| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Neo,
Ik heb aangegeven dat ik zelf de deuren niet kan draaien, zij gaf aan dat de monteur dit gewoon kon doen, dit was een fluitje van een cent voor hun monteurs. Niets zeggende over bijkomende kosten mag ik er dan vanuit gaan dat dit service is. Kennelijk kennen ze dit woord bij MM niet.
Als ze netjes had aangegeven dat dit 25,00 zou gaan kosten was er niets aan de hand geweest.
Nog niet eens sprekend over de communicatie over wat te doen alvorens de monteur komt
Ik heb aangegeven dat ik zelf de deuren niet kan draaien, zij gaf aan dat de monteur dit gewoon kon doen, dit was een fluitje van een cent voor hun monteurs. Niets zeggende over bijkomende kosten mag ik er dan vanuit gaan dat dit service is. Kennelijk kennen ze dit woord bij MM niet.
Als ze netjes had aangegeven dat dit 25,00 zou gaan kosten was er niets aan de hand geweest.
Nog niet eens sprekend over de communicatie over wat te doen alvorens de monteur komt
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Zeerprive,
Wat een niks toevoegende opmerking.
Kennelijk neem je niet de moeite om mijn posts te lezen.
Daar heb ik namelijk reeds 20x geschreven dat het me niet om die 25 Euro gaat. De communicatie is gewoon slecht en onjuist.
Communicatie (en in jou geval “lezen”) is kennelijk erg moeilijk.
Wat een niks toevoegende opmerking.
Kennelijk neem je niet de moeite om mijn posts te lezen.
Daar heb ik namelijk reeds 20x geschreven dat het me niet om die 25 Euro gaat. De communicatie is gewoon slecht en onjuist.
Communicatie (en in jou geval “lezen”) is kennelijk erg moeilijk.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Ik ga er eigenlijk maar heel zelden van uit dat iets gratis is.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Ik maak zeker fouten, niets menselijks is mij vreemd.ZeerPrivé schreef: ↑14 dec 2019 18:01GST1971 schreef: ↑14 dec 2019 17:54Zeerprive,
Wat een niks toevoegende opmerking.
Kennelijk neem je niet de moeite om mijn posts te lezen.
Daar heb ik namelijk reeds 20x geschreven dat het me niet om die 25 Euro gaat. De communicatie is gewoon slecht en onjuist.
Communicatie (en in jou geval “lezen”) is kennelijk erg moeilijk.
Jij maakt(e) nooit fouten op je werk? Jij vergeet nooit wat? Ik vraag trouwens altijd zelf of er kosten aan verbonden zijn als het niet wordt gemeld door een verkoper.
Het verschil is echter dat wanneer ik een fout maak bij mijn klanten, de klanten hier zeker niet de gedupeerden zijn.
En nog belangrijker, erken de fout en los het op
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Denk je nou echt dat ik hier zou klagen als ik MM niet allang benaderd zou hebben.
Dit heb ik, zoals in mijn eerste post te lezen is, allang gedaan (lezen zoals ik je al eerder zei).
Maar die zijn “vanwege drukte” nogal traag met reageren.
Toevallig net reactie gehad dat ze hun vestiging gaan benaderen om e.e.a op te lossen.
En ja, MM heeft aangegeven dat ze dit absoluut geen “nette gang van zake” vinden.
Last but not least, je bent een ster in aannames doen, ipv hiervan zou je ook kunnen vragen
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Volgens mij is de oplossing van TS dat hij z'n zin krijgt. Maar realistisch gezien is de oplossing al gegeven. In mijn ogen zal TS gewoon moeten leren leven met het feit dat de klant koning is, maar de verkoper keizer.
GST1971
vindt dit leuk
-
moederslink
- Berichten: 10356
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
En u vroeg zelf niet wat dat ging kosten?
U ging er voetstoots van uit dat dit gratis was...voorrijden...monteren ....wat is nu toch gratis aan het speciaal laten komen van een monteur
om zo.n deur om te zetten had u ook wel zelf kunnen bedenken dat zo.n kast op zijn kant moet liggen, anders kun je er immers amper bijGST1971 schreef: Mediamarkt had namelijk tevens verzaakt om ons mede te delen dat de koelkast leeg moest zijn en de stekker er uit moest blijven tot 2 uur na werkzaamheden.
De koelkast moet kennelijk plat liggen om de deuren andersom te laten openen.
Waarom is dit nu weer een waardeloze tent ?GST1971 schreef: Wat een waardeloze tent, met verkopen staan ze vooraan en als er dan klachten komen zijn ze te druk.
Als ze nou de mensen van webcare eens in gaan zetten op de klachtenafdeling, dan hebben ze geen webcare meer nodig omdat klachten adequaat en vlot kunnen worden afgewikkeld.
Volgende keer toch maar naar een vakhandel ipv de verleiding van een iets lagere prijs en totaal nul service nadien
Hoezo nul service ? Voor slechts €25 is het nu toch gefikst?
Ik begrijp werkelijk niet waarom er zo snel, zo rap maar geklaagd wordt en hier en op FB , toe maar....
Daar bedoel ik niet persé u mee, maar het valt mij op dat mensen wel héél rap zijn met klagen , zodra ze te maken krijgen met één héél klein mini tegenslagje...
Wees toch blij dat u er voor slechts € 25 mee klaar was.
NeoDutchio
vindt dit leuk
-
moederslink
- Berichten: 10356
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Nou ik word er best moedeloos van hoe sommigen ( velen ) soms maar zó weinig kunnen incasseren.
Bij de kleinste tegenslag is het jammeren en huilen , zeuren en klagen
.
De TS is vermoedelijk uit 1971 dus al 48 jaar .
Wat moet men dan als werkelijk de échte pl***** uitbreekt?
Bij de kleinste tegenslag is het jammeren en huilen , zeuren en klagen
De TS is vermoedelijk uit 1971 dus al 48 jaar .
Wat moet men dan als werkelijk de échte pl***** uitbreekt?
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Vraag, geen aanname: Gaat het soms om online flink stennis maken, in de hoop het wereldbedrag van 25 euro, waar het zoals aangegeven helemaal niet om gaat, terug te krijgen?
Lady1234
vindt dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Een deur omzetten. Waar hebben we het over. Doe je toch lekker zelf.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Last but not least, je bent een ster in aannames doen, ipv hiervan zou je ook kunnen vragen 
[/quote]
Nee, jij doet aannames, want ik allang gelezen dat je MM via FB benaderd had. Maar daar had ik het helemaal niet over, ik had het over even naar de winkel gaan.
[/quote]
Ook die is benaderd en ook dat staat in mijn eerste post
[/quote]
Nee, jij doet aannames, want ik allang gelezen dat je MM via FB benaderd had. Maar daar had ik het helemaal niet over, ik had het over even naar de winkel gaan.
[/quote]
Ook die is benaderd en ook dat staat in mijn eerste post
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Kennelijk heb jij geld zat en pik je alles.moederslink schreef: ↑14 dec 2019 21:10Nou ik word er best moedeloos van hoe sommigen ( velen ) soms maar zó weinig kunnen incasseren.
Bij de kleinste tegenslag is het jammeren en huilen , zeuren en klagen.
De TS is vermoedelijk uit 1971 dus al 48 jaar .
Wat moet men dan als werkelijk de échte pl***** uitbreekt?
Er zijn ook mensen waarvoor 25,00 erg veel geld is
-
moederslink
- Berichten: 10356
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Nee , en ik heb geen geld zat en nee, ik pik zeker niet alles.
Maar ik ga er niet van uit dat wanneer er een monteur moet komen om de deur om te zetten dat die beste man dat dan even gratis komt doen.
En dan vind ik € 25 alleszins redelijk inclusief het voorrijden .
En ik vraag zelf altijd in de winkel of er kosten aan verbonden zijn ......bij alles vraag ik dat voor de zekerheid , mochten zij dat vergeten te melden . Zij hebben het niet gemeld en dat is spijtig en u heeft er verder ook niet naar gevraagd.
Zie het als een leermomentje . Om nu Media Markt zo af te kraken en op FB zelfs te posten , om dit , vind ik persoonlijk veel te ver gaan, sorry.
U bent ermee geholpen en dat heeft u € 25 gekost. Niet meer, niet minder.
Maar ik ga er niet van uit dat wanneer er een monteur moet komen om de deur om te zetten dat die beste man dat dan even gratis komt doen.
En dan vind ik € 25 alleszins redelijk inclusief het voorrijden .
En ik vraag zelf altijd in de winkel of er kosten aan verbonden zijn ......bij alles vraag ik dat voor de zekerheid , mochten zij dat vergeten te melden . Zij hebben het niet gemeld en dat is spijtig en u heeft er verder ook niet naar gevraagd.
Zie het als een leermomentje . Om nu Media Markt zo af te kraken en op FB zelfs te posten , om dit , vind ik persoonlijk veel te ver gaan, sorry.
U bent ermee geholpen en dat heeft u € 25 gekost. Niet meer, niet minder.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Jij moet bij MM gaan werken, je past er prima tussenmoederslink schreef: ↑14 dec 2019 23:40En dan vind ik € 25 alleszins redelijk inclusief het voorrijden .
En ik vraag zelf altijd in de winkel of er kosten aan verbonden zijn ......bij alles vraag ik dat voor de zekerheid , mochten zij dat vergeten te melden . Zij hebben het niet gemeld en dat is spijtig en u heeft er verder ook niet naar gevraagd.
Zie het als een leermomentje . Om nu Media Markt zo af te kraken en op FB zelfs te posten , om dit , vind ik persoonlijk veel te ver gaan, sorry.
U bent ermee geholpen en dat heeft u € 25 gekost. Niet meer, niet minder.
-
sylvesterb
- Berichten: 5044
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
De € 25,00 is ook zeer redelijk, bij Coolblue betaal je hier € 49,99 voor. Helaas blijkt wel dat u zelf geen enkel onderzoek heeft gedaan, negens wordt de deur namelijk gratis omgedraaid. Natuurlijk had de informatie voorziening beter gekund maar een beetje eigen onderzoek had ook geen kwaad gekund. Maar het is eenvoudiger om een bedrijf zwart te maken dan enige eigen verantwoording te nemen.
En wanneer iemand u hier online op wijst, gaat u die persoon kleineren, dit zegt heel wat over u!
moederslink
vindt dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Dit is niet klachtwaardig. Als je het veranderen van richting onderdeel van de overeenkomst had gemaakt, dan hadden de kosten aangegeven moeten worden.GST1971 schreef: ↑13 dec 2019 13:282 weken een koel/vriescombinatie gekocht bij Mediamarkt Breda.
Probleem, de deuren openden naar de verkeerde kant. Volgens verkoopster geen probleem, dit kon door de monteur zo worden veranderd.
Dat klonk goed, de combinatie zou worden afgeleverd en daarna konden we Mediamarkt gewoon bellen dat een monteur de deuren juist zou monteren. Dit konden degene die hem kwamen afleveren niet.
Geen probleem, doen we dat.
Nu (na levering) blijkt dat hiervoor 25,00 wordt gerekend. Dit hadden ze tijdens de verkoop er wel even netjes bij mogen vertellen !
Na hierover een klacht te hebben neergelegd bij de vestiging was het antwoord: daar kunnen we niks aan doen.
En dat is dan weer wel klachtwaardig. De kosten voor een tweede keer langskomen zijn voor rekening van Media Markt.GST1971 schreef: ↑13 dec 2019 13:28We hebben ondanks de kosten toch de monteur maar laten komen.
Die kon meteen weer weg, Mediamarkt had namelijk tevens verzaakt om ons mede te delen dat de koelkast leeg moest zijn en de stekker er uit moest blijven tot 2 uur na werkzaamheden.
De koelkast moet kennelijk plat liggen om de deuren andersom te laten openen.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Daar gaat het niet om !sylvesterb schreef: ↑15 dec 2019 10:51De € 25,00 is ook zeer redelijk, bij Coolblue betaal je hier € 49,99 voor. Helaas blijkt wel dat u zelf geen enkel onderzoek heeft gedaan, negens wordt de deur namelijk gratis omgedraaid. Natuurlijk had de informatie voorziening beter gekund maar een beetje eigen onderzoek had ook geen kwaad gekund. Maar het is eenvoudiger om een bedrijf zwart te maken dan enige eigen verantwoording te nemen.
En wanneer iemand u hier online op wijst, gaat u die persoon kleineren, dit zegt heel wat over u!
Ik ben consument, en MM hoort VOORAF bijkomende kosten te melden, dit is hun PLICHT als leverancier. Dit is bij WET geregeld.
Jij draait het verhaal om, volgens jou had ik onderzoek moeten doen. Flauwekul dus.
-
Komkommertijd
- Berichten: 5169
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Dus ik ben de enige die het wel gratis heeft gedaan, 1 minuut extra, en een kop koffie... en als ik de handgreep vergeet kom ik paar dagen later terug voor 2e bakkie koffie... de bezorgers van mijn Online shop rekende niets extra, uitpakken, aansluiten en deur omzetten, met lege kast even schuin zetten, en na paar uren mag je deze aangezet worden.sylvesterb schreef: ↑15 dec 2019 10:51De € 25,00 is ook zeer redelijk, bij Coolblue betaal je hier € 49,99 voor. Helaas blijkt wel dat u zelf geen enkel onderzoek heeft gedaan, negens wordt de deur namelijk gratis omgedraaid. Natuurlijk had de informatie voorziening beter gekund maar een beetje eigen onderzoek had ook geen kwaad gekund. Maar het is eenvoudiger om een bedrijf zwart te maken dan enige eigen verantwoording te nemen.
En wanneer iemand u hier online op wijst, gaat u die persoon kleineren, dit zegt heel wat over u!
Als je geen dure winkel hebt, vriendelijke bezorgers die op fooi hopen.... vaak rekende ze €5,- en geen BTW bon, dan is het gelijk €50,-.... geen administratie en tevreden personeel die zo een leuk extra inkomen haalde.
Mag niet, kan wel, en dus zijn er wel bedrijven/bezorgers die voor minder als €25,- dit graag doen.
Groetjes van ex Webshop Eigenaar... en ik was zeker niet de enige die deze grijze manier van werken toestond.
