LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bedwants komt terug na peperdure ingreep
-
Re: Bedwants komt terug na peperdure ingreep
Het zijn echt horrorbugs. Zoveel is duidelijk.
Er wordt soms wel heel erg achteloos gedaan in reacties hierboven.
Nou, het lijkt mij een ramp om dit mee te moeten maken.
Je raakt helemaal in paniek,en kan mij voorstellen dat je niet kijkt wat het kost.
Hoop voor jullie dat er een oplossing komt heel , heel veel sterkte, met deze plaag.
Nou, het lijkt mij een ramp om dit mee te moeten maken.
Je raakt helemaal in paniek,en kan mij voorstellen dat je niet kijkt wat het kost.
Hoop voor jullie dat er een oplossing komt heel , heel veel sterkte, met deze plaag.
Zouden bij TS die kleine krengen ook elders in het huis zitten, zodat ze daardoor steeds terugkomen?
Heb je ook je telefoonhoesje goed schoongemaakt?
-
Ik denk dat een vlooienplaag wel iets heel anders is dan een bedwantsenplaag. Daar kom je niet zo gemakkelijk vanaf. Heb een reportage gezien hoe ze dat in Engeland behandelen; ook door het huis op hoge temperaturen te verwarmen. En dan moet je nog maar hopen dat het allemaal lukt. Wij hebben ook weleens boven op het tapijt een vlooienplaag gehad, dat kwam eigenlijk doordat de onderlaag van het tapijt verpulverd was. Kwestie van het tapijt eruit, goed reinigen, spuiten, nieuwe gladde vloer erin, katten behandelen en je bent klaar. Bedwantsen is echt heel erg ingrijpend. Dat kan inderdaad duizenden euro's kosten.
Wat hebben jullie met de gedemonteerde meubels gedaan? Ik zie in je verhaal dat je telkens alles weer demonteerde alvorens Rentokill kwam? Aangezien je bij bedwantsen juist niets moet verplaatsen, aangezien bedwantsen zich daar makkelijk in verborgen houden. Hierdoor vergroot je het probleem alleen maar.