Gister ochtend reed ik naar school, ongeveer na 10 min hebben gereden en er bijna te zijn gebeurde het volgende : Het regende en ik remde af met mijn scooter voor de aankomende heuvel en met het oog op van rechtskomende auto’s. Tijdens het afremmen schoot een jongen (10 jaar ongv) tussen 2 geparkeerde auto’s de weg op. Hierdoor moest ik vol mijn rem indrukken en uitwijken ik gleed hierdoor uit en maakte een flinke schuiver over het natte wegdek met mijn scooter. Hierdoor is er flinke schade aan de scooter zelf, aan mijn kleding en is 1 van mijn airpods geplet door de klap.
De moeder van het jongste was net als haar zoon flink geschrokken zij kwam terugfietsen maar heeft vgm niks gezien van dat het gebeurde.
Hierna hebben wij telefoonnummer uitgewisseld en vervolgde wij beide onze weg.
Later die dag hebben wij contact opgenomen waarop zij antwoordde dat ze later op de avond zou terugbellen.
Haar man belde later die avond en zei dat hij niet wilt meewerken aangezien het mijn schuld was en ik beter had moeten opletten aangezien ik zo als hij zei “ te dicht op de auto’s reed met mijn oordopjes in”
Maar ik kon er zelf niks aan doen en deze jongen schoot zonder te kijken vanuit 2 hoge auto’s de weg op!
Hoe moet ik dit oplossen?
Alvast bedankt.