LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

@ mahadma... daar gaan we weer...als u mij niet geloofd...waarom reageerd u dan nog überhaupt
?

Erthanax
Berichten: 10062
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb nog een vraag: Hoe is het mogelijk dat de gebruikersnaam genux tweemaal voorkomt? Gaat dat dan wel goed met inloggen?

En ik heb nóg een vraag: als ik zoek op genux en Enschede, vind ik alleen dit topic. Als ik zoek op genux en gemeente, vind ik twee topics. Eén daarvan gast over een onterechte beslaglegging door een gemeente (niet nader benoemd). Het andere gaat over de Natipnale Ombudsman die niet onafhankelijk is in een kwestie met een gemeente. En dan nu de vraag:
Welk topic is nu van deze genux en welk topic van de andere genux?
Laatst gewijzigd door Erthanax op 07 jul 2019 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

@ Erthanax: geen problemen. Ik log niet vaak in. Ik lees meer mee. Maar topics over MLM en muntjes zijn niet van mij. Geen idee hoe dat kan...

Erthanax
Berichten: 10062
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Erthanax »

Twee keer exact dezelfde gebruikersnaam is een zeer bijzondere omstandigheid. Knappe php-software hier bij Radar.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar denkt niemand dan aan de privacy van die bacterie die wellicht onterecht beschuldigd wordt?

Heel terecht dat zijn naam niet genoemd wordt. :lol:

En hier twee dezelfde gebruikersnamen? Volgens mij kan dat niet.

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

@flonsflons...dat mag jij vinden. En als je het onzin topic vindt: waarom reageer je dan....

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

@ erthanax : die van de gemeente Enschede is van mij. Die andere ken ik niet. Ik zie ook een topic over UWV. Ik heb daar nog nooit mee te maken gehad.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En wanneer bent u dan lid van dut forum geworden?

Moneyman
Berichten: 31168
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
07 jul 2019 21:31
Twee keer exact dezelfde gebruikersnaam is een zeer bijzondere omstandigheid. Knappe php-software hier bij Radar.
En nóg bijzonderder omdat de manier van schrijven, reageren en acteren van beide genuxen wel heel erg overeen komt... :lol:

Dit gelooft inderdaad niemand meer.

witte angora
Berichten: 31987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door witte angora »

genux schreef:
07 jul 2019 21:45
@ erthanax : die van de gemeente Enschede is van mij. Die andere ken ik niet. Ik zie ook een topic over UWV. Ik heb daar nog nooit mee te maken gehad.
Ah, vandaar. De ene genux is een man, de andere genux is een vrouw. Vandaar de verwarring. Maar het is en blijft bijzonder dat als ik op jouw gebruikersnaam in je berichtgeschiedenis kijk, ik allerhande topics tegenkom die kennelijk niet van jou zijn. Niet dat ik je niet geloof, maar het is een beetje apart.

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

@ witte angora. Ik ben ook verbaasd. Vooral omdat die topics die niet van mij zijn, geschreven zijn in een periode dat ik in Afrika zat. Wij hadden daar slecht of beter gezegd geen internet. Een mail schrijven was al een ramp, laat staan reageren op Radar.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En dat u in Ethiopië niet meer met uw pas van de Rabo kon pinnen is ook niet van u?

Wel apart dat mijnheer Genux ook een aantal jaren in het buitenland was. En zijn schrijfstijl en manier van reageren is wel identiek aan die van mevrouw.

Wellicht haar alter ego?
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 07 jul 2019 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zitten er trouwens echt Amerikanen in die filet?

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

@lady 1234,: die heb ik niet gevonden maar is natuurlijk ook van mij

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door moederslink »

Tja er waren problemen met een beslaglegging toen u na jaren verblijf buitenland ( Afrika?) weer terug in Nederland was.
De man genux heeft het in dat topic steeds over zijn echtgenote...die geen inkomen had , maar het waren wel haar schulden.
Allemaal erg bijzonder en het speelt zich allemaal af in Twente ....en idd exact dezelfde schrijfstijl.

Bent u misschien man en vrouw tegelijk?
Gender? Dat kan, geen probleem hoor.
En 2x dezelfde nickname ....dat kan dus niet .
Maar u weet van niks, uw naam is HaasGenux en schiet mij maar lek....
Laatst gewijzigd door moederslink op 07 jul 2019 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

Maar goed: ik heb geprobeerd rust te brengen in dit topic. Ik weet dat dat niet gaat lukken als ik geen bewijs lever. Ik ga dat ook niet doen. Heb wel getracht aan te geven dat sommige topics niet van mij zijn. En daardoor raken we of topic.
Ik ga morgen de bewijsstukken ophalen in het ziekenhuis en deze voorleggen aan mijn advocaat. Samen met de mensen die zich ook gemeld hebben ga ik proberen de eigenaar op andere gedachte te brengen.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gaat u als mevrouw of mijnheer Genux? ? Niet dat dat tegenwoordig nog uitmaakt, denk ik.

Erthanax
Berichten: 10062
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kijk, er is al een advocaat. Zo komen ee tenminste ergens. Morgen dan ook meteen langs de notaris om de stichting Filetclaim om te richten, om namens alle gedupeerden te procederen.

Ondertussen weet ik nog steeds niet welk van die twee topics (beslaglegging of ombudsman) nou van deze of genux is.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door mahadma »

Ik ga morgen de bewijsstukken ophalen in het ziekenhuis en deze voorleggen aan mijn advocaat. Samen met de mensen die zich ook gemeld hebben ga ik proberen de eigenaar op andere gedachte te brengen.

Kanniewachten op dat verhaal, compleet met bewijzen. Verteld u ze wel aan uw advocaat, samen met al die anderen? Houdt ons aub op de hoogte.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door moederslink »

Allen alvast een goeie reis gewenst naar Hengelo , ook diegenen die zich via PB bij mevrouw/ meneer genux hadden gemeld :wink:

Gesloten