LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt lokt maar heeft niets

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
eerlijke klant

Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door eerlijke klant »

:? Vandaag was het voor de 5e keer in 3 maanden tijd raak.
Mediamarkt stuurt gisteren in Utrecht folders rond met
daarin aanbiedingen. De aanbiedingen zijn erg goed omdat
ze 5 jaar in Nederland gevestigd zijn. Ik ren vandaag naar
de winkel en jawel de gameboy van 77 euro was er niet
meer. Sterker nog, een medewerker praat zijn mond voorbij
en zegt dat ze er nooit zijn geweest. Een ander probeert deze
fout goed te maken en zegt dat ze er maar 10 hebben gehad.
10!!!!! maar en dan te bedenken dat dit apparaat groot in de
folder staat afgebeeld. Daarbij waren de 10 apparaten demomodellen.
Maar dat staat ook niet in de folder. Kortom de mediamarkt
in utrecht lokt maar heeft niets. Dat was volgens hen niet waar
maar nadat de folder erbij was gepakt bleek het plasmascherm
op de voorkant er ook niet te zijn en nog enkele andere
aantrekkelijke producten. Het gaat mij niet alleen om de 20 euro
korting maar vooral om het principe. Vals voorlichten en oude
modellen aanbieden is niet echt iets wat je zou verwachten bij een
winkel die zelfs de 'beste winkel' van Nederland is al denk ik dat
ze die prijs zelf hebben gesponsord. Want de praktijk wijst veel
te vaak iets anders uit. zucht.... :cry:

Quote

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Quote »

Ik geloof er geen niets van.......

Jill
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mei 2004 21:13

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Jill »

ligt denk ik ook sterk aan welke mediamarkt je gaat, als ik hier in de omgeving kijk: mediamarkt Den Haag bij de grote markt daar in de buurt....rommelige winkel, personeel biedt totaal geen service, veel producten zijn al opengemaakt (zelfs al gebruikt! met name mp3 spelers) etc etc. Daarintegen de media markt in de boogaard, Rijswijk: ziet er goed uit, klantvriendelijk, producten dicht en meestal voldoende aanwezig.

Gast

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Gast »

Wat degene vertelt, die dit topic opende, ik geloof er geen laars van. Wanneer Mediamarkt aanbiedingen heeft, dan zorgen ze ervoor dat hun voorraad zodanig wordt gespreid dat ook de laatkomers er nog van kunnen profiteren.

Het is zelfs zo dat ze hun voorraad zodanig bijsturen dat je twee of drie dagen daarna nog goed terecht kan.

Wat die gameboy betreft: waar ik woon, hadden ze IN de zaak nog twee pallets staan.

Een ander voorbeeld is een broodmachine die ik toen heb gekocht: daar had men nog 200 exeplaren in dse winkel staan, terwijl je zou verwachten dat ze zo door hun voorraad heen waren, het artikel liep namelijk als een trein.

Gewoon een staaltje van zwartmakerij van de Mediamarkt, als je het mij vraagt.

witm

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door witm »

Wij hebben dit bij de MediaMarkt ook al meerdere malen gehad! Iedere keer aanbiedingen en als je dan komt hebben ze ze nooit binnengehad. Erg jammer! Dit keer waren wij het zat en hebben wij een klacht ingediend.

Ga maar eens naar de MediaMarkt in Utrecht een half uurtje, dan hoor je hoevaak ze NEE verkopen.

En de smoesjes van a.s. dinsdag is het weer binnen, dat is dus ook niet zo!

Groetjes,
Marianne

robdegoeij

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door robdegoeij »

:( het klopt wat de voorgaande personen hebben gezegd.
Ik was op zoek naar een all in oneprinter. bij mediamartkt haden ze een HP voor 77,-. Ik er naar toe. Zegt de verkoper: het waren slechte parijten. Toevallig kom ik vorige week weer langs. Liggen dezelfde HP's voor 77 gewoon in de winkel!

Heel merkwaardig!

Gast

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal niet merkwaardig, gewoon de overal gangbare onzinnige verkopersprietpraat.

Tosbaga

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Tosbaga »

Mediamarkt heeft regelmatig lokale acties, dus lees de folder goed en kijk waar de actie is en laat je niet meteen verleiden door de prijs!

Lost prophets

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Lost prophets »

Ben het wel met de eerlijke klant eens..

Was laatst bij de media markt in Leeuwarden omdat ze daar een mp3 speler zouden moeten hebben voor 59 euro(creative 256mb).
Ik helemaal gelukkig zoeken samen met mijn vriend...maar kon um niet vinden..dus ik vragen aan zo'n poppetje in de winkel en die zegt gewoon oh..die zijn er niet en komen ook niet weer..
weer?? ze staan in de nieuwste folder ...daarvoor heb ik ze hier nog nooit gezien..
Oh dan bedoel ik ze zijn op ....kan ook niet toch ze zijn er nog maar net..

Toen werd ik een beetje vreemd behandeld ...en ben toen voor 95 cent meer naar de Dynabite gegaan..toch nog mijn mp3 speler gekregen..:)

Gast

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Gast »

ze hebben een super mp3 speler bij de Kijkshop, kost 59,99. Maar dan heb je wel een 512mb usb stick. Merk is volgens mij "Support Plus".

Had eerst een "Time" tevens 512mb bij MediaMarkt in Utrecht gehaald... rotzooi! Leuk hoor, je display in 7 verschillende kleurtjes. Als je geen muziek af aan het luisteren bent maar wel de mp3 speler aan hebt, dan hoor je enorm veel ruis. Het display is ongeveer 1 cm hoog en dan proberen ze 2-3 regeles erin te proppen.

Voor een goede MP3 speler voor een belachelijk lage prijs moet je bij Kijkshop zijn. Mediamarkt... betere kwaliteit leveren!

Kater

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Kater »

Het gaat gewoon om lokkertjes. Ze gokken erop dat als je daar toch bent, wel een duurder model aanschaft. Mijn buurman was verkoper bij een computerbedrijf. Als je belde voor een bepaald onderdeel, was dat nooit op voorraad. Het iets duurdere model toevallig wel altijd. Maar nee, dat was niet toevallig want op het duurdere onderdeel verdienen ze gewoon meer. Ze gaan er echter van uit dat je toch koopt, omdat je het op dat moment wilt hebben of nodig hebt.

cygnum
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:34

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door cygnum »

Als het apparaat er niet is, moet je hem kunnen bestellen voor die actieprijs. Anders zullen ze met een ander model (lees: duurder) aan komen zetten en daar een goeie korting op geven.

SLIMME SMURF

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door SLIMME SMURF »

Vals voorlichten en oude
modellen aanbieden is niet echt iets wat je zou verwachten
En heeft de eerlijke klant er wel eens aan gedacht om een online bestelling te doen ????????
Als ze dan kenbaar maken dat het artikel er niet is ga je in ieder geval niet voor de kat z'n edele delen naar de winkel.

Gast

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Gast »

Online bestellen?? Je hebt zeker een gat in je hoofd. Praat niet over onzin als je er geen snars van snapt. Je kan namelijk niets bestellen via de onlineshop. En als je kan bestellen dat zijn het een paar afgerachte pc's, ze hebben namelijk geen volledig assortimenet op hun zogenaamde onlineshop.

Verder heeft eerlijke ventje helemaal gelijk, ze hebben alleen maar bagger bij de Media Markt en dan bedoel ik elke media markt, ook die in de Boogaard dus want daar is het meestal ook een chaos.

Gast

Re: Mediamarkt lokt maar heeft niets

Ongelezen bericht door Gast »

Ben het zeker eens met degene die dit topic gestart is twee keer meegemaakt dat ik naar de Mediamarkt ben geweest voor een interessante aanbieding en twee keer exact het zelfde verhaal te horen gekregen dat er afspraken gemaakt waren met leveranciers die niet nagekomen waren maar ik kon uiteraard wel een ander model (lees veel duurder) kopen met natuurlijk niet de zelfde specificaties. Het lijkt me sterk dat de Mediamarkt zo'n zwakke partij is dat dat de leveranciers hun afspraken niet nakomen, ze proberen gewoon met lokkertjes mensen naar hun winkels te krijgen en ze dan een duurder product te laten aanschaffen.

Gesloten