Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Ik heb shampoo klaar gezet, snel in zepen als de hoosbui komt, dan sparen we duur drinkwater en een gezinsdouche is best leuk... even in onderbroek in achtertuin en buren zullen we weer denken, ......
Ja, maak van elke hoosbui iets leuks en vier eens een feestje.
Als moeder natuur die disco verlichting maar wel uitlaat.
Ja, maak van elke hoosbui iets leuks en vier eens een feestje.
Als moeder natuur die disco verlichting maar wel uitlaat.
-
Er bestaat wel bliksemshampoo maar die is alleen voor honden https://www.lucypetproducts.com/shop/bl ... ng-shampoo
-
Ach, wat goed is voor een hond, is ook goed voor een komkommer.
Jaren geleden was ik de ramen aan het zemen. In plaats van spiritus, wat toen algemeen daarvoor gebruikt werd, gebruikte ik een paar druppels afwasmiddel. Vrouwen die ik kende waren stomverbaasd. Je ramen zemen met afwasmiddel? Dat doe je toch met spiritus?
Mijn antwoord? 'Wat goed genoeg is voor mijn afwas, is ook goed genoeg voor mijn ramen. En vergelijk de hoeveelheid spiritus die je in een emmer doet eens met die paar druppels afwasmiddel?' Daar konden ze het mee doen.
Jaren geleden was ik de ramen aan het zemen. In plaats van spiritus, wat toen algemeen daarvoor gebruikt werd, gebruikte ik een paar druppels afwasmiddel. Vrouwen die ik kende waren stomverbaasd. Je ramen zemen met afwasmiddel? Dat doe je toch met spiritus?
Mijn antwoord? 'Wat goed genoeg is voor mijn afwas, is ook goed genoeg voor mijn ramen. En vergelijk de hoeveelheid spiritus die je in een emmer doet eens met die paar druppels afwasmiddel?' Daar konden ze het mee doen.
-
Ramen zemen is mijn hobby....ja echt!
En altijd ietsje spiritus ( of glassex ) plus wat afwasmiddel erbij.
Resultaat.... perfect blinkende ramen zonder strepen
8 uur bericht van buienrader 20,25 uur langdurig regen , 20,55 Noodweer 50 druppels regen . Die weermannen, vrouwen direkt ontslaan ,ze voorspellen voor spanje maar niet voor Nederland . Grrrr
Frantic2
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Hier nog steeds geen ene drup
Komkommertijd
vindt dit leuk
Hier in de namiddag een hoosbui van maar liefst 2 minuten... Zowel bij Buienalarm als bij Buienradar zitten mannetjes met gummetjes driftig de vooraf getoonde regen- en onweer pieken achteraf uit te vlakken, denk ik
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
Blinkende ramen zonder strepen.moederslink schreef: ↑28 aug 2019 21:50Ramen zemen is mijn hobby....ja echt!
Het streven van de Nederlandse huisvrouw.
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
-
En ik woon niet eens in Volendam
Erthanax
vindt dit leuk
Ook van mij
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik denk dat je zó de quote bedoelde?Moneyman schreef:Ook van mijmoederslink schreef: Ramen zemen is mijn hobby....ja echt!
Komkommertijd
vindt dit leuk
Zo, dat was een leuk feestje vannacht, half 5 mijn nestje in . Wat ging het te keer. Maar we hebben gekregen wat we wilde hebben .
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Hier heeft het +-een uur geregend en niet eens hard met zo nu en dan in de verte een klap onweer.
En nu is het wéér warm
En nu is het wéér warm
-
Hier is het een zalige 21 graden. Buiten dan. Binnen is het nog steeds boven de 25, ondanks dat de ramen volop open staan.
Brandweer had het druk ,zowel hier in het dorp huis in de fik ,en een dorp verder .
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Hier geen druppel regen. Nog steeds 24°
Komkommertijd
vindt dit leuk
Na het buitje gisterochtend ook niet veel meer gehad. Het is wel lekker opgefrist.
Heb geen idee, maar is er iemand die een prive oorlog begonnen , zie zoveel opmerkingen
We hebben inderdaad een nieuwe juridisch adviseur ons midden, met erg veel tyd om tekst te verwerken
-
Het viel me al op ja. Een zelfbenoemde juridisch adviseur. Denkt dat als je met een tang op een varken slaat, het net zo klinkt als dat je de moeite neemt om hoog in de toren te klimmen en een echte klok te luiden.