LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Diegast

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Diegast »

Precies. Als je het leuk vind ga je op vakantie en daar heb IK TVS echt niet voor nodig. Als ik dat wel zou willen, bel Ik jullie wel. Jullie hoeven mij niet te bellen.

Maar even goede vrienden, veel succes met jullie verkoop methode. 8)

weidevogel

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door weidevogel »

er is nog een verslag i.v.m. TVS op pag. 2 van dit forum. Goede en eerlijke verhalen zoals de praktijken van TVS werkelijk zijn.
Verkoop van een vakantie formule die veel te duur is. Je moet zelf tenslotte nog de tickets en verblijf betalen. En als je naar zo'n presentatie gaat moet je dezelfde dag beslissen anders ga je er te veel over nadenken en kom je tot de conclusie dat je belazerd wordt.
Kan iemand mij vertellen waarom Traveljet Vacation Shop en Continental Yet Hollidays failliet zijn en The Vacation Store de nieuwe naam is van Traveljet!
Met een iets andere formule gaat men gewoon weer onder een andere naam verder.

n&n

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door n&n »

Een beetje lacherig hing ik op na een leuk gesprek met iemand van de vacationstore; ik had een week verblijf gewonnen in Spanje of Cran Canaria!! Ik belde mijn vriend om hem dit vertellen en hij zei meteen 'daar zal wel iets achter zitten'.

Vervolgens zijn we op internet gaan zoeken en hier terecht gekomen en daar zijn we erg blij om! Nu hebben we weer een vrije avond, want hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik hoef echt niet naar die bijeenkomst na het lezen van alle ervaringen. Een vakantie kunnen wij ook op andere plekken en op andere manieren uitzoeken.

Het mooie aan het verhaal is dat ik eigenlijk niet aan alle eisen voldeed... Maar het vriendelijke meisje zei dat ze een oogje dicht zou knijpen voor mij, zodat ik samen met mijn vriend toch een weekje verblijf in het zuiden van Europa kon winnen. Hoe raar is dit?!

Heel erg fijn voor die mensen waarbij de vakantie met de Vacation Store helemaal goed is verlopen, maar wij haken gewoon af...

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Beste Hieke en Gerard,
Ik las dat jullie 10 februari een rechtszaak tegen TVS voeren. Graag zou ik daar meer van weten, omdat wijzelf een groepsactie voorbereiden tegen TVS, waaraan nu vier stellen meedoen. We gaan tot maximaal tien stellen om het overzichtelijk te houden! Wie in 2004 gedupeerd is en niet teveel kosten wil maken, kan nog meedoen!
Natuurlijk is het goed ook te horen hoe jullie, Hieke en Gerard, de zaak hebben aangepakt, wie jullie advocaat is enz. Ik zou het erg fijn vinden als jullie mij wat info wilden mailen naar [email protected] .
Andere geïnteresseerden kunnen dus ook mailen!
Alvast bedankt.

MichaelS

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door MichaelS »

Ook ik ben gebeld (zonet) door TVS. Ik voldeed ook aan alle 'eisen', maar tijdens het stellen van de vragen werd het mij al snel duidelijk dat het niet zomaar om een vakantie gaat. Wat gaat het hun immers aan of ik een vast inkomen heb of niet.

Omdat ik het niet vertrouwde ben ik op internet gaan zoeken naar deze maatschappij en zo kwam ik hier terecht. Fijn dat er zoiets al internet bestaat! :)

Ik wens iedereen die door deze mensen zijn opgelicht veel succes toe!

claudje

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door claudje »

maandag gebelt en er is mij vertelt dat het bijna nooit voorkomt dat er mensen aan het tvs profiel voldoen.
MAAR MIJN GEZIN DUS WEL ????????? HOEZO horen wat ik horen wil.
Werd dus gedaan dat het uniek was dat ik gewonnen had.
Ik zou me doodschamen om mensen zo te bedonderen .
Als het een zuiver bedrijf is kunnen ze de mensen ook normaal benaderen .
Gooi folders in de bus ofzo kan ik ze weggooien als ik geen interesse heb.
Als ik wel interesse heb kan ik zelf reageren.

woonschip

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door woonschip »

In december zijn wij naar een presentatie geweest hebben het pakket aangekocht. Er waren wat strubbels door het niet helemaal goed gaan van de overeenkomst maar we werden na gebeld te hebben, keurig teruggebeld en daarna nog eens. Alles verholpen toen.

Daarna de boeking: omdat er van onze kant wat extra wensen waren, vreesden wij het ergste na het lezen van dit forum. O nee, dat hebben wij weer!
Maar wie schetst onze verbazing dat alles zonder problemen in het hoogseizoen te boeken is. Ook nog in de door ons opgegeven week en opgegeven locatie (ik had er 3 opgegeven en het was onze 1e keus), ondanks dat het niet helemaal volgens onze overeenkomst was. Heel vriendelijk en voorkomend. Snel teruggebeld.. allemaal geen probleem. Ik kan er echt niets negatiefs van maken.

We hebben zin in de vakantie.

ark

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door ark »

Natuurlijk woonschip. Als er niemand meer met hen gaat, hebben ze accomodatie,s genoeg. Zelfs in het hoogseizoen! En ook helemaal niet Zò duur zeker hè? Vertel eens hoeveel je dit gaat kosten? Maar dat zeg je niet!

Gelukkig toch nog tevreden mensen. :roll:

woonschip

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door woonschip »

Als je iets zegt moet je het ook onderbouwen... Waarom gaat niemand meer? Hoe weet je dit? Tevreden mensen reageren over het algemeen niet op fora.

Ook is het zo dat het niet mogelijk is om het iedereen perfect naar de zin te maken. Wij hebben een bedrijf: je kunt nog zo goed je best doen maar van de 500 klanten zijn er altijd wel 5 of misschien wel 10 ontevreden. Waar ligt het aan? Zeg het maar.. er kunnen altijd redenen zijn. Teveel eisen stellen, niet aan iemands verwachting voldoen, communicatie problemen, noem maar op. Het hoeft geen onwil te zijn.

Wij hebben betaald 4900 euro voor 6 weken. We zitten (bij uitzondering) een 8 persoons app. die tussen de 1400-1800 euro per week kost. Dus.....

Ik voel me niet bekocht.

Gast

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, tevreden mensen zie je hier niet! :!:

eend

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door eend »

ach, woonschip, reageer jij maar lekker i.o.v. dhr. Pijpers; verkoop je zo goed?

Gans

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Gans »

Daarom kun je er beter niet meer op in gaan.

woonschip

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door woonschip »

Ik handel in opdracht van helemaal niemand. Ik ken die mijnheer niet eens. Ik geef alleen de feiten weer en laat me niet door anderen leiden.
Wij hebben deze ervaring.... prima toch! Zo hoor het toch?! Als het negatief is durf ik het ook wel te zeggen. Daar zijn wij autonoom genoeg voor.

Ark

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Ark »

Ik kom uit op zo,n ruim €800 per week en dat is met de vlucht erbij? Dat denk ik niet hè? Nou, ik kan dat niet zo goedkoop vinden.

Maargoed, gelukkig weet ik wel andere wegen, die veel goedkoper zijn en echt net zo luxe of misschien nog wel luxer.

Veel plezier ermee.

Ps, hoeveel kost het je als je met 2 personen gaat, als dat mogelijk is?

woonschip

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door woonschip »

Iedereen maakt zijn eigen afwegingen. Daar moet je niet over gaan discuseren. Lijkt mij vrij zinloos. Hou je bij de feiten nogmaals.

Voorheen boekten wij ook altijd zelf luxe bungalows in het buitenland voor heel wat meer geld dan dat we nu kwijt zijn, plus wij hebben tieners die iets meer willen dan alleen een zwembad bij het huis. Dat is onze afweging. Ook toen konden we niet altijd boeken op de lokatie die wij wilden en moesten soms 4 of 5 keer uitwijken naar een andere locatie. Uiteindelijk kwam het altijd wel goed. Hoe flexibel ben je zelf?? Ook daar moesten we alles zelf regelen, zoals vervoer en ontbijt/lunch/diner. Dus voor ons niets nieuws......

Als deze organisatie zich niet aan de afspraken houd, spreek ik ze daar ook zeker op aan. Ik hoop dat het niet hoeft.

Sun

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Sun »

Nu, woonschippers. Zo te zien, zijn jullie de enige hier, die wel tevreden zijn. Houden zo! Als wij dit ook willen, bellen of mailen ze wij zelf wel even. Hoeven ze ons ook niet meer lastig te vallen met hun mooie praatjes.

Hele fijne vakantie met TVS, of hoe ze steeds ook mogen heten!

J. vd Vliet

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door J. vd Vliet »

Afgelopen jaar heb ik bij de The Vacation Store een pakket aangeschaft met wereldwijde vakanties.
Na dit gemeld te hebben bij mijn collega's vertelde zij mij te kijken op radar want zij hadden negatieve berichten gehoord over dit bedrijf.
Na het lezen van alle negatieve reacties werd ik natuurlijk wel een beetje ongerust en heb daarna ook The vacation Store gebeld.
Zij adviseerden mij dat als ik er geen goed gevoel meer bij had het pakket te annuleren en gebruik te maken van de 8 dagen bedenktijd.
Uiteindelijk heb ik ze het voordeel van de twijfel gegeven en het contract niet ontbonden.
Gelukkig heb ik dit niet gedaan want we zijn nu net terug van 3 weken Bali en we hebben het fantastisch gehad.
We zaten in een 5 sterren hotel met alle gemakken en faciliteiten van dien.
Wij zijn met nog 2 vrienden gegaan en we verbleven in een 2 slaapkamer resort waardoor je ook lekker je privacy had.
Precies zoals ze het tijdens de presentatie verteld hadden en ook nog eens door de telefoon door de dame van het boekingskantoor.
Wij hebben dus geen spijt van de aankoop en gaan in juni weer een week naar Italie, Toscane in een mooi authentieke fattoria.
Dit wilden we graag aan radar melden zodat andere mensen ook kunnen lezen dat er ook klanten zijn die wel tevreden zijn.

Groetjes, Janneke vd Vliet

T.ria

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door T.ria »

En u had zelf TVS gebelt, want u was toch al van plan om naar Bali te gaan?

Daarom bent u lid geworden? Of hebben zij u gebelt? En was u nu echt goedkoper uit, als dat u bij een "normaal" reisbureau had geboekt?

J. vd Vliet

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door J. vd Vliet »

Wij waren daarvoor niet van plan om in de nabije toekomst naar Bali te gaan maar onze interesse lag daar wel.
Nu was de drempel wat lager om eens die kant op te vliegen.
Uiteraard hadden we wel even gekeken wat dezelfde reis ons uiteindelijk bij een ander reisburo had gekost en we kwamen op een verschil uit van bijna €325,- per persoon en dit maal 4 €1300,-
Wel ben ik ervan overtuigd dat als je niet gebonden bent aan het hoogseizoen en ook geen kinderen hebt en je wilt niet buiten Europa reizen je bij een ander reisburo goedkoper uit bent.

Sunny

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Sunny »

Wat triest om deze reacties te lezen.
Inderdaad zijn het de ontevreden mensen die hier van zich laten horen.
Je hebt ze overal... Mensen die niet goed luisteren.
Ik voel me toch geroepen een positief bericht achter te laten over the vacationstore!

Wij gaan nu sinds 2 jaar op vakantie met deze organisatie.
Ons is goed uitgelegd hoe het concept werkt. Ga je in het hoogseizoen dan kun je beter iets vroeger boeken. Net als bij een reisbureau loop je anders de kans dat er geen plaats is in het gewenste resort!
Logisch toch?? De geboden alternatieven zijn trouwens minstens zo mooi!!
We zijn nog nooit zo voordelig op zulke geweldige locaties op vakantie geweest als nu!! Met 5 personen zijn we bij het reisbureau meer dan het driedubbele kwijt voor exact hetzelfde hotel.
Nog geen moment spijt gehad van The Vacationstore!!

[/quote]

Gesloten