Huiskamer
Re: Huiskamer
Dacht ik dat ik vannacht wakker werd van een klap onweer, was het een plofkraak een wijk verderop . Naastgelegen dierenkliniek naar de vaantjes (ik hoop dat er geen dieren binnen waren) en ze zijn aan het kijken of de constructie van de flat waar dit onderin zat, niet onherstelbaar beschadigd is. Lekker dan.
moederslink
vindt dit leuk
Ik hoop dat dat niets met de zure bommen te maken heeft.
-
Wat een ravage daar door deze plofkraak.
Er zat 1 poes in de dierenkliniek , maar ver genoeg verwijderd van de zooi , gelukkig.
Poes is ongedeerd
Er zat 1 poes in de dierenkliniek , maar ver genoeg verwijderd van de zooi , gelukkig.
Poes is ongedeerd
Lady1234
vindt dit leuk
Zit die niet twee weken in een warme kas in Spanje of zo? Donderdag is het (pas) twee weken, als ik het goed zie.
En dat alles voor GRATIS oortjes. Compleet idioot.
moederslink
vindt dit leuk
-
Complete chaos en idioterie, de " hebberigheid " ten top ...
-
Over hebberigheid gesproken. Afgelopen zondag meen ik, een miljoenenshow met Linda de Mol. Ik denk, aardig om even te kijken. Wordt op dat moment net bekend gemaakt wie 'DE' fiets wint. De ongelooflijke hebberigheid in de ogen van het hele publiek...
Heb de tv direct uitgezet. Misselijkmakend gewoon.
Ik zag eigenlijk alleen mensen die veel plezier hadden om die show eens bij te wonen en het leuk vonden om kans te maken op een prijs.witte angora schreef: ↑10 okt 2019 14:00Over hebberigheid gesproken. Afgelopen zondag meen ik, een miljoenenshow met Linda de Mol. Ik denk, aardig om even te kijken. Wordt op dat moment net bekend gemaakt wie 'DE' fiets wint. De ongelooflijke hebberigheid in de ogen van het hele publiek...
Bijzonder dat u vanaf uw stoel die ongelooflijke hebberigheid in hun ogen kon zien.
ZeerPrivé
vindt dit leuk
Nou dat pubers/scholieren voor die gratis earphones in de vroege uurtjes voor de deur gaan liggen, kan ik me best wel voorstellen. Voor hun is € 115,- echt een hoop geld. Maar dat volwassenen MET kleine kinderen zelfs nog in een buggy tussen die meute gaan staan, vind ik onbegrijpelijk en volstrekt onverantwoordelijk.
moederslink
vindt dit leuk
Tja, en dan volgende week of zo hier klagen dat de oortjes het niet goed doen.
En dan volgt er of je op een cadeautje ook garantie hebt.
Maar drie man naar het ziekenhuis. En de politie op de been. Of ze niets beter te doen hebben.
En dan volgt er of je op een cadeautje ook garantie hebt.
Maar drie man naar het ziekenhuis. En de politie op de been. Of ze niets beter te doen hebben.
moederslink
vindt dit leuk
Dit wordt een ietsje meer dringen https://www.ad.nl/buitenland/turkije-dr ... ~ae4d4ee6/
Ja en de vergoeding hebben ze al in hun zak gestoken.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Die is ook knetter! Linke soep daar.... gaat lekker zo
-
Daar hebben ze Russische en Amerikaanse wapens van gekocht.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
Daar hebben ze Russische en Amerikaanse wapens van gekocht.
Nog gekker , Nederland heeft voor 90 millioen wapens verkocht ,die ze nu gebruiken.
Nog gekker , Nederland heeft voor 90 millioen wapens verkocht ,die ze nu gebruiken.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
Nee, de EU is knetter door figuren als die kwibus te vertrouwen.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
Klein vraagje beste lieve mensen.
Ik wil goedkoop/goed ondergoed kopen.
Bij zeeman,Wibra en Action gaat het naar een paar keer wassen slijten in de vorm van gaatjes.
Wie heeft er een goed advies?
Ik wil goedkoop/goed ondergoed kopen.
Bij zeeman,Wibra en Action gaat het naar een paar keer wassen slijten in de vorm van gaatjes.
Wie heeft er een goed advies?
-
Niet meer wassen?
-
Het ondergoed van Zeeman slijt niet na een paar keer wassen, dat is mijn ervaring.
Het gaat sowieso zeker een paar jaar mee.
Het kan wel kapot gaan door de machine prop- en propvol te stouwen.
Anders moet je naar de ( véél ) duurdere zaken.
Het gaat sowieso zeker een paar jaar mee.
Het kan wel kapot gaan door de machine prop- en propvol te stouwen.
Anders moet je naar de ( véél ) duurdere zaken.
-
Gebruik een wasmiddel zonder chloor en niet te heet. Ik vind Zeeman ondergoed prima. Na enkele jaren worden de naden slechter. Dat is tijd voor nieuwe!