LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
renewouters
Berichten: 3488
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door renewouters »

Bob Schurkjens schreef:
19 aug 2019 14:15
Ziggo maakt er kennelijk een gewoonte van om tariefsverhogingen niet te melden. Ze hebben mijn abonnement verhoogd van 39,95 naar 42,50 zonder kennisgeving. Wettelijk gewoon niet toegestaan.
DIt soort zwartmaakberichten zouden eigenlijk in een ban moeten resulteren van de moderator. Ik ben al jaren Ziggo klant en er is nog nooit iets veranderd zonder kennisgeving. Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren) kan je Ziggo niet aanrekenen. Maar het soort onzinberichten zoals jij schrijft komen wel in de zoekresultaten naar voren.

Lady1234
Berichten: 25016
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Toen ik nog KPN had, was ik uiterst tevreden over hen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9153
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren)
Waar haal je dat nou vandaan? Wie maakt hier wie zwart? Je schrijft zelf onzin.

moederslink
Berichten: 10356
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door moederslink »

Al jaren klant van Ziggo ...geen problemen.
Alles wordt doorgegeven via de mail, ook de verhogingen , de eventuele werkzaamheden etc.
Als er iets is bel ik ze .avonds , gratis naar 1200 v.a mijn vaste lijn ( ja ja die heb ik nog :D )

reggie2
Berichten: 3010
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door reggie2 »

renewouters schreef:
19 aug 2019 19:38


DIt soort zwartmaakberichten zouden eigenlijk in een ban moeten resulteren van de moderator. Ik ben al jaren Ziggo klant en er is nog nooit iets veranderd zonder kennisgeving. Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren) kan je Ziggo niet aanrekenen. Maar het soort onzinberichten zoals jij schrijft komen wel in de zoekresultaten naar voren.

Wat een onzin, omdat jij tevreden bent hoeft een ander nog niet tevreden te zijn.
Bob laat hier weten hoe hij over Ziggo denkt en dat mag, niks zwartmakerij. Ik vind KPN naadje , slechte ervaring mee, maar daar heeft een ander weer goede ervaringen mee.

Boesta
Berichten: 257
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door Boesta »

Bob Schurkjens schreef:
19 aug 2019 15:37
Wat denk je dat ik gedaan heb? Telefonisch is Ziggo vrijwel onbereikbaar. Hopelijk ben ik er straks van af met hulp van de SGC. Klantenservice komt afspraken niet na. Technische problemen. Etc. Maar goed, allemaal off-topic. Ik hoop dat topicstarter zijn/haar problemen met Ziggo wel opgelost krijgt.

Dat is best vreemd!

ZIGGO is juist heel erg goed bereikbaar per telefoon. Er zijn ook diverse mogelijkheden online waar je ook binnen een paar uur geholpen goed wordt. Misschien moet u even kijken of u wel het juiste telefoonnummer gebruikt, want dat ze slecht telefonisch bereikbaar zijn klopt gewoon niet.

Boesta
Berichten: 257
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door Boesta »

reggie2 schreef:
19 aug 2019 21:10
renewouters schreef:
19 aug 2019 19:38


DIt soort zwartmaakberichten zouden eigenlijk in een ban moeten resulteren van de moderator. Ik ben al jaren Ziggo klant en er is nog nooit iets veranderd zonder kennisgeving. Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren) kan je Ziggo niet aanrekenen. Maar het soort onzinberichten zoals jij schrijft komen wel in de zoekresultaten naar voren.

Wat een onzin, omdat jij tevreden bent hoeft een ander nog niet tevreden te zijn.
Bob laat hier weten hoe hij over Ziggo denkt en dat mag, niks zwartmakerij. Ik vind KPN naadje , slechte ervaring mee, maar daar heeft een ander weer goede ervaringen mee.
Als Bob het complete verhaal verteld. De waarheid. Heb ik er geen moeite mee als iemand zo negatief is in een post. Maar als het een eenzijdig verhaal is dat niet compleet (naar waarheid) verteld wordt heb ik er wel moeite mee. In de berichten van Bob staan gewoon een aantal onwaarheden.

mahadma
Berichten: 2538
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door mahadma »

https://www.ziggo.nl/tarieven/bellen/

*Bellen naar het buitenland
Toeslag voor bellen naar buitenlandse mobiele nummers is € 0,25 per minuut.
Toeslag voor bellen naar buitenlandse servicenummers is € 1 per minuut.
Bestemmingen zonder toeslag mobiele nummers: Europese Unie, Verenigde Staten (inclusief Alaska en Hawai), Canada, Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Caribisch Nederland (Bonaire, Sint Eustatius en Saba), Israël, Palestijnse Gebieden, Rusland, Oekraine, Wit Rusland, Tunesië, Algerije, Egypte, Sudan en Libië.
We gebruiken 6 overzichtelijke zones waarbij we per zone 1 vast tarief hanteren. In onderstaand uitklappers vind je meer tarieveninformatie, per zone gespecialiseerd.

reggie2
Berichten: 3010
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door reggie2 »

Boesta schreef:
23 aug 2019 14:38
reggie2 schreef:
19 aug 2019 21:10

Als Bob het complete verhaal verteld. De waarheid. Heb ik er geen moeite mee als iemand zo negatief is in een post. Maar als het een eenzijdig verhaal is dat niet compleet (naar waarheid) verteld wordt heb ik er wel moeite mee. In de berichten van Bob staan gewoon een aantal onwaarheden.
Dat vind jij , ik vind dat niet.
Ieder mens mag zijn afkeer/negatieve ervaring neerzetten. Dat bepaal jij of ik namelijk niet.

StevieNL81
Berichten: 1134
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

NeoDutchio schreef:
23 aug 2019 18:00

Als ik mijn post niet open maak kan ik ook niet roepen dat de belastingdienst mij niets gestuurd heeft.
:lol: ow jawel die brieven herkent iedereen... Ook zonder ze open te maken :lol:

Happy weekend!

reggie2
Berichten: 3010
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door reggie2 »

Ik heb toch niet de indruk dat Bob hier zomaar iets neerplempt. Hij is een van de weinigen die met onzin dingen komt.

Moneyman
Berichten: 32111
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door Moneyman »

reggie2 schreef:
23 aug 2019 18:31
Hij is een van de weinigen die met onzin dingen komt.
Was het maar waar :lol: :lol:

ierland
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2008 11:16

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door ierland »

Ik zit al 40 jaar bij ziggo en haar voorgangers en ik ben tot nu toe van iedere wijziging op de hoogte gesteld, dus nooit een verrassing in de rekening. En als er al wat niet helemaal goed ging, is dat gelijk en tot volle tevredenheid opgelost. Zonder morren, geweldige service dus.

sylvesterb
Berichten: 5044
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door sylvesterb »

ierland schreef:
24 aug 2019 09:44
Ik zit al 40 jaar bij ziggo en haar voorgangers en ik ben tot nu toe van iedere wijziging op de hoogte gesteld, dus nooit een verrassing in de rekening. En als er al wat niet helemaal goed ging, is dat gelijk en tot volle tevredenheid opgelost. Zonder morren, geweldige service dus.
Dus jij hebt al 40 jaar internet van een Ziggo? Terwijl de eerste provider actief werd in 1993 en dit was via een inbelverbinding, welke Ziggo (of haar voorgangers) nooit hebben aangeboden. Heel knap....

reggie2
Berichten: 3010
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door reggie2 »

Moneyman schreef:
23 aug 2019 19:46
reggie2 schreef:
23 aug 2019 18:31
Hij is een van de weinigen die met onzin dingen komt.
Was het maar waar :lol: :lol:
Jij zet nuttige dingen op het forum? :D

Moneyman
Berichten: 32111
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Volgens velen wel :mrgreen:

moederslink
Berichten: 10356
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door moederslink »

En iedereen heeft zijn goede en zijn minder goede dagen.. :wink:

henk.vinke
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2019 19:19

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door henk.vinke »

Minder goede dagen zijn bij de afdeling facturen in de overhand ben al 7 maanden aan het bellen met Ziggo om mijn abonnement geregeld te krijgen heb vol op bellen krijg al 7 maanden telefoon kosten in rekening gebracht nu al weer wordt al 7 maanden geregeld met creditnota nu weer van de afgelopen maanden verrekend maar deze maand weer fout.

Bob Schurkjens
Berichten: 9153
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Veel soortgelijke klachten staan op Klachtenkompas. Ziggo is daarbij de enige grote provider die niet meedoet aan Klachtenkompas:

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/z ... 53868a419d

AVSGedupeerde
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 aug 2019 00:12

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Ongelezen bericht door AVSGedupeerde »

Ziggo is gewoon een dramapartij. Wij hebben ziggo hier al een hele tijd geleden de deur uit gedaan, nooit spijt van gehad.

Als het werkt, is het allemaal prima. Maar zodra je iets van ze nodig hebt, is het janken met de pet op. Onbereikbaar, totale bullshitverhalen aan de lijn, enzovoort.

Ze wentelen alles af op de klant. Als het niet werkt, ligt dat aan jouw coax-kabel, want die verslijten magisch, volgens Ziggo. Dan moet er een monteur komen. En als de Ziggo Monteur dan zegt dat het niet aan Ziggo lag, dan moet je die monteur betalen. Drie keer raden wat de man zal gaan zeggen.

Opzeggen en elders gaan kijken. Je komt er namelijk toch niet door. Het is volstrekt zinloos om discussie met ze aan te gaan over prijzen. Ze zullen nooit toegeven en het kost altijd teveel geld om het juridisch af te dwingen.

Gesloten