LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tulp keukens Failliet??

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Gast

Tulp keukens Failliet??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoor geruchten dat Tulp Keukens failliet zou zijn. Weet iemand of deze berichten waar zijn?

Gast

Re: Tulp keukens Failliet??

Yep, de tulp is uitgebloeid...

Scara

Ongelezen bericht door Scara »

Tulp Woerden is nog gewoon open en bereikbaar

Sylvester

Ongelezen bericht door Sylvester »

Kan iemand dit bericht bevestigen inclusief bron? Ik kan nl. nergens meer info hierover vinden. Ook niet op www.faillissement.com.

onzin

Ongelezen bericht door onzin »

Omdat het onzin is, dit hardnekkige gerucht wordt al tijden verspreid door adviseurs van verschillende grote keukenketens...

Alle Tulp vestigingen zijn gewoon open en er wordt volop geleverd!

Gast

waarom worden de monteurs van Tulp keukens dan massaal 'gedumpt'?
(ik ben er één van...)

Scara

Omdat er in juni reeds een sanering is geweest ?
140 man van de 350 weg ?
Alle monteurs kregen het verzoek om voor zich zelf te gaan beginnen,
daar zou Tulp mee helpen toch ?
Ken monteurs die nu onder eigen naam een prima boterham verdienen, met hulp van hun toenmalige werkgever.

Gast

waarom worden de monteurs van Tulp keukens dan massaal 'gedumpt'?
Heeft Tulp geen sociaal plan?
Zoals o.a door Scara beschreven.
Als je een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd hebt kunnen ze je toch nooit zomaar 'dumpen'?

scary

Ongelezen bericht door scary »

Scara,

Jij hebt zoveel inside-info dat je wel van Tulp MOET zijn. Zeker niks te doen op het kantoor in Rijssen.

Als je toch zoveel weet, weet je ook dat het sociaal plan een wassen neus was om de monteurs de stap naar zelfstandigheid te laten maken. Als je dan toch een forum als dit gebruikt om te bruinwerken bij je baas, vermeldt dan wel feiten.

Scara

Voor dat je verder vuil gaat spuien, lees dan eerdere postings van mijn kant.
Daarin kan je lezen dat ik werkzaam bij een speciaalzaak met maar
filiaal en 1 merk.
Dat ik info heb betreffende monteurs van Tulp is louter en alleen
omdat de monteurs bij mij komen om te vragen of ze in de toekomst
voor ons kunnen plaatsen.

Hoop dat ik je bedenkingen een beetje ontkracht hebt :lol:

juda`s

Ongelezen bericht door juda`s »

tulp keukens is de best

stoker

Ongelezen bericht door stoker »

Ja joh scara :shock: ik ben het helemaal eens met scary het sociaal plan was een zoethouder om de mensen met een vast kontrakt te laten vertrekken. :twisted:

Gast

Het afschaffen van de eigen montageploeg kan ook zorgen voor een forse kostenbesparing. Mogelijk dat dit een bedrijf behoorlijk gezonder maakt.
Zelfstandige monteurs werken over het algemeen harder en beter (mijn ervaring!)
Misschien heeft dit de ondergang van Tulp omgedraaid naar continuiteit. Mogelijk dat we even pas op de plaats moeten maken met kreten dat Tulp failliet is. Het zou die continuiteit kunnen schaden en dan leiden tot een echt 'worst' scenario.

Mr.P.

Gast

Kom nou toch het zijn alleen maar geruchten. Koop massaal een keuken bij ons.

Gast

Als je bij de kamer van koophandel de gegevens opvraagt van Tulp Keukens schrik je jezelf een ongeluk.

Blijkbaar zit er iemand boven met een grote zak geld want zo is het een dure hobby. Al 6 jaar alleen maar verlies draaien kost aardig wat!

Gast

das een dure hobby :P

de

Ongelezen bericht door de »

Ik heb een email gestuurd naar Tulp keukens om te vragen wat er aan de hand is. Wij willen dit jaar onze keuken daar bestellen en ik wil graag weten wat er aan de hand is anders zitten we straks met de problemen.
Ik heb nog geen antwoord gekregen. (De mail is pas twee dagen geleden verstuurd, dus we wachten even af.)

Gast

De,

Succes met de email. Na de sanering van het montagepersoneel hebben ze ook flink gesneden in het kantoorpersoneel. Dus ik hoop dat ze nog tijd voor je hebben. Neem van mij aan bij een reorganisatie gaan de goede mensen als eerste weg (die wachten de klap niet af en gaan uit zichzelf) de minder bekwame mensen blijven. Zo is het altijd!
Geplaatst op: 28 Jan 2005 03:24 Onderwerp:

Kom nou toch het zijn alleen maar geruchten. Koop massaal een keuken bij ons.
Als deze man/vrouw zo lekker in zijn/haar vel zit bij Tulp Keukens, dan vraag ik me af wat je om 3.24 uur nog achter de computer doet. Slapeloze nachten??

~marja~

Ongelezen bericht door ~marja~ »

Geplaatst op 28 Jan 2005 22:55 door de

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een email gestuurd naar Tulp keukens om te vragen wat er aan de hand is. Wij willen dit jaar onze keuken daar bestellen en ik wil graag weten wat er aan de hand is anders zitten we straks met de problemen.
Ik heb nog geen antwoord gekregen. (De mail is pas twee dagen geleden verstuurd, dus we wachten even af.)
dit is een mail die een vriendin van mij naar tulp keukens heeft gestuurd

Op 27 januari 2004 hebben wij een keuken besteld bij Tulp keukens in het filiaal te Velserbroek.
In de 17e week zouden ze deze keuken bij ons komen plaatsen, maar tot 2 keer aan toe hebben ze deze afspraak verzet.
De afspraak was in ieder geval voor 1 mei 2004.
Eind mei, is op ons verzoek het plaatsen van de keuken uitgesteld, daar we onder andere persoonlijke omstandigheden. Vanaf 22 Juli 2004 waren wij weer beschikbaar om de keuken te laten plaatsen.
Ons werd 300 euro berekend wegens het opslaan van de keuken, wij waren het hier niet mee eens, vanwege de eerdere keren dat het plaatsen van de keuken door Tulp keukens was uitgesteld, dit was overmacht vanaf onze kant. De 300 euro zijn ons dan ook kwijtgescholden, tenslotte zou de keuken voor 1 mei geplaatst zijn.
16 augustus is de keuken dan eindelijk gebracht en 24 en 25 augustus geplaatst, maar zonder het aanrechtblad.
Eind oktober 2004 kwamen er twee mannen uit de Betuwe om een kraan te plaatsen, groot was alleen hun verbazing, dat er geen blad was en ze daardoor de kraan helemaal niet konden plaatsen.
8 november 2004 zou dan eindelijk het aanrechtblad geleverd worden, maar helaas die week waren wij een weekje naar Frankrijk (van 6 t/m 14 november).
De dame aan de telefoon had bovendien beloofd voor november de keuken af te maken, in verband met een huurder die per half november in mijn huis zou komen en ik zou dan voor die tijd in mijn nieuwe huis moeten zitten. Maar helaas is ook deze afspraak weer niet nagekomen.
1 december 2004 is dan eindelijk het aanrechtblad bezorgt, maar helaas geen achterkant.
Na enkele telefonische klachten en persoonlijke bezoeken aan het filiaal in de velserbroek hebben wij er tot op heden niets meer van gehoord en hebben wij onze buik er meer dan vol van.
Ondertussen heeft de huurder zich teruggetrokken en hebben wij grote financiele schade door dit wanbeleid.

ps medio maart zijn ze van plan om het af te komen maken
ze is dan ook niet van plan om het hierbij te gaan laten en haar lol in de nieuwe keuken is er dan ook meer dan af

~marja~

Ongelezen bericht door ~marja~ »

in rijssen zitten weinig wijzen

Gesloten