Grappig, @zeerprivè is erg geïnteresseerd en het lijkt haar wel wat, maar dan hoor ik of zie ik niets meer van haar.
Waar is hier? Lijkt mij wel wat.
Beetje raar eigenlijk want wat heeft het voor nut om zo`n uitdaging dan aan te gaan. Wat wil zij dan bereiken met deze vraagstelling.?
Nu bent u ontstemd dat u wél een pb krijgt waar u om heeft gevraagd en vestigt u daar ook nog eens nadrukkelijk de aandacht op. Tja, dan krijgt u die aandacht ook -- eventjes dan.
Ik heb geen Dakgoten, laat alles wegens grote overstek gewoon lopen!
En alleen achter een klein gootje voor vullen regenton, maar goten, moeten weer pijpen aan en die zitten wel eens verstopt.
Boven een voordeur is het wel handig als je droog je woning tijdens regen wilt verlaten, maar vele goten, dat is Nederlands, kijk op Camping eens hoe het daar gaat, als je zonder goot het in de tuin laat lopen komt het later op de plek en voorkom je overstromende riolering bij een hoosbui.
Een dakgoot koste geld en verplaatste het probleem alleen maar, een kort stukje boven voordeur en voor regenton is meer dan voldoende, en ja, die Ton, loopt ook vaak lekker over.... de grond neemt het wel op!
Verder geeft ik Obelix gelijk, vele hebben geen woonplaats hier vermeld!
En wat doen we met mensen die over meerdere woningen beschikken? Een lijstje lukt niet!
Precies je zou maar meerdere huisjes hebben, ja toch? kan toch? En die buurvrouw blijft toch lekkerder hoor...
@zeerprive jou bedoelde ik niet, ik was je allang vergeten. Ik ga geen namen noemen van PB, dat vind ik ongepast. Uitlokken heeft dan ook geen zin waar mijn huisje (s) woont/wonen, en waarom eigenlijk?
Ik laat het overtollige water gewoon in het zwembad lopen als ik het niet gebruik, de planten zijn blij met mij.
Och, je hebt wel eens iets laten doorschemeren, en dat zou zomaar kunnen. Een neef van me heeft in dat land familie wonen, zijn moeder (ex-schoonzus) heeft er ook een aantal jaren in haar jeugd gewoond.
En volgens mij wonen er in dat land nog wel veel meer Nederlanders.
Echt wel. Ik wou net de deur uit om boodschappen te doen. Bij de Deka is de thee van Zonnatura in de reclame. Brandnetelthee is erg lekker. Iemand zin?
Die persoon is het niet heer Erhanax wees niet ongerust, u mag wat mij betreft gewoon lekker uw gang gaan.
Volgens mij ging het niet om de persoon, om maar het bericht.
En meer in het bijzonder dat er uitgenodigd kan worden een bepaald bericht te sturen, vervolgens geklaagd kan worden dat dat niet (snel genoeg) gebeurt, en later, als het kennelijk toch gebeurd is, geklaagd kan worden dát het gebeurd is. Alsof er van enige consistentie dan nog sprake is.
Pond Ceylon van Tanger, de Marokaanse winkel die geen zakjes maar 1 grote zak verkocht.... lekker sterk als je wilde en met heet water verdunnen tot jou gewenste kleur/smaak.
Net een Energie verkoper aan de deur gehad, vroeg hoeveel het maand bedrag was.....
Stroom - 455 kWh per jaar, ja ik leverde....
Gas, zit in mijn auto...
Hij begreep dat niet, ik rij LPG en heb geen gas rekening!
Blijkt dat zowel negatief dus leverancier zijn als geen Gas willen niet in systeem paste!
Dat kan dus over paar jaren erg lastig worden voor de gezeur aan de deur verkopers.
Hij kwam op 1 kWh per jaar gebruik en 1m gas op erg hoog bedrag uit.
Bleek die kuub gas alleen al aan totale kosten €243,- te zijn.
En hij had lever, geen terug lever tarief dus doei, daar teken ik niet voor.
Voetbal schoot er gisteren bij in. Aanloopzoon had een uur nodig om mij te vertellen wat er niet goed is aan de docent wiskunde en waarom hij het huiswerk niet kan maken. Daarna had ik een uur nodig om met hem de stof door te nemen - meneer heeft een stevige achterstand - en tenslotte heeft hij het huiswerk gemaakt. Vandaag is het weer anders, want hij kwam vrolijk thuis 'alles goed' en heeft er opeens zin in gekregen. Weer een hobbel genomen.
Cape Verde is dus wel naast Afrika maar al als fout beoordeeld....
Maar Afrika is groot en naast soms arm ook vaak rijkere en betere delen.
Boos worden helpt niet en mensen uitdagen, vele dachten dat het een Ex Forum lid was.
En de iets grotere voertuigen, daar normaal en vaak hard nodig, hier onbetaalbaar, maar dat komt door Den Haag.
Ik twijfelde of ik als Asterix die kant ook op moest maar naast voordelen heeft ook elk land nadelen is mijn ervaring.
Als tijdelijke Belg genoeg nadelen gezien ondanks zelfde taal en snel weer terug.
Nu nog wachten op de autistenpiet, de travestietenpiet, de smurfenpiet, de dovepiet, de blindepiet, de nietpiet, de pauspiet, de ministerpiet, de pispiet en de kanariepiet.
Dhr. Nijogeth moest mij gewoon via PB vragen waar ik woon, het zat hem dwars dat hij er maar niet achter kon komen en vroeg mij te vertellen waar ik dan wel woon. Ik heb het hem netjes uitgelegd.
Ja, dat was ik inderdaad (het onderwerp van de PM was misschien niet heel subtiel gekozen), gewoon puur uit nieuwsgierigheid omdat ik een idee had om welk land het zou kunnen gaan. Maar bevestiging heb ik helaas niet gekregen, overigens wel een kort gesprek via PM, wat best leuk was en de reden dat Obelix het liever niet verteld. En al heeft ie geen reden, dan moet ie dat nog zelf weten.
Nu nog wachten op de autistenpiet, de travestietenpiet, de smurfenpiet, de dovepiet, de blindepiet, de nietpiet, de pauspiet, de ministerpiet, de pispiet en de kanariepiet.
Een soort donkere Piet is misschien een leuk idee, zodat bepaalde minderheden zich niet buiten gesloten voelen. Of is dat weer te ver gezocht?