LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia aanbod aangenomen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Coby
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2005 12:07

Dexia aanbod aangenomen

Ongelezen bericht door Coby »

mijn moeder (79) heeft uit angst voor deurwaarders etc. destijds het Dexia aanbod aangenomen, om als renteloze lening alles maandelijks af te betalen. Ze moet bijna honderd jaar oud worden om op die manier van de schuld af te komen. :?

bij het Dexia aanbod moest je ook voor accoord tekenen dat je geen rechtszaak ging aanspannen.

wie weet of je, ondanks het aannemen van dit aanbod, toch nog tegen Dexia in beroep kunt gaan?
:idea:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Dexia aanbod aangenomen

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Advocaat raadplegen.
Het is maar de grote vraag of een advocaat wilt gaan procederen voor je met de wetenschap dat je moeder het Dexia aanbod aanvaard heeft (en dus akkoord is gegaan voor af te zien van haar rechten in tegemoetkoming van een soepelere schuldafbetalingsregeling).

Groeten justice

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Dexia aanbod aangenomen

Ongelezen bericht door Janny »

er zijn wel advocaten die ook deze contructies willen helpen procederen


onder andere :
advocaten kantoor
DOMMERTHOLT & VAN DIJK
Heerenveen,Zwolle,Apeldoorn

groetjes.
Janny.

RuudB
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 feb 2005 13:00

Re: Dexia aanbod aangenomen

Ongelezen bericht door RuudB »

Ik vind dat er te weinig aandacht is voor het feit, dat als je wel kunt betalen, je ook onder protest kunt betalen. Zo behoud je je recht om Dexia alsnog via een rechtzaak aan te pakken.

Ik begrijp echter wel dat wanneer je niet kunt betalen, je toch iets moet.
Ik zou in dat geval een persoonlijke lening bij de bank nemen. Dan betaal je altijd minder dan bij het belachelijke aanod van Dexia.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia aanbod aangenomen

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Het zou wel eens kunnen zijn dat je dan je geld definitief kwijt bent.

Ik betaal niets, ik wil mijn inleg nog terug. Zeker omdat ik Eegalease ben en de rechtbanken bij mij in de buurt alleen maar met voor Eegaleasers positieve uitspraken komen.

Kom op dexia, laten we dit eens afhandelen, vertraag toch niet steeds weer die zaak.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Dexia aanbod aangenomen

Ongelezen bericht door jeltol »

Hier is alleen de vraag wat doet dexia als je niet meer betaald dan moeten ze dagvaarden dan komt het voor de rechter en deze kan dan de zorgplicht die dexia heeft aan de orde stellen en dan heeft de zaakvan accepteren van aanbod niets meer van doen vr gr jeltol

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Dexia aanbod aangenomen

Ongelezen bericht door Janny »

Hier is alleen de vraag wat doet dexia als je niet meer betaald dan moeten ze dagvaarden dan komt het voor de rechter en deze kan dan de zorgplicht die dexia heeft aan de orde stellen en dan heeft de zaakvan accepteren van aanbod niets meer van doen vr gr jeltol
Als je door Dexia laat dagvaarden heeft Dexia de regie, en moet jij maar aantonen op welke punten Dexia fout is, en is de mogelijkheid van eisen stellen veel kleiner. Het is wel zaak om alle mogelijkheden door te vlooien.

Als jezelf de aanval inzet en gaat dagvaarden heb jij de regie zelf in handen. Doe het onder of met deskundige hulp. De rechter is geen advocaat die voor u werkt, maar recht spreekt tussen u beiden,. de Rechter draagt geen voorbeelden aan.!!!!!!!!!!!! U moet eisen stellen en de onrechtvaardige wandel van dexia aan de kaak stellen., de rechter oordeeld dan wel of u het toekomt.

Janny

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Dexia aanbod aangenomen

Ongelezen bericht door jeltol »

janny ,dank logische uiteenzetting alleen ik ben accoord gegaan met aanbod van dexia dus als er nog geen moglijkheid is om dit te verwerpen kan ik niet tot dagvaarding overgaan uitspraak van deze zaak in april gr jeltol

Gesloten