Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Fredje is weer eens in het nieuws. Heeft een heuse rol in een echte film. Een film op het hooggewaardeerde Youtube, opgenomen met een smartphone. Jawel, dat moet natuurlijk het hele land weten.
Als je die foto ziet hoeft is schminken niet nodig voor zijn rol.
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... -te-pakken
Ik ga vandaag die Mars nuttigen die ik heb gewonnen met de weddenschap.
Iedereen een fijne dag toegewenst
Iedereen een fijne dag toegewenst
-
Snij hem in plakjes van 8 millimeter dik, dan kun je er de hele dag over doen. Of je kunt je collega's op een stukje trakteren.
witte angora schreef: ↑20 aug 2019 00:22Fredje is weer eens in het nieuws. Heeft een heuse rol in een echte film. Een film op het hooggewaardeerde Youtube, opgenomen met een smartphone. Jawel, dat moet natuurlijk het hele land weten.
En voor het geval iemand dat nieuws gemist mocht hebben, zet je het ook nog even op het forum...
En om nog een bounty er aan toe te voegen.
Je verwart duidelijkheid met onaardigheid.
Maar bedankt voor je inkijkje in jouw huiskamerbeleving.
-
Chocola schijnt ook erg gezond te zijn, mits het cacaoaandeel minimaal 70% is.
Het schijnt dat je er gelukkig van wordt.
Geen idee eigenlijk of dat in de schijf van vijf staat. Net wel even gekeken, en ik schrik me kapot. Als je dat volgt wordt het de hele dag honger lijden. Je leven lang.
Het schijnt dat je er gelukkig van wordt.
Geen idee eigenlijk of dat in de schijf van vijf staat. Net wel even gekeken, en ik schrik me kapot. Als je dat volgt wordt het de hele dag honger lijden. Je leven lang.
-
En wat geeft nu de doorslag dat het wel of niet fake zou zijn? Geloofd uw collega ons wel en anderen niet? Een weddenschap win je met bewijzen, niet met een mening van een ander.
-
Volgens mij is de weddenschap een heel andere. De weddenschap is tussen collega's: 'wedden dat ik Ridder zo ver krijg dat hij morgen een mars eet?'.
Weddenschap gewonnen. Prijs: 2 Marsen.
Weddenschap gewonnen. Prijs: 2 Marsen.
Op de grote stille en vooral mooi paarse heide !!moederslink schreef: ↑19 aug 2019 20:07Of met elkaar gaan wandelen.....
Breien...donderdag is het goed wandelweer trouwens , want daar vroeg je naar.
In het weekend wordt het weer tegen de 30• hier.
Het is buitengewoon mooi om te zien, alhoewel het zondag wel weer file-fietsen en lopen zal worden !
moederslink
vindt dit leuk
-
Het is hier fantastisch ( en ik kan het zelfs op de kaart aanwijzen )
Maar idd, ik kan ook niet wachten op de rust en de verstilde natuur zonder al die druktemakers.
Maar idd, ik kan ook niet wachten op de rust en de verstilde natuur zonder al die druktemakers.
Nog heel even volhouden en de R van rust is weer in de maand en dan zijn de meeste druktemakers wel naar "huis" !!moederslink schreef: ↑20 aug 2019 11:28Het is hier fantastisch ( en ik kan het zelfs op de kaart aanwijzen )
moederslink
vindt dit leuk
Onaardig !! hoe was dat gezegde ook al weer , iets met pot …………...
Waarom naar de Provence als de Posbank net zo mooi is? Vandaag viel 't mee met de drukte.
Op de Holterberg zijn trouwens ook mooie heidevelden; die zullen nu ook wel bloeien.
Op de Holterberg zijn trouwens ook mooie heidevelden; die zullen nu ook wel bloeien.
moederslink
vindt dit leuk
-
Of het Buurserzand in Twente. Jeneverbesstruiken gratis erbij
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Ooypolder, Biesbosch ......noem het maar op , Nederland is zo mooi.....
Genoeg keus voor een mooie heidag
moederslink
vindt dit leuk