LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN kan slecht rekenen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
erikhofman

KPN kan slecht rekenen

Ongelezen bericht door erikhofman »

Ik voer de gesprekken van mijn vaste aansluiting via Tele 2. Ik ontvang regelmatig informatie van KPN waarin staat dat bellen via KPN goedkoper zou zijn. :arrow:
Bijvoorbeeld via Belplus. Aangezien ik bijna niet bel via het daltarief is dit totaal niet van toepassing. :!:
Verder de voordeelnummers. De standaard-tarieven van Tele 2 zijn lager dan de voordeelnummers van KPN. Bovendien kan ik ook bij Tele2 voordeelnummers instellen.
Ik vraag me echt af welke lage cijfers de medewerkers van KPN voor wiskunde hadden. :?:
Laatst gewijzigd door erikhofman op 29 jan 2005 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.

karr-1

Re: KPN kan slecht rekenen

Ongelezen bericht door karr-1 »

Tele 2 is per definitie bedrog, dus daar zou ik zoiezo van af stappen. En als je de KPN regels goed leest en toepast zijn ze inderdaad goedkoper. Het scheelt mij in ieder geval vele euro's ten opzichte van die oplichters van Tele 2.

erikhofman

Ongelezen bericht door erikhofman »

Ik heb heus wel gezien dat bij KPN Belplus een aantal malen het start-tarief inbegrepen is. Het is natuurlijk wel afhankelijk van het zgn. belgedrag welke tarieven het beste zijn.
Aangezien het bellen tijdens de dal-uren elke maand niet meer dan een half uur is heb ik ook niets aan de mogelijkheid de minuten door te schuiven naar de volgende maand. De kosten in de daluren bedragen lang niet de 1,50 euro per maand die betaald moet worden voor de 60 minuten.
Laatst gewijzigd door erikhofman op 29 jan 2005 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Belplus????

www.bel1601.nl !!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

waarop ik me afvraag welke punten jij op school haalde voor leesvaardigheid :?: kpn zegt nergens dat ze goedkoper zijn. maar dat je met kpn ook voordelig kunt bellen.
en 30 keer het starttarief is al snel weer € 1,20.
zelf uitgerekend. goed he?

Gesloten