LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonder advocaat verdededigd, Proces Verloren!!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Wendela
Berichten: 39
Lid geworden op: 21 jan 2005 19:51

Re: Zonder advocaat verdededigd, Proces Verloren!!

Ongelezen bericht door Wendela »

Dat je vroeger goede tips gaf , staat als een paal boven water. Verder vind ik het niet erg hoe mensen over me denken. Het gaat om andere mensen, die ik wil helpen.

Groetjes en geluk.

Wendela
Berichten: 39
Lid geworden op: 21 jan 2005 19:51

Re: Zonder advocaat verdededigd, Proces Verloren!!

Ongelezen bericht door Wendela »

Maar misschien moet ik mij niet teveel proberen te verdiepen in de gedachtegang van mensen die niet helemaal fris in het bolletje zijn.
Misschien grenst intelligentie wel aan krankzinnigheid. Heb ik geen last van, maar jij wel :roll:

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Zonder advocaat verdededigd, Proces Verloren!!

Ongelezen bericht door Piet »

Ik ben met deze mensen in contact gekomen na het artikel in het Brabants Dagblad: Succes Waalwijker tegen Dexia geeft moed

Zij hadden de moed al opgegeven maar na het lezen van dit artikel hebben zij contact gezocht en hoorde ik dit vreselijke verhaal.
Na diverse, lange gesprekken kregen zij weer energie om, samen, iets te gaan ondernemen.
Deze mensen staan gewoon in hun recht!

Niet iedereen beschikt over een computer en internet en weet wat er zich afspeelt en wat de mogelijkheden zijn.
Zij waren volledig in de hoek gedreven door dexia en konden geen kant meer op.
Met veel pijn en moeite hadden zij geld kunnen lenen om hun schuld te betalen en zo een rechtszaak te voorkomen, maar nee hoor! dexia had de dollar tekens in de ogen en wilde dit gezin kapot maken ondanks dat zij betaalt hadden voor de rechtszaak begon.

Het gros van de gedupeerden heeft nooit en schuld gehad, heeft nooit te maken gehad met een incasso bureau, keek op tegen advocaten en een rechtszaak zag je op TV.

Wat kun je deze mensen kwalijk nemen?
Kun je van iedereen verwachten dat ze de wijsheid in pacht hebben en op de hoogte zijn van alle juridische bepalingen.
Lenka spreekt over allerlei juridische fouten die zij gemaakt hebben, je moet het maar weten als gewoon iemand! Ik wist ook niet wat ik nu weet en ik weet nog steeds niet alles, maar dat hoeft toch niet?
Moeten wij deze mensen laten barsten omdat zij de wet niet uit hun hoofd konden?
Omdat ze geen internet hadden en dit forum dagelijks hadden moeten lezen?
Laten wij oudjes van 80 barsten als zij de straat niet durven oversteken omdat het druk is?

In wat voor maatschappij leven wij eigenlijk?
Wij moeten elkaar helpen om samen onze problemen op te lossen.

Samen=steun=hoop=vertrouwen=de kern van ons bestaan.

Groeten,
Piet

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Zonder advocaat verdededigd, Proces Verloren!!

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Piet

Wat ze ook allemaal roepen op dit forum, ik weet niets van het verleden, en de rommel bij payback.
Ik zie alleen wat je allemaal doet.
Dat is voor mij genoeg om PAL achter je te staan.
Er zijn ook mensen die anoniem erg veel doen voor de gedupeerden.
Jij kiest voor de media, en dat werkt.
Er kan menig kriticaster een voorbeeld aan nemen.

Chapeau.

Liefs Ad

Ruvoltaire
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 dec 2004 00:34

Re: Zonder advocaat verdededigd, Proces Verloren!!

Ongelezen bericht door Ruvoltaire »

Aan dit gezeur heb je niets stel een daad ! Help die mensen met een advocaat of wat dan ook.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Zonder advocaat verdededigd, Proces Verloren!!

Ongelezen bericht door croosjes »

impact, even voor de goede orde elke persoon die zich schriftelijk bekend maakt bij een vereniging, instelling of praatgroep is lid ook als er geen contributie of beloning tegen over staat. En verder je wil nog steeds niet in zien dat de betoog van jou en een paar andere geen handvaten hebben om jullie doelstelling het in de grond boren van de vereniging stand houd. Omdat de gedupeerden het gewoon zat zijn om steeds hetzelfde liedje aan te horen zonder enige bewijs voering. Voorbeeld we zijn nou al één jaar verder en nog steeds hetzelfde verhaaltje en niet verder gekomen.""HOE ZOU DIT OVERKOMEN?""



Piet, het is nu duidelijk dat PAL het niet eerder wist. Ik maak mij altijd boos als een instantie, instelling, vereniging of praatgroep iets beloofd en het niet nakomt. Vandaar de A naar B zet. Dit heeft PAL dus goed opgelost, dit mag dus ook gezegd worden over elkaar.


Vrgr.Andre

jeroen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jul 2003 19:16

Re: Zonder advocaat verdededigd, Proces Verloren!!

Ongelezen bericht door jeroen »

Andre Croosjes, je bent echt niet goed bij je hoofd. Heb je al therapie bij een psychiater want echt Croosjes je leeft in een eigen wereldje. Je slaat continu de plank helemaal mis en dit terwijl die plank toch echt voor je kop staat. Je hebt geen werk, je zit midden in de nacht op het forum en je kunt niet schrijven. Heb je nu nog niet in de gaten dat Piet terecht niet meer reageerd op al die onzin van je. Je bent met een monoloog bezig die echt te zielig is voor woorden. Ergens heb ik toch wel een beetje medeleiden met je want werkelijk niemand neemt je meer serieus. Af en toe heb je weer eens een aanval en dan leef je jezelf weer helemaal uit hier op het forum, als een kip zonder kop, knip en plak je allerlei onzin op het net... Ga toch hulp zoeken Andre, echt je kunt er met een beetje hulp gerust uitkomen uit die waanzin van je.
Niemand reageert meer op je (op die idioten na), je wordt niet meer serieus genomen, wat wil je dan nog? Ga je tijd toch eens beter benutten, ga een wandeling maken in het bos of zo, word beter!!!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Zonder advocaat verdededigd, Proces Verloren!!

Ongelezen bericht door croosjes »

jeroen,vertel nou eens wat je bedoelt en waarom deze reactie van jou?


vrgr.Andre

Gesloten