Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Nee Hänschen Klein is volgens mij gelieerd aan Duitsland. Hij heeft een aparte manier om een topic te starten.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

fonsflons schreef:
08 jul 2019 19:17
Hanschen Klein. Zomaar een gok
Ik ben Hanschen Klein?, ik ga hem even inlichten via PB.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

fonsflons schreef:
08 jul 2019 19:17
Hanschen Klein. Zomaar een gok
Nee, dit is Hansje niet. Hele andere schrijfstijl. Alleen het boos met de beentjes stampvoeten is gelijk.

En waar Hansje woont, dat weten we.

En met het aanhalen van Kruimeldiefjes valt Obelix wel helemaal door de mand.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 08 jul 2019 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12649
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:08
Iedereen weet dat komkommer 3 keer is terug gekomen dat wordt ook vaak als grap gezegd en is ook makkelijk na te gaan.
U bent de enige nieuweling die hier over begint. Dus hoe u er bij komt? Ik heb niemand er over gehoord de laatste tijd.
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:08
U leidt hiervan af dat ik dus al veel langer op dit forum zit en nu terug kom als Astrix, dat suggereert u dus. Laat ik u vertellen dat moneyman en WA dat ook deden toen ik maar een dag op het forum was, de moderator heeft ingegrepen en gezegd dat de heren niet moeten suggereren en dat er voor de Moderatie geen aanwijzingen zijn om dat aan te nemen.
Geen idee, ik heb geen berichten gelezen tussen de moderatie en Moneyman en WA.
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:08
Vandaar dat de heren ook geen woord meer gerept hebben anders had je ze allang gehoord, helemaal niets....de waarschuwing was duidelijk van de Moderator.
Nogmaals, geen idee.
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:08
Wat gebeurd...? u denkt ik doe het eens opnieuw, en ik suggereer gewoon dat Obelix niet Obelix is maar een ander omdat hij heimwee heeft naar dit forum.
Aangezien ik het mij niet voor de geest kan halen dat er meer mensen zijn (geweest) met twijfel is het dus niet opnieuw.
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:08
Maar wie was die ander dan, vertel dat er dan ook bij want nu wil iedereen dat toch wel weten ook, ik in ieder geval wel. Dus daarom en om die reden omdat ik zo fijn verwelkomt werd in het begin, heb ik mijn privacy en waar ik woon goed voor mezelf gehouden. En dat is logisch als je nu ziet waar u mee bezig bent.
Het een heeft werkelijk niets met het ander te maken. Hoe vaak moet ik nog uitleggen waarom wij wilde weten in welk land u woont?
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:08
Ik haak gewoon in op uw reactie, u weet blijkbaar niet van ophouden u blijft maar veronderstellen. Ok, u heeft toegegeven dat u heeft gezegd dat ik op Portugal woon zonder enige onderbouwing en nu weer dit???
Ik kan het niet meer controleren, maar ik heb zeker 3 tot 4 keer uitleg gegeven waarom ik zei dat u in Portugal zou kunnen wonen. En mocht u het zelf ook niet meer weten, het staat ook in het bericht die ik naar u gestuurd hebt. Of blijft u ontkennen dat ik een onderbouwing gegeven heb?
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:08
Wie is dus die andere persoon waar ik voor wordt aangezien, Theotrucker heeft gezegd atlas1302! maar die is geen lid meer en woonde op Kaapverdie wat ik er over las. Wie dan wel ? Ohhh wacht even, Erthanax wist ook zeker dat ik op Kaapverdie woon, zegt ie ook zelf. Denkt hij dan ook dat ik altlas1302 ben? Lijkt er dan wel op dat jullie elkaar gevonden hebben om mij daarvoor aan te zien.
Dus vertel eens wie dat dan zou moeten zijn, zonder er omheen te draaien en de vraag te ontwijken. Ik wil een naam horen.
Is dat relevant? Ik zeg enkel dat u zaken weet die andere nieuwe forumleden niet kunnen weten. En mijn verwondering mag ik gewoon uitspreken.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Vertel me gewoon wie u voor Obelix aanziet , u suggereert het toch? dan ook de naam .
U ziet mij voor een ander aan, wie?

Hier zegt u het met volle overtuiging: Obelix? Toch heimwee gekregen naar het forum en onder een ander pseudoniem terug gekomen?

Het is een veronderstelling en suggestie.
Laatst gewijzigd door Obelix1 op 08 jul 2019 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 31169
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Interessant, interessant, deze huiskamer. Kan jiet anders zeggen.
Of ja, toch wel, ik herhaal moederslink maar even: DOESLIEF!!!!
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:25
fonsflons schreef:
08 jul 2019 19:17
Hanschen Klein. Zomaar een gok
Ik ben Hanschen Klein?, ik ga hem even inlichten via PB.
Dat wordt lastig, vrees ik :mrgreen:

NeoDutchio
Berichten: 12649
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:34
Vertel me gewoon wie u voor Obelix aanziet , u suggereert het toch? dan ook de naam .
U ziet mij voor een ander aan, wie?
U zal ongetwijfeld een lijst hebben met alle namen die een ban hebben gekregen. Laat ik dat soort zaken nu niet bijhouden. Ik hou mij bezig met de topics van nu. Dat wil niet zeggen dat ik niet naar het verleden kijk, maar ik ga echt niets bijhouden wie wie zou kunnen zijn. Dat interesseert mij ook totaal niet.
U kunt het blijven proberen, ik heb mijn verwondering uitgesproken, meer zal ik er niet over zeggen.

witte angora
Berichten: 31980
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

We zitten in de huiskamer. Ik zal op het ogenblik maar niet vragen wie er zin heeft in een biertje... ;)

Alhoewel... Vorige week (of eerder) bij de Lidl een flesje gekocht, iets Italiaans, en grote letters RED er op. En het was met alcohol. Prijs iets van 1,70 of zo. Dan denk je toch aan wijn, niet waar? Dat is doorgaans wel de prijs voor die kleine flesjes.

Bleek er dus bier in te zitten.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Ik ben poeslief maar als u me nijdig maakt een tijger, Neo wil even stoer doen op Autodoc en iedereen laten weten dat in in Portugal woont, als dat niet genoeg is heeft Obelix een verkleedpartijtje.
Als ik dan vraag, heee stoere man zeg dan ook eens de naam krijg je verhaal te horen wat wal nog kant raakt. En die naam.....is dat relevant dan? Ja, dat is relevant voor het hele topic. Iedereen weet waar ik nu woon en u vertelt wie Obelix is omdat u dat weet .

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

NeoDutchio schreef:
08 jul 2019 19:45
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:34
Vertel me gewoon wie u voor Obelix aanziet , u suggereert het toch? dan ook de naam .
U ziet mij voor een ander aan, wie?
U zal ongetwijfeld een lijst hebben met alle namen die een ban hebben gekregen. Laat ik dat soort zaken nu niet bijhouden. Ik hou mij bezig met de topics van nu. Dat wil niet zeggen dat ik niet naar het verleden kijk, maar ik ga echt niets bijhouden wie wie zou kunnen zijn. Dat interesseert mij ook totaal niet.
U kunt het blijven proberen, ik heb mijn verwondering uitgesproken, meer zal ik er niet over zeggen.
U draait er voor weg, u zegt iets en suggereert iets maar wil daar de verantwoordelijkheid niet voor nemen. Wat heeft het dan voor zin om zoiets hardop te zeggen op het forum? Dat doet u in het topic autodoc en dat doet u hier in de huiskamer. Als u niks had gezegd had ik ook helemaal niet gereageerd, maar u vraagt er zelf om deze reactie en dan duikt u weg? En dan heb ik een lijst van namen met een ban, hoe verzint u dat nou weer. Hoe is dat mogelijk om zoiets te denken?
Ik zit een paar maandjes op het forum en ik zou dat allemaal moeten hebben.

Leg dat ook eens uit.

Erthanax
Berichten: 10062
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Met prof. dr. ir. P. Akkermans kan ik zeggen: "Mijn naam is genoemd." :D

NeoDutchio
Berichten: 12649
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:59
U draait er voor weg, u zegt iets en suggereert iets maar wil daar de verantwoordelijkheid niet voor nemen. Wat heeft het dan voor zin om zoiets hardop te zeggen op het forum? Dat doet u in het topic autodoc en dat doet u hier in de huiskamer.
Geen idee hoe groot het bord voor uw hoofd is, lees mijn reactie nu eens uit het topic van Autodoc. U blijft in herhaling vallen. Geen idee waarom, maar ik ga niet oneindig hetzelfde herhalen. Dus nu voor de laatste keer: mijn onderbouwing heb ik gegeven.
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:59
Als u niks had gezegd had ik ook helemaal niet gereageerd, maar u vraagt er zelf om deze reactie en dan duikt u weg? En dan heb ik een lijst van namen met een ban, hoe verzint u dat nou weer. Hoe is dat mogelijk om zoiets te denken?
Ongetwijfeld zei ik. Definitie van ongetwijfeld: geheid.
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:59
Ik zit een paar maandjes op het forum en ik zou dat allemaal moeten hebben.
Leg dat ook eens uit.
Heb ik ook al gedaan.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Erthanax schreef:
08 jul 2019 20:03
Met prof. dr. ir. P. Akkermans kan ik zeggen: "Mijn naam is genoemd." :D
Nee, het was Prof. Dr. Ir. W. Akkermans en hij zei “ik word genoemd”.

Erthanax
Berichten: 10062
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

In een stukje van Ewoud Sanders staat P. Kees van Kooten wordt nog specifiek geciteerd over die P. Nu wil ik het weten ook. Ik heb hier "Ons kent ons" in de kast staan; ik zoek het aanstonds even op.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ben stik benieuwd.

Erthanax
Berichten: 10062
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nou niet overdrijven Lady. Maar het antwoord is P.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik zie hier in beeld staan W

https://youtu.be/BVPZRQI4zrQ

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

NeoDutchio schreef:
08 jul 2019 20:10
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:59
U draait er voor weg, u zegt iets en suggereert iets maar wil daar de verantwoordelijkheid niet voor nemen. Wat heeft het dan voor zin om zoiets hardop te zeggen op het forum? Dat doet u in het topic autodoc en dat doet u hier in de huiskamer.
Geen idee hoe groot het bord voor uw hoofd is, lees mijn reactie nu eens uit het topic van Autodoc. U blijft in herhaling vallen. Geen idee waarom, maar ik ga niet oneindig hetzelfde herhalen. Dus nu voor de laatste keer: mijn onderbouwing heb ik gegeven.
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:59
Als u niks had gezegd had ik ook helemaal niet gereageerd, maar u vraagt er zelf om deze reactie en dan duikt u weg? En dan heb ik een lijst van namen met een ban, hoe verzint u dat nou weer. Hoe is dat mogelijk om zoiets te denken?
Ongetwijfeld zei ik. Definitie van ongetwijfeld: geheid.
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 19:59
Ik zit een paar maandjes op het forum en ik zou dat allemaal moeten hebben.
Leg dat ook eens uit.
Heb ik ook al gedaan.
U heeft alles gedaan behalve te zeggen wie u denkt dat ik ben, Obelix natuurlijk wie anders. Nu ik weet hoe het hier aan toe gaat is voor mij dan ook een goede les. Het is makkelijk te refereren naar een topic die off line is, u zegt ..lees mijn antwoorden nog eens na ik heb daar alles gezegd. Jammer dat we dat niet meer kunnen nalezen, maar daar zou u beslist wel weer uit weten te wurmen.

Schiet verder niet op, oeverloze conversatie ik moet me er maar bij neer leggen.

Next...wie denkt dat ik niet in Africa woon, onderbouw even uw mening zodat er adequaat op gereageerd kan worden.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Obelix, het zal me een biet zijn.

Moneyman
Berichten: 31169
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
08 jul 2019 20:44
Obelix, het zal me een biet zijn.
Deze biet?

Plaats reactie