LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Voor de onderste schroef is scheef houden noodzaak en dat geeft puinzooi en zwaar of leeghalen!
Maar beetje schuin, schroef eruit, dan andere kant op en erin... als je hem niet plat leg maat minder als 45 graden schuin is 2 uren wachten niet echt nodig.
Verder weten verkopers ook niet altijd hoe de regels voor Deuren omzetten en/of aansluiten is.... vele avond en weekend hulpjes die verkopers (sters) zijn maar totaal niet deskundige op dit gebied.
Maar beetje schuin, schroef eruit, dan andere kant op en erin... als je hem niet plat leg maat minder als 45 graden schuin is 2 uren wachten niet echt nodig.
Verder weten verkopers ook niet altijd hoe de regels voor Deuren omzetten en/of aansluiten is.... vele avond en weekend hulpjes die verkopers (sters) zijn maar totaal niet deskundige op dit gebied.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Neo,
Ik heb aangegeven dat ik zelf de deuren niet kan draaien, zij gaf aan dat de monteur dit gewoon kon doen, dit was een fluitje van een cent voor hun monteurs. Niets zeggende over bijkomende kosten mag ik er dan vanuit gaan dat dit service is. Kennelijk kennen ze dit woord bij MM niet.
Als ze netjes had aangegeven dat dit 25,00 zou gaan kosten was er niets aan de hand geweest.
Nog niet eens sprekend over de communicatie over wat te doen alvorens de monteur komt
Ik heb aangegeven dat ik zelf de deuren niet kan draaien, zij gaf aan dat de monteur dit gewoon kon doen, dit was een fluitje van een cent voor hun monteurs. Niets zeggende over bijkomende kosten mag ik er dan vanuit gaan dat dit service is. Kennelijk kennen ze dit woord bij MM niet.
Als ze netjes had aangegeven dat dit 25,00 zou gaan kosten was er niets aan de hand geweest.
Nog niet eens sprekend over de communicatie over wat te doen alvorens de monteur komt
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
GST1971 schreef: ↑14 dec 2019 16:55Neo,
Ik heb aangegeven dat ik zelf de deuren niet kan draaien, zij gaf aan dat de monteur dit gewoon kon doen, dit was een fluitje van een cent voor hun monteurs. Niets zeggende over bijkomende kosten mag ik er dan vanuit gaan dat dit service is. Kennelijk kennen ze dit woord bij MM niet.
Als ze netjes had aangegeven dat dit 25,00 zou gaan kosten was er niets aan de hand geweest.
Nog niet eens sprekend over de communicatie over wat te doen alvorens de monteur komt
Voor 'gratis' service moet je bij de lokale vakhandel zijn. Dan betaal je voor de koelkast € 100,- meer en wordt de deur 'gratis' verwisseld.
moederslink
, Erthanax
en Lady1234
vinden dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Zeerprive,
Wat een niks toevoegende opmerking.
Kennelijk neem je niet de moeite om mijn posts te lezen.
Daar heb ik namelijk reeds 20x geschreven dat het me niet om die 25 Euro gaat. De communicatie is gewoon slecht en onjuist.
Communicatie (en in jou geval “lezen”) is kennelijk erg moeilijk.
Wat een niks toevoegende opmerking.
Kennelijk neem je niet de moeite om mijn posts te lezen.
Daar heb ik namelijk reeds 20x geschreven dat het me niet om die 25 Euro gaat. De communicatie is gewoon slecht en onjuist.
Communicatie (en in jou geval “lezen”) is kennelijk erg moeilijk.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
GST1971 schreef: ↑14 dec 2019 17:54Zeerprive,
Wat een niks toevoegende opmerking.
Kennelijk neem je niet de moeite om mijn posts te lezen.
Daar heb ik namelijk reeds 20x geschreven dat het me niet om die 25 Euro gaat. De communicatie is gewoon slecht en onjuist.
Communicatie (en in jou geval “lezen”) is kennelijk erg moeilijk.
Jij maakt(e) nooit fouten op je werk? Jij vergeet nooit wat? Ik vraag trouwens altijd zelf of er kosten aan verbonden zijn als het niet wordt gemeld door een verkoper.
moederslink
vindt dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Ik ga er eigenlijk maar heel zelden van uit dat iets gratis is.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Ik maak zeker fouten, niets menselijks is mij vreemd.ZeerPrivé schreef: ↑14 dec 2019 18:01GST1971 schreef: ↑14 dec 2019 17:54Zeerprive,
Wat een niks toevoegende opmerking.
Kennelijk neem je niet de moeite om mijn posts te lezen.
Daar heb ik namelijk reeds 20x geschreven dat het me niet om die 25 Euro gaat. De communicatie is gewoon slecht en onjuist.
Communicatie (en in jou geval “lezen”) is kennelijk erg moeilijk.
Jij maakt(e) nooit fouten op je werk? Jij vergeet nooit wat? Ik vraag trouwens altijd zelf of er kosten aan verbonden zijn als het niet wordt gemeld door een verkoper.
Het verschil is echter dat wanneer ik een fout maak bij mijn klanten, de klanten hier zeker niet de gedupeerden zijn.
En nog belangrijker, erken de fout en los het op
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Als je dit opgelost wilt hebben, dan is het heel wat effectiever terug te gaan naar MM Breda en daar een leidinggevende of de filiaalmanager te spreken vragen. Op dit forum er over klagen, lost je 'probleem' niet op.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Tenzij je de moeilijke weg wilt bewandelen die ook uitgebreid uitgelegd zal worden door anderen.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Denk je nou echt dat ik hier zou klagen als ik MM niet allang benaderd zou hebben.
Dit heb ik, zoals in mijn eerste post te lezen is, allang gedaan (lezen zoals ik je al eerder zei).
Maar die zijn “vanwege drukte” nogal traag met reageren.
Toevallig net reactie gehad dat ze hun vestiging gaan benaderen om e.e.a op te lossen.
En ja, MM heeft aangegeven dat ze dit absoluut geen “nette gang van zake” vinden.
Last but not least, je bent een ster in aannames doen, ipv hiervan zou je ook kunnen vragen
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Volgens mij is de oplossing van TS dat hij z'n zin krijgt. Maar realistisch gezien is de oplossing al gegeven. In mijn ogen zal TS gewoon moeten leren leven met het feit dat de klant koning is, maar de verkoper keizer.
GST1971
vindt dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
GST1971 schreef: ↑14 dec 2019 20:44Denk je nou echt dat ik hier zou klagen als ik MM niet allang benaderd zou hebben.
Dit heb ik, zoals in mijn eerste post te lezen is, allang gedaan (lezen zoals ik je al eerder zei).
Maar die zijn “vanwege drukte” nogal traag met reageren.
Toevallig net reactie gehad dat ze hun vestiging gaan benaderen om e.e.a op te lossen.
En ja, MM heeft aangegeven dat ze dit absoluut geen “nette gang van zake” vinden.
Last but not least, je bent een ster in aannames doen, ipv hiervan zou je ook kunnen vragen
Nee, jij doet aannames, want ik allang gelezen dat je MM via FB benaderd had. Maar daar had ik het helemaal niet over, ik had het over even naar de winkel gaan.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
En u vroeg zelf niet wat dat ging kosten?
U ging er voetstoots van uit dat dit gratis was...voorrijden...monteren ....wat is nu toch gratis aan het speciaal laten komen van een monteur
om zo.n deur om te zetten had u ook wel zelf kunnen bedenken dat zo.n kast op zijn kant moet liggen, anders kun je er immers amper bijGST1971 schreef: Mediamarkt had namelijk tevens verzaakt om ons mede te delen dat de koelkast leeg moest zijn en de stekker er uit moest blijven tot 2 uur na werkzaamheden.
De koelkast moet kennelijk plat liggen om de deuren andersom te laten openen.
Waarom is dit nu weer een waardeloze tent ?GST1971 schreef: Wat een waardeloze tent, met verkopen staan ze vooraan en als er dan klachten komen zijn ze te druk.
Als ze nou de mensen van webcare eens in gaan zetten op de klachtenafdeling, dan hebben ze geen webcare meer nodig omdat klachten adequaat en vlot kunnen worden afgewikkeld.
Volgende keer toch maar naar een vakhandel ipv de verleiding van een iets lagere prijs en totaal nul service nadien
Hoezo nul service ? Voor slechts €25 is het nu toch gefikst?
Ik begrijp werkelijk niet waarom er zo snel, zo rap maar geklaagd wordt en hier en op FB , toe maar....
Daar bedoel ik niet persé u mee, maar het valt mij op dat mensen wel héél rap zijn met klagen , zodra ze te maken krijgen met één héél klein mini tegenslagje...
Wees toch blij dat u er voor slechts € 25 mee klaar was.
NeoDutchio
vindt dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Precies! I.p.v. eerst even een reactie van MM af te wachten of om even naar de winkel te gaan, hup meteen maar op het web gaan klagen. Voor klagen was het nog vroeg genoeg als het na die stappen niet naar TS zijn tevredenheid wordt opgelost. Mijn haren gaan meteen al overeind bij deze omgekeerde gang van zaken.Ik begrijp werkelijk niet waarom er zo snel, zo rap maar geklaagd wordt en hier en op FB , toe maar....
moederslink
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Nou ik word er best moedeloos van hoe sommigen ( velen ) soms maar zó weinig kunnen incasseren.
Bij de kleinste tegenslag is het jammeren en huilen , zeuren en klagen .
De TS is vermoedelijk uit 1971 dus al 48 jaar .
Wat moet men dan als werkelijk de échte pl***** uitbreekt?
Bij de kleinste tegenslag is het jammeren en huilen , zeuren en klagen .
De TS is vermoedelijk uit 1971 dus al 48 jaar .
Wat moet men dan als werkelijk de échte pl***** uitbreekt?
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
@moederslink: Dat laatste vraag ik me ook zeer regelmatig af.
moederslink
vindt dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Vraag, geen aanname: Gaat het soms om online flink stennis maken, in de hoop het wereldbedrag van 25 euro, waar het zoals aangegeven helemaal niet om gaat, terug te krijgen?
Lady1234
vindt dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Een deur omzetten. Waar hebben we het over. Doe je toch lekker zelf.
ZeerPrivé
vindt dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Last but not least, je bent een ster in aannames doen, ipv hiervan zou je ook kunnen vragen
[/quote]
Nee, jij doet aannames, want ik allang gelezen dat je MM via FB benaderd had. Maar daar had ik het helemaal niet over, ik had het over even naar de winkel gaan.
[/quote]
Ook die is benaderd en ook dat staat in mijn eerste post
[/quote]
Nee, jij doet aannames, want ik allang gelezen dat je MM via FB benaderd had. Maar daar had ik het helemaal niet over, ik had het over even naar de winkel gaan.
[/quote]
Ook die is benaderd en ook dat staat in mijn eerste post
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Kennelijk heb jij geld zat en pik je alles.moederslink schreef: ↑14 dec 2019 21:10Nou ik word er best moedeloos van hoe sommigen ( velen ) soms maar zó weinig kunnen incasseren.
Bij de kleinste tegenslag is het jammeren en huilen , zeuren en klagen .
De TS is vermoedelijk uit 1971 dus al 48 jaar .
Wat moet men dan als werkelijk de échte pl***** uitbreekt?
Er zijn ook mensen waarvoor 25,00 erg veel geld is