stuk of 20 of zo.. pure hobby geen idee exactObelix1 schreef: ↑15 okt 2019 23:08Om hoeveel duiven gaat het nu eigenlijk, 12 m2 daar gaan best wel een vracht in.
Die duiven maken best een pokken herrie hoor, zou mijn buurman niet wezen. Ik denk dat daar het balletje is gaan rollen.
Een paal met een hokje waar een duif z`n vleugels niet kan uitslaan, lijkt me voor niemand een probleem. Maar een guesthouse
maar de klaagden eigelijk al toen het hok er nog geen dag stond zonder dat er nog maar 1 duif in zat
dus tja...
ik denk dat ik ook iets moet toelichten de vrouw zij duidelijk dat er geen vergunning nodig was.. en wij hebben wel gevraagd of we dat zwart op wit konden krijgen.. daar begonnen ze niet aan on.. als er iets was konden ze bij haar komen en ze maakte gehakt van de buren..
nu heb ik ook aan mensen gevraagd die net een aanbouw hebben gedaan... die dit ook zonder vergunning hebben mogen doen.. dus het verhaal is niet zo vreemd en dus dat je zonder vergunningen wel wat mag doen.. en ja we wouden het zwart op wit hebben maar dat deed ze niet.. hier hebben we wel om gevraagd..