DIt soort zwartmaakberichten zouden eigenlijk in een ban moeten resulteren van de moderator. Ik ben al jaren Ziggo klant en er is nog nooit iets veranderd zonder kennisgeving. Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren) kan je Ziggo niet aanrekenen. Maar het soort onzinberichten zoals jij schrijft komen wel in de zoekresultaten naar voren.Bob Schurkjens schreef: ↑19 aug 2019 14:15Ziggo maakt er kennelijk een gewoonte van om tariefsverhogingen niet te melden. Ze hebben mijn abonnement verhoogd van 39,95 naar 42,50 zonder kennisgeving. Wettelijk gewoon niet toegestaan.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
-
renewouters
- Berichten: 3488
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
NeoDutchio
vindt dit leuk
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Toen ik nog KPN had, was ik uiterst tevreden over hen.
-
Bob Schurkjens
- Berichten: 9153
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Waar haal je dat nou vandaan? Wie maakt hier wie zwart? Je schrijft zelf onzin.Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren)
-
moederslink
- Berichten: 10356
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Al jaren klant van Ziggo ...geen problemen.
Alles wordt doorgegeven via de mail, ook de verhogingen , de eventuele werkzaamheden etc.
Als er iets is bel ik ze .avonds , gratis naar 1200 v.a mijn vaste lijn ( ja ja die heb ik nog
)
Alles wordt doorgegeven via de mail, ook de verhogingen , de eventuele werkzaamheden etc.
Als er iets is bel ik ze .avonds , gratis naar 1200 v.a mijn vaste lijn ( ja ja die heb ik nog
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
renewouters schreef: ↑19 aug 2019 19:38
DIt soort zwartmaakberichten zouden eigenlijk in een ban moeten resulteren van de moderator. Ik ben al jaren Ziggo klant en er is nog nooit iets veranderd zonder kennisgeving. Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren) kan je Ziggo niet aanrekenen. Maar het soort onzinberichten zoals jij schrijft komen wel in de zoekresultaten naar voren.
Wat een onzin, omdat jij tevreden bent hoeft een ander nog niet tevreden te zijn.
Bob laat hier weten hoe hij over Ziggo denkt en dat mag, niks zwartmakerij. Ik vind KPN naadje , slechte ervaring mee, maar daar heeft een ander weer goede ervaringen mee.
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Bob Schurkjens schreef: ↑19 aug 2019 15:37Wat denk je dat ik gedaan heb? Telefonisch is Ziggo vrijwel onbereikbaar. Hopelijk ben ik er straks van af met hulp van de SGC. Klantenservice komt afspraken niet na. Technische problemen. Etc. Maar goed, allemaal off-topic. Ik hoop dat topicstarter zijn/haar problemen met Ziggo wel opgelost krijgt.
Dat is best vreemd!
ZIGGO is juist heel erg goed bereikbaar per telefoon. Er zijn ook diverse mogelijkheden online waar je ook binnen een paar uur geholpen goed wordt. Misschien moet u even kijken of u wel het juiste telefoonnummer gebruikt, want dat ze slecht telefonisch bereikbaar zijn klopt gewoon niet.
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Als Bob het complete verhaal verteld. De waarheid. Heb ik er geen moeite mee als iemand zo negatief is in een post. Maar als het een eenzijdig verhaal is dat niet compleet (naar waarheid) verteld wordt heb ik er wel moeite mee. In de berichten van Bob staan gewoon een aantal onwaarheden.reggie2 schreef: ↑19 aug 2019 21:10renewouters schreef: ↑19 aug 2019 19:38
DIt soort zwartmaakberichten zouden eigenlijk in een ban moeten resulteren van de moderator. Ik ben al jaren Ziggo klant en er is nog nooit iets veranderd zonder kennisgeving. Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren) kan je Ziggo niet aanrekenen. Maar het soort onzinberichten zoals jij schrijft komen wel in de zoekresultaten naar voren.
Wat een onzin, omdat jij tevreden bent hoeft een ander nog niet tevreden te zijn.
Bob laat hier weten hoe hij over Ziggo denkt en dat mag, niks zwartmakerij. Ik vind KPN naadje , slechte ervaring mee, maar daar heeft een ander weer goede ervaringen mee.
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
https://www.ziggo.nl/tarieven/bellen/
*Bellen naar het buitenland
Toeslag voor bellen naar buitenlandse mobiele nummers is € 0,25 per minuut.
Toeslag voor bellen naar buitenlandse servicenummers is € 1 per minuut.
Bestemmingen zonder toeslag mobiele nummers: Europese Unie, Verenigde Staten (inclusief Alaska en Hawai), Canada, Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Caribisch Nederland (Bonaire, Sint Eustatius en Saba), Israël, Palestijnse Gebieden, Rusland, Oekraine, Wit Rusland, Tunesië, Algerije, Egypte, Sudan en Libië.
We gebruiken 6 overzichtelijke zones waarbij we per zone 1 vast tarief hanteren. In onderstaand uitklappers vind je meer tarieveninformatie, per zone gespecialiseerd.
*Bellen naar het buitenland
Toeslag voor bellen naar buitenlandse mobiele nummers is € 0,25 per minuut.
Toeslag voor bellen naar buitenlandse servicenummers is € 1 per minuut.
Bestemmingen zonder toeslag mobiele nummers: Europese Unie, Verenigde Staten (inclusief Alaska en Hawai), Canada, Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Caribisch Nederland (Bonaire, Sint Eustatius en Saba), Israël, Palestijnse Gebieden, Rusland, Oekraine, Wit Rusland, Tunesië, Algerije, Egypte, Sudan en Libië.
We gebruiken 6 overzichtelijke zones waarbij we per zone 1 vast tarief hanteren. In onderstaand uitklappers vind je meer tarieveninformatie, per zone gespecialiseerd.
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Boesta schreef: ↑23 aug 2019 14:38Dat vind jij , ik vind dat niet.reggie2 schreef: ↑19 aug 2019 21:10
Als Bob het complete verhaal verteld. De waarheid. Heb ik er geen moeite mee als iemand zo negatief is in een post. Maar als het een eenzijdig verhaal is dat niet compleet (naar waarheid) verteld wordt heb ik er wel moeite mee. In de berichten van Bob staan gewoon een aantal onwaarheden.
Ieder mens mag zijn afkeer/negatieve ervaring neerzetten. Dat bepaal jij of ik namelijk niet.
-
StevieNL81
- Berichten: 1134
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
NeoDutchio schreef: ↑23 aug 2019 18:00
Als ik mijn post niet open maak kan ik ook niet roepen dat de belastingdienst mij niets gestuurd heeft.
Happy weekend!
NeoDutchio
vindt dit leuk
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Ik heb toch niet de indruk dat Bob hier zomaar iets neerplempt. Hij is een van de weinigen die met onzin dingen komt.
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Ik zit al 40 jaar bij ziggo en haar voorgangers en ik ben tot nu toe van iedere wijziging op de hoogte gesteld, dus nooit een verrassing in de rekening. En als er al wat niet helemaal goed ging, is dat gelijk en tot volle tevredenheid opgelost. Zonder morren, geweldige service dus.
-
sylvesterb
- Berichten: 5044
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Dus jij hebt al 40 jaar internet van een Ziggo? Terwijl de eerste provider actief werd in 1993 en dit was via een inbelverbinding, welke Ziggo (of haar voorgangers) nooit hebben aangeboden. Heel knap....ierland schreef: ↑24 aug 2019 09:44Ik zit al 40 jaar bij ziggo en haar voorgangers en ik ben tot nu toe van iedere wijziging op de hoogte gesteld, dus nooit een verrassing in de rekening. En als er al wat niet helemaal goed ging, is dat gelijk en tot volle tevredenheid opgelost. Zonder morren, geweldige service dus.
NeoDutchio
vindt dit leuk
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Volgens velen wel 
grun
en moederslink
vinden dit leuk
-
moederslink
- Berichten: 10356
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
En iedereen heeft zijn goede en zijn minder goede dagen.. 
-
henk.vinke
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 aug 2019 19:19
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Minder goede dagen zijn bij de afdeling facturen in de overhand ben al 7 maanden aan het bellen met Ziggo om mijn abonnement geregeld te krijgen heb vol op bellen krijg al 7 maanden telefoon kosten in rekening gebracht nu al weer wordt al 7 maanden geregeld met creditnota nu weer van de afgelopen maanden verrekend maar deze maand weer fout.
-
Bob Schurkjens
- Berichten: 9153
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Veel soortgelijke klachten staan op Klachtenkompas. Ziggo is daarbij de enige grote provider die niet meedoet aan Klachtenkompas:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/z ... 53868a419d
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/z ... 53868a419d
-
AVSGedupeerde
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 27 aug 2019 00:12
Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd
Ziggo is gewoon een dramapartij. Wij hebben ziggo hier al een hele tijd geleden de deur uit gedaan, nooit spijt van gehad.
Als het werkt, is het allemaal prima. Maar zodra je iets van ze nodig hebt, is het janken met de pet op. Onbereikbaar, totale bullshitverhalen aan de lijn, enzovoort.
Ze wentelen alles af op de klant. Als het niet werkt, ligt dat aan jouw coax-kabel, want die verslijten magisch, volgens Ziggo. Dan moet er een monteur komen. En als de Ziggo Monteur dan zegt dat het niet aan Ziggo lag, dan moet je die monteur betalen. Drie keer raden wat de man zal gaan zeggen.
Opzeggen en elders gaan kijken. Je komt er namelijk toch niet door. Het is volstrekt zinloos om discussie met ze aan te gaan over prijzen. Ze zullen nooit toegeven en het kost altijd teveel geld om het juridisch af te dwingen.
Als het werkt, is het allemaal prima. Maar zodra je iets van ze nodig hebt, is het janken met de pet op. Onbereikbaar, totale bullshitverhalen aan de lijn, enzovoort.
Ze wentelen alles af op de klant. Als het niet werkt, ligt dat aan jouw coax-kabel, want die verslijten magisch, volgens Ziggo. Dan moet er een monteur komen. En als de Ziggo Monteur dan zegt dat het niet aan Ziggo lag, dan moet je die monteur betalen. Drie keer raden wat de man zal gaan zeggen.
Opzeggen en elders gaan kijken. Je komt er namelijk toch niet door. Het is volstrekt zinloos om discussie met ze aan te gaan over prijzen. Ze zullen nooit toegeven en het kost altijd teveel geld om het juridisch af te dwingen.
