LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DAS houdt zich niet aan afspraken
DAS houdt zich niet aan afspraken
De basis van eerlijk zaken doen is afspraak is afspraak daar rust vertrouwen op, zeker als het gaat om een rechtsbijstandsverzekeraar. Uit zowat alles wat ik tot nu heb ervaren met de Das blijkt dat het nakomen van afspraken of heldere communicatie geen sprake is.
Het gaat concreet om de volgende feiten dat de DAS zich niet aan gemaakt afspraken wil houden.
Dat de DAS op een gebrekkige manier mijn belangen behartigd heeft dit met alle gevolgen van dien. Ik vraag me af hoe het kan dat een jurist van de DAS mij ‘’adviseert’’ om een schade claim bij mijn inboedelverzekeraar in te dienen en daar bij de oorzaak gunstig voor de DAS en dus ten nadele van de verzekeringsmaatschappij in te dienen .
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die deze ervaring hebben met de Das? de jurist gedraagt zich hierdoor op een onprofessionele manier. En tot slot merk ik dat de DAS met twee petten op mijn zaak probeert aan te houden waarbij de DAS haar eigenbelang uit kosten overweging prefereert boven het belang van de verzekerde als cliënt zijnde.
Vanaf december 2018 probeer ik om mijn geschil (aansprakelijk stellen van mijn verhuurder voor gelede schade na een stroomstoring die hem te verwijten valt)aanhangig te maken tot op heden wordt dat op alle mogelijke manier gehinderd door telkens een nieuwe ronde aan afhoudende vraagstellingen ik heb sinds dien maar liefst 10 behandelaars gehad waardoor de zaak is gestagneerd en de wederpartij in de kaart is gespeeld.
De wederpartij maakt hier dankbaar gebruik van het betreft een door de wol geverfde huisjesmelker.
De DAS is meer dan een half jaar aan het stuntelen met de aangemelde zaak , door het ontbreken aan adequate bemiddeling c.q. rechtshulp en gebrekkige communicatie is dit een opstapelende sores geworden en ontaard het geschil aan alle kanten. Deze handelwijze van de verzekeraar is onaanvaardbaar en het feit dat men nu na maanden van vele omzwervingen nog steeds niet met een passende oplossing is kunnen komen is ronduit stuitend te noemen.
De slogan van de DAS “Wij zijn er als u juridische hulp nodig heeft” kan ik gelet op mij ervaringen dan ook moeilijk volgen.
Ik ben een aantal keer doorgeschoven van juristen naar jurist waarbij ik zeer brutaal te woord ben gestaan ,kennelijk zijn de juristen van de DAS onderling solidair aan elkaar en zeer vooringenomen zodra het dossier van de enne naar de ander collega wordt overgedragen.
Uiteindelijk kwam ik via een ingediende klacht in contact met het klachtenmanagement van de DAS die mij toezegde om de problemen te gaan oplossen, kort daarop ben ik benaderd door een teamleider van de jurist van de DAS die toezeggingen heeft gedaan die voor een oplossing zouden kunnen zorgen echter kwam daar niets van terecht de teamleider wist niets meer van het gesprek af en heeft mij zo weer op sleep touw genomen.
In een van de gesprekken met de DAS ben ik door een jurist op de speaker gezet en heeft deze jurist mij in dit gesprek geprobeerd belachelijk te maken de letterlijke woorden waren ‘’we liggen hier met ze allen in een deuk ‘’en dit om en zaak die in alle discretie serieus besproken zou moeten worden deze afdeling kent kennelijk een groepje eensgezinde die er plezier in hebben om de sores van cliënte op de hak te nemen zolang zij hun maandelijkse salaris vanuit de premiebetalers maar ontvangen.
Er zijn afspraken gemaakt met de DAS waar men zich niet aan heeft willen houden en mij al maanden schaden en belemmeren.
Ook de bereikbaarheid van de juristen van de DAS is heel slecht en laat te wensen over, waardoor men in de communicatie te kort schiet.
Uit de correspondentie en gesprekken blijkt een gebrek aan dossierkennis en een zekere betrokkenheid van de juristen van de DAS, het telkens opnieuw moeten herhalen van feiten en omstandigheden die al meermaals zijn aangeven door mij is een repetitie zonder einde of enige vooruitgang.
Ik heb alle gesprekken met de DAS op een gegeven moment maar opgenomen ,ik heb minstens vijf afzonderlijke gesprekken waar de DAS zich zeer laakbaar gedraagt , onjuist informeert zaken ontkent die in zijn vastgelegd in eerder gesprekken met de zelfde persoon, Veel onbeschofte en laakbare uitspraken en toezeggingen omtrent financiële afspraken, die men op later moment weer ontkent het is echt ongelofelijk de gesprekken zijn ter inzage op te vragen zodat u zelf de gesprekken kunt beluisteren.
Ik hoor graag welke ervaringen u heeft met de DAS, mijn advies neem alle gesprekken op en er zijn meer rechtsbijstandsverzekeringen die wellicht wel goede service bieden.
Met vriendelijke groeten, Ray Ben
Het gaat concreet om de volgende feiten dat de DAS zich niet aan gemaakt afspraken wil houden.
Dat de DAS op een gebrekkige manier mijn belangen behartigd heeft dit met alle gevolgen van dien. Ik vraag me af hoe het kan dat een jurist van de DAS mij ‘’adviseert’’ om een schade claim bij mijn inboedelverzekeraar in te dienen en daar bij de oorzaak gunstig voor de DAS en dus ten nadele van de verzekeringsmaatschappij in te dienen .
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die deze ervaring hebben met de Das? de jurist gedraagt zich hierdoor op een onprofessionele manier. En tot slot merk ik dat de DAS met twee petten op mijn zaak probeert aan te houden waarbij de DAS haar eigenbelang uit kosten overweging prefereert boven het belang van de verzekerde als cliënt zijnde.
Vanaf december 2018 probeer ik om mijn geschil (aansprakelijk stellen van mijn verhuurder voor gelede schade na een stroomstoring die hem te verwijten valt)aanhangig te maken tot op heden wordt dat op alle mogelijke manier gehinderd door telkens een nieuwe ronde aan afhoudende vraagstellingen ik heb sinds dien maar liefst 10 behandelaars gehad waardoor de zaak is gestagneerd en de wederpartij in de kaart is gespeeld.
De wederpartij maakt hier dankbaar gebruik van het betreft een door de wol geverfde huisjesmelker.
De DAS is meer dan een half jaar aan het stuntelen met de aangemelde zaak , door het ontbreken aan adequate bemiddeling c.q. rechtshulp en gebrekkige communicatie is dit een opstapelende sores geworden en ontaard het geschil aan alle kanten. Deze handelwijze van de verzekeraar is onaanvaardbaar en het feit dat men nu na maanden van vele omzwervingen nog steeds niet met een passende oplossing is kunnen komen is ronduit stuitend te noemen.
De slogan van de DAS “Wij zijn er als u juridische hulp nodig heeft” kan ik gelet op mij ervaringen dan ook moeilijk volgen.
Ik ben een aantal keer doorgeschoven van juristen naar jurist waarbij ik zeer brutaal te woord ben gestaan ,kennelijk zijn de juristen van de DAS onderling solidair aan elkaar en zeer vooringenomen zodra het dossier van de enne naar de ander collega wordt overgedragen.
Uiteindelijk kwam ik via een ingediende klacht in contact met het klachtenmanagement van de DAS die mij toezegde om de problemen te gaan oplossen, kort daarop ben ik benaderd door een teamleider van de jurist van de DAS die toezeggingen heeft gedaan die voor een oplossing zouden kunnen zorgen echter kwam daar niets van terecht de teamleider wist niets meer van het gesprek af en heeft mij zo weer op sleep touw genomen.
In een van de gesprekken met de DAS ben ik door een jurist op de speaker gezet en heeft deze jurist mij in dit gesprek geprobeerd belachelijk te maken de letterlijke woorden waren ‘’we liggen hier met ze allen in een deuk ‘’en dit om en zaak die in alle discretie serieus besproken zou moeten worden deze afdeling kent kennelijk een groepje eensgezinde die er plezier in hebben om de sores van cliënte op de hak te nemen zolang zij hun maandelijkse salaris vanuit de premiebetalers maar ontvangen.
Er zijn afspraken gemaakt met de DAS waar men zich niet aan heeft willen houden en mij al maanden schaden en belemmeren.
Ook de bereikbaarheid van de juristen van de DAS is heel slecht en laat te wensen over, waardoor men in de communicatie te kort schiet.
Uit de correspondentie en gesprekken blijkt een gebrek aan dossierkennis en een zekere betrokkenheid van de juristen van de DAS, het telkens opnieuw moeten herhalen van feiten en omstandigheden die al meermaals zijn aangeven door mij is een repetitie zonder einde of enige vooruitgang.
Ik heb alle gesprekken met de DAS op een gegeven moment maar opgenomen ,ik heb minstens vijf afzonderlijke gesprekken waar de DAS zich zeer laakbaar gedraagt , onjuist informeert zaken ontkent die in zijn vastgelegd in eerder gesprekken met de zelfde persoon, Veel onbeschofte en laakbare uitspraken en toezeggingen omtrent financiële afspraken, die men op later moment weer ontkent het is echt ongelofelijk de gesprekken zijn ter inzage op te vragen zodat u zelf de gesprekken kunt beluisteren.
Ik hoor graag welke ervaringen u heeft met de DAS, mijn advies neem alle gesprekken op en er zijn meer rechtsbijstandsverzekeringen die wellicht wel goede service bieden.
Met vriendelijke groeten, Ray Ben
Laatst gewijzigd door Radar op 24 sep 2019 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid, leesbaarheid en/of taalkundige correctheid.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid, leesbaarheid en/of taalkundige correctheid.
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Als ik het goed begrijp hebt u een stroomstoring gehad die te wijten was aan uw huisbaas waardoor schade is ontstaan, en hebt u hem via DAS aansprakelijk gesteld?
En DAS adviseert u die schade te claimen bij uw inboedelverzekeraar?
Zo bijzonder is dat niet, want als daar aanleiding toe is, gaat de inboedelverzekeraar dat wel verhalen op de huisbaas.
En DAS adviseert u die schade te claimen bij uw inboedelverzekeraar?
Zo bijzonder is dat niet, want als daar aanleiding toe is, gaat de inboedelverzekeraar dat wel verhalen op de huisbaas.
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
u schrijft een heleboel maar verteld niks.
Dat van de inboedelverzekeraar lees ik w.s. overheen maar is natuurlijk wel de aangewezen weg schade door een stroomstoring. Inhoud van een vriezer is het meest bekende onderwerp... Waarom claimt u daar niet?
Ook lees ik nergens waarom uw verhuurder hiervoor verantwoordelijk kan worden geacht. Stroom komt van een energieleverancier niet van een huisbaas. Kunt u dit toelichten?
(Doet mij denken aan de beste man die ik maar niet aan zijn verstand kon peuteren dat ik zijn voorganger niet aansprakelijk kon stellen voor het sterretje in zijn voorruit....Dan moest ik Rijkswaterstaat maar aanspreken ivm rommel op de weg....)
DAS stelt u vragen waarop u geen antwoord geeft? Ik heb voorlopig ook alleen vragen en zeker geen antwoorden voor u.
Dat van de inboedelverzekeraar lees ik w.s. overheen maar is natuurlijk wel de aangewezen weg schade door een stroomstoring. Inhoud van een vriezer is het meest bekende onderwerp... Waarom claimt u daar niet?
Ook lees ik nergens waarom uw verhuurder hiervoor verantwoordelijk kan worden geacht. Stroom komt van een energieleverancier niet van een huisbaas. Kunt u dit toelichten?
(Doet mij denken aan de beste man die ik maar niet aan zijn verstand kon peuteren dat ik zijn voorganger niet aansprakelijk kon stellen voor het sterretje in zijn voorruit....Dan moest ik Rijkswaterstaat maar aanspreken ivm rommel op de weg....)
DAS stelt u vragen waarop u geen antwoord geeft? Ik heb voorlopig ook alleen vragen en zeker geen antwoorden voor u.
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
DAS (zonder de) heeft op hun site duidelijk vermeld staan wat u kunt doen als u vindt dat uw klacht niet goed afgehandeld wordt:
Verder ben ik het volledig eens met mijn voorgangers. U vertelt heel veel maar u zegt niets. Schade door een stroomstoring wordt normaliter vergoed door de inboedelverzekering. U zegt dat het dan ten voordele van DAS en ten nadele van de verzekeraar gaat. Maar dat is de normale weg, en reken maar dat de verzekeraar wel weet waar die zijn schade weer moet claimen, de veroorzaker, daar is het een verzekeringsmaatschappij voor. Geen idee waarom u van mening bent dat dit niet bij de verzekeraar hoort.Als u niet tevreden bent over hoe wij uw klacht hebben afgehandeld
Bent u ontevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u een vervolgklacht indienen bij de directie van DAS. Deze vervolgklacht dient u op dezelfde manier in als de oorspronkelijke klacht. Opnieuw ontvangt u dan eerst een ontvangstbevestiging. Vervolgens krijgt u binnen zes werkdagen een schriftelijke inhoudelijke reactie.
Als u ontevreden blijft over hoe DAS met uw klacht omgaat
Blijft u ontevreden, ook nadat de directie van DAS naar uw klacht heeft gekeken? Dan kunt u binnen drie maanden een klacht indienen bij het Kifid. Dat is het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. U kunt uw klacht op twee manieren melden bij het Kifid:
door een klacht op papier te sturen naar: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag;
door online een klacht in te dienen via mijn.kifid.nl.
Het Kifid neemt uw klacht niet zomaar in behandeling. U moet eerst onze klachtenregeling hebben doorlopen en een inhoudelijke reactie hebben ontvangen. Meer informatie hierover vindt u op de website van Kifid. Het Kifid behandelt overigens alleen klachten van consumenten.
Naar de rechter
U kunt ook naar de bevoegde rechter stappen.
Let op: uw geschil met DAS is niet verzekerd onder uw rechtsbijstandverzekering. Stelt de rechter u in het gelijk? Dan vergoeden wij achteraf de redelijke en noodzakelijke kosten die u hebt gemaakt voor rechtsbijstand. Meer informatie hierover vindt u in de polisvoorwaarden van uw rechtsbijstandverzekering.
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Ik zie niet wat er stuk is gegaan, ontdooide vriezer of kapotte TV na stroom inschakelen of zo?
En DAS, als die naast jou claim ook de tegenpartij dus huisbaas verzekerde proberen ze het zo te regelen.
Waar is de tegenpartij verzekerd? Dat is vaak een oorzaak waarom ik liever een kleinere rechtsbijstand verzekeraar heb gekozen.
DAS is eigendom van een van de grootste verzekeraars en heeft vaker dubbele pet op!
En DAS, als die naast jou claim ook de tegenpartij dus huisbaas verzekerde proberen ze het zo te regelen.
Waar is de tegenpartij verzekerd? Dat is vaak een oorzaak waarom ik liever een kleinere rechtsbijstand verzekeraar heb gekozen.
DAS is eigendom van een van de grootste verzekeraars en heeft vaker dubbele pet op!
-
- verified
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 25 jun 2013 11:40
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Beste Ray Ben,
Wij hebben je bericht gezien. Als je wilt kun jij jouw dossiernummer en je contactgegevens naar [email protected] e-mailen. Of je kunt er voor kiezen om direct een klacht in te dienen via de volgende link: https://www.das.nl/over-das/klachtenregeling.
Groet,
Het webcareteam van DAS
Wij hebben je bericht gezien. Als je wilt kun jij jouw dossiernummer en je contactgegevens naar [email protected] e-mailen. Of je kunt er voor kiezen om direct een klacht in te dienen via de volgende link: https://www.das.nl/over-das/klachtenregeling.
Groet,
Het webcareteam van DAS
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- verified
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 25 jun 2013 11:40
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Beste Komkommertijd,
Om belangenverstrengeling te voorkomen is het volgende in de polisvoorwaarden vastgelegd:
Als twee DAS verzekerden tegenover elkaar staan, wordt een van de twee verzekerden door een juridisch specialist bijgestaan die niet in dienst is van DAS. Uiteraard bespreken we dit vooraf met onze klant als hiervan sprake is. Wij zijn onafhankelijk in onze advisering en juridische hulp.
Groet,
Het webcareteam van DAS
Om belangenverstrengeling te voorkomen is het volgende in de polisvoorwaarden vastgelegd:
Als twee DAS verzekerden tegenover elkaar staan, wordt een van de twee verzekerden door een juridisch specialist bijgestaan die niet in dienst is van DAS. Uiteraard bespreken we dit vooraf met onze klant als hiervan sprake is. Wij zijn onafhankelijk in onze advisering en juridische hulp.
Groet,
Het webcareteam van DAS
Komkommertijd
, Frantic2
en Erthanax
vinden dit leuk
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Dat klopt dan aardig met wat b.v. te zien/te horen was in deze recente uitzending van Radar, waarin o.m. naar voren kwam, dat behandelaars wel 5 dossiers per dag moeten behandelen om aan een behoorlijke boterham te komen.
berndv
vindt dit leuk
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Er zijn er wel meer, die dat denken,
Daarom werd in een door mijzelf meegemaakt geval meteen begonnen om dit soort verwachtingen naar beneden bij te stellen.
Net als in dit topic:
In de hierboven genoemde uitzending werd dit 'verwachtingsmanagement' genoemd (12:00 / 14:53min).Uit zowat alles wat ik tot nu heb ervaren met de Das blijkt dat het nakomen van afspraken of heldere communicatie geen sprake is.
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
In feite kwamen er contracten met behandelaars/zzp'ers ter sprake, waarin dezen zich verplichtten aan 'verwachtingsmanagement bij de klanten te doen'; waar de in de studio aanwezige woordvoerder van het Verbond van Verzekeraars geen verklaring kon resp. wilde geven.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Heb je enig bewijs van deze beschuldiging? Of verzin je het weer zoals gewoonlijk en roep je maar wat?Komkommertijd schreef: ↑24 sep 2019 08:38DAS is eigendom van een van de grootste verzekeraars en heeft vaker dubbele pet op!
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Zeker de 11666+ resultaten bij zoeken op dit forum op 'rechtsbij*' gemist?sylvesterb schreef: ↑25 sep 2019 08:07Heb je enig bewijs van deze beschuldiging? Of verzin je het weer zoals gewoonlijk en roep je maar wat?Komkommertijd schreef: ↑24 sep 2019 08:38DAS is eigendom van een van de grootste verzekeraars en heeft vaker dubbele pet op!
Waarin o.m. een verwijzing naar een desbetreffende aflevering van een NL-nieuwsrubriek, waarin o.m. een optreden van mw Elly Blanksma, burgemeester van Helmond.
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Volgensmij is het de bedoeling dat iemand zelf zijn stelling verdedigt. Onlangs hier ook zo'n forumtrol gezien die van alles beweerde en als er om bewijs gevraagd werd, was het antwoord dat je dat zelf kon googelen. Prima om een stelling te plaatsen, maar om dan te onderbouwen met dat als je zoekt je 11000 nog wat topics hebt en dus zelf maar moet gaan zoeken waar het onderbouwd wordt is natuurlijk kolder.chrisd1 schreef: ↑25 sep 2019 10:48Zeker de 11666+ resultaten bij zoeken op dit forum op 'rechtsbij*' gemist?sylvesterb schreef: ↑25 sep 2019 08:07Heb je enig bewijs van deze beschuldiging? Of verzin je het weer zoals gewoonlijk en roep je maar wat?Komkommertijd schreef: ↑24 sep 2019 08:38DAS is eigendom van een van de grootste verzekeraars en heeft vaker dubbele pet op!
Waarin o.m. een verwijzing naar een desbetreffende aflevering van een NL-nieuwsrubriek, waarin o.m. een optreden van mw Elly Blanksma, burgemeester van Helmond.
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Zou TS al 2 jaar hebben rondgelopen met het idee om een bericht op dit forum te plaatsen
Benieuwd of daar nog reactie van komt. Maar ik vrees...
Benieuwd of daar nog reactie van komt. Maar ik vrees...
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Hoe bedoel je dit precies? Ik begrijp er uit dat het een probleem is dat nu speelt, topic is 2 dagen geleden geopend en het gaat om schade die ontstaan is omstreeks december 2018.
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Dit is vrij te vinden, en als je veel met verzekeraars samen werkte en probeerde zonder rechtszaak onderling te schikken?
Vandaag breidt DAS haar dienstverlening fors uit. Op 18 maart jl. tekende Nationale-Nederlanden een samenwerkingsovereenkomst met DAS. Hierin is opgenomen dat DAS per 1 juli 2019 de uitvoering gaat doen van de rechtsbijstandsportefeuilles van Nationale-Nederlanden en van ING. Deze werden voorheen door SRK uitgevoerd.
De uitbreiding van de samenwerking en de overname van SRK die hieruit voortvloeien, passen in de strategie van DAS om de kernactiviteiten verder te versterken.
Hanneke Jukema, CEO DAS
“We zijn trots op het vertrouwen dat Nationale-Nederlanden en ING in ons hebben uitgesproken. We zijn erg gemotiveerd om ook de rechtsbijstandklanten van Nationale-Nederlanden en ING vanaf vandaag bij te staan en hebben er alle vertrouwen in dat we samen met onze nieuwe collega’s onze leidende positie als brede juridische dienstverlener kunnen verstevigen en uitbouwen. Iedere dag maken we juridische hulp toegankelijk voor iedereen en we doen dit graag samen met onze nieuwe juridisch specialisten én advocaten in Zoetermeer.”
Warm welkom voor nieuwe collega’s
Vandaag worden in de nieuwe DAS vestiging in Zoetermeer de nieuwe medewerkers van DAS welkom geheten door Hanneke Jukema, CEO van DAS en Charles Staats, CCO van DAS. Afgelopen maart zijn met alle betrokken partijen afspraken gemaakt over werkgelegenheid. Na een belangstellingsregistratie hebben circa 240 voormalig SRK-medewerkers de voorkeur aan DAS gegeven.
Vandaag breidt DAS haar dienstverlening fors uit. Op 18 maart jl. tekende Nationale-Nederlanden een samenwerkingsovereenkomst met DAS. Hierin is opgenomen dat DAS per 1 juli 2019 de uitvoering gaat doen van de rechtsbijstandsportefeuilles van Nationale-Nederlanden en van ING. Deze werden voorheen door SRK uitgevoerd.
De uitbreiding van de samenwerking en de overname van SRK die hieruit voortvloeien, passen in de strategie van DAS om de kernactiviteiten verder te versterken.
Hanneke Jukema, CEO DAS
“We zijn trots op het vertrouwen dat Nationale-Nederlanden en ING in ons hebben uitgesproken. We zijn erg gemotiveerd om ook de rechtsbijstandklanten van Nationale-Nederlanden en ING vanaf vandaag bij te staan en hebben er alle vertrouwen in dat we samen met onze nieuwe collega’s onze leidende positie als brede juridische dienstverlener kunnen verstevigen en uitbouwen. Iedere dag maken we juridische hulp toegankelijk voor iedereen en we doen dit graag samen met onze nieuwe juridisch specialisten én advocaten in Zoetermeer.”
Warm welkom voor nieuwe collega’s
Vandaag worden in de nieuwe DAS vestiging in Zoetermeer de nieuwe medewerkers van DAS welkom geheten door Hanneke Jukema, CEO van DAS en Charles Staats, CCO van DAS. Afgelopen maart zijn met alle betrokken partijen afspraken gemaakt over werkgelegenheid. Na een belangstellingsregistratie hebben circa 240 voormalig SRK-medewerkers de voorkeur aan DAS gegeven.
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Tussen aanmelden en 1e vraag stellen mogen wel meerdere jaren zitten.
Niets mis mee.
Niets mis mee.
Meiklokje
vindt dit leuk
Re: DAS houdt zich niet aan afspraken
Komkommertijd
vindt dit leuk