LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Piet »

Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Dankzij chatgedrag is de vorige topic hierover gesloten
Hierbij een nieuwe poging en het verzoek een slotje te vermijden door te reageren op het onderwerp en er geen chat sessie van te maken.

Er zijn contactpersonen die je kunt mailen als je mee wilt doen met een gezamenlijke actie als Eegaleaser.
Door het bundelen van gedupeerden waarbij de partner niet heeft mee getekend en onder te brengen bij een paar advocaten kunnen aangepaste prijzen worden afgesproken.
Het meedoen in de groep is gratis dus je hoeft geen lid te worden van een vereniging.

Er zijn vier groepen:
Jelle, [email protected] Noord Nederland (Groningen, Friesland, Drente)
Robert Jan, [email protected] Midden Nederland (Overijsel, Gelderland)
Martin, [email protected], West Nederland (Utrecht, Noord Holland, Zuid Holland)
Ton, [email protected] Zuid Nederland (Zeeland, Noord Brabant, Limburg)
Flevoland, hierin is de keuze vrij.

Wil je wachten tot 2007 en dan alsnog zelf gaan procederen of ga je nu het juridische gevecht aan samen met een advocaat.
De laatste maanden zijn de rechtszaken met betrekking tot huurkoop gewonnen/ gedeeltelijk gewonnen, ook in hoger beroep heeft de rechter geoordeeld dat de contracten onder huurkoop vallen.

Via Ton zijn al meer als 200 gedupeerden aan het procederen.
In West Nederland hebben we weer een advocaat gevonden, deze regio heeft een tijd stilgelegen.

Er zijn inmiddels meer als 1000 zaken in behandeling bij de rechtbank in Amsterdam.

Waag er een mailtje aan en vraag informatie en naar de kosten.
Maak 2005 jouw jaar en ga de strijd aan met dexia en vorder je geld terug.
Waar wacht je nog op? Dexia komt het geld niet bij je thuis brengen als je zelf niet gaat procederen.


Succes en groeten,
Piet

Gast

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Gast »

Die groepen waren toch van payback?

jeroen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jul 2003 19:16

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door jeroen »

Beste Piet,

Wat doen die groepjes nu beter dan Eegalease en dan kijk ik naar de fase waarin wij ons momenteel bevinden Piet. Het wachten is op de hoge raad. Zodra die uistpraak er is dan zal Eegalese met volmachten de inleg van gedupeerde gaan innen en anders zal men middels een kort geding aan moeten tonen dat men voldoet aan al de vereisten van artikel 89.

Ik zie de toegevoegde waarde niet meer van die "laten we zelf in actie komen" groepjes. Men zal niet eerder de inleg kunnen terug vorderen.

Ik kan er naast zitten hoor maar ik wacht op de hoge raad (Eind 2005 begin 2006). Wat is nu nog een jaar?

Groet Jeroen,

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Math »

Wat hebben de mensen die al door een dagvaardiging een jaar geleden aan zo een actie?. Ik was al een jaar geleden verplicht een advocaatte zoeken. Trouwens vandaag komt de zaak weer voor bij kantongerecht na 5 uitstellen, zal wel weer verschoven worden.

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Erik »

Jeroen,

het voordeel is dat in een gezamelijke actie de advocaatkosten veel lager zijn. Als je wacht op de stg. eegalease dan is er een kans dat je zelf individueel gedagvaard wordt en dan zullen de kosten aanzienlijk hoger zijn. Als je ervan overtuigd bent dat je zelf niet gedagvaard wordt dan is er niets mis met jouw strategie en kan je inderdaad de boel afwachten.

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Bovendien is het voordeel van die groepen, dat je ook vakantiegeld kunt vorderen.

Ik ben het volkomen eens met Jeroen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

Allemaal, Dit wordt aan geboden door de vereniging schadeloosstelling en advocatenkantoor Meijer en geldt voor iedereen zowel gehuwd of ongehuwd.


Aandelenleaseproces kanton of civielerecht totaal 1000 euro inclusief kosten advocaat ""per persoon"“ eerste aanleg Dus hogereberoep niet meegerekend . Bij groepsvoormatie gaan de kosten naar beneden bij gelijkwaardig product
Dit bedrag mag in vijf maandelijksbedragen betaald worden aan de advocaat van de vereniging schadeloosstelling

Omdat er geen verenigingcontributie bestaat wordt er wel gevraagd uw eigen telefoon factuur via de sponsor te laten behandelen zolang het proces duurt.

DIT GELDT DUS VOOR ALLE AANDELENLEASE PRODUCTEN.


U kunt u eigen aanmelden via WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

zie inschrijfformulier op de site.

Dit aanbod is geen MLM.


Mvrgr.Vereniging Schadeloosstelling

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door willy59 »

Omdat er geen verenigingcontributie bestaat wordt er wel gevraagd uw eigen telefoon factuur via de sponsor te laten behandelen zolang het proces duurt.
Kan wel 2 jaar duren
Laag instappen hoge kosten op lange termijn met dure telefoonrekening.
Uitkomst nog duurder uit.

En dan dit op het inschrijvingsformulier
En zolang de advocaat het proces in de rechtszaal begeleid van U, bent U verplicht U belfactuur door de sponsor te laten behandelen en ook actief te blijven bellen.
Als U tijdens het proces in de rechtszaal U belfactuur niet meer door de sponsor laat behandelen dan zal Schadeloosstelling de advocaat opdracht geven U niet langer te begeleiden tijdens het proces.
Omdat U de verbintenis met de vereniging Schadeloosstelling dan heeft beëindigd.
Niet gevraagd maar verplicht het laten behandelen van je nota

Dit is echt pure oplichting

willy
Laatst gewijzigd door willy59 op 02 feb 2005 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

willy59,duur dat zegt u maar wat je wel zeker weet is geen narekening of een verrassing hierin van een advocaat die jou begeleid.Een hoop gedupeerden bellen juist goedkoper met kwaliteit via de vereniging schadeloosstelling.

vrgr.Andre

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door willy59 »

Wat ik wel zeker weet is dat ik na verloop van tijd moet stoppen omdat ik dan de hoge telefoonrekening niet meer kan betalen.
Een hoop gedupeerden bellen juist goedkoper met kwaliteit via de vereniging schadeloosstelling.
Als er zoveel gedupeerden bellen via jou waarom moet je dan met zo'n zwakte aanbod komen.
Nu hoeft men ineens verder niets meer te doen dan de nota te laten behandelen.
Misbruik maken van mensen in de problemen.
Hier zit geen addertje onder het gras maar een olifant.
En die blaast het fabeltje uit.

Dit zal altijd zo blijven bestaan ook na wisseling van het bestuurdersfuncties.)
willy
Laatst gewijzigd door willy59 op 02 feb 2005 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 01 nov 2005 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Idaho »

Mijn complimenten croosjes, jouw volharding om mensen aan jouw vereniging te binden is werkelijk grenzeloos.
Hoelang ben je hier nu al bezig? Wat zijn tot nu toe je resultaten, hoeveel mensen bellen er inmiddels via BT?
Hoeveel rechtzaken lopen er momenteel via het advocatenkantoor waar je de mensen graag heen stuurt?
Hoeveel zaken zijn daar (in eerste aanleg) gewonnen?
Als je nu eens met resultaten komt in plaats van hier in erbarmelijk slecht Nederlands reklame te maken voor jouw vereniging, dan trek je misschien nog 1 gedupeerde naar je toe.
Weet dat advocatenkantoor eigenlijk wel dat je hier hun naam gebruikt?
Ik kan het me niet voorstellen, want op deze manier lopen deze advocaten potentiele klanten mis.
Erger nog, als men al door dit advocatenkantoor zijn zaken laat regelen, lijkt het me voor de hand liggen dat deze mensen ook snel op zoek gaan naar een ander kantoor.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 01 nov 2005 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

willy59, Wat jij aan geeft (bestuurder) klopt ook alleen er zijn verschillende mogelijkheden bij gekomen om je doelstelling te bereiken. Dat is creatief zijn.


Hoop bellers gaan alleen goedkoper bellen of kwaliteit beter bellen en dat is gelijk ook een voordeel voor de gedupeerden en uiteraard op vrijwilligerbasis waar ze zelf voor kiezen.


Zwak bod? Het bod is inclusief advocaat kosten dat elders bij andere exclusief is dus een afrekening.


Vrgr.Andre

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Idaho »

Jeroen, ik ben jouw mening toegedaan, maar het is inderdaad zoals Pipa schetst, er zijn natuurlijk mensen, die het risico lopen om gedagvaard te worden, hoewel ik denk dat Dexia na gisteren wel wat voorzichter wordt met het lukraak dagvaarden.
De klap van gisteren met alle publiciteit daar omheen is keihard aangekomen daar, geloof me maar.
Iedereen moet gewoon doen wat hem/haar het beste lijkt.
Hoe dan ook Dexia gaat bakzeil halen, de arrogantie die zij naar ons getoond hebben, zal ze duur komen te staan!!!!!

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door willy59 »

Dit zal altijd zo blijven bestaan ook na wisseling van het bestuurdersfuncties.)
Hoe wisselen je vereniging bestaat alleen uit jou
En dat dan wel met een superbord voor dat hoofd

willy

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door villa_cees »

Misschien wisselt Andre met dat bord; gaat ie d'r een keer voor zitten.

Misschien gaat er dan een wereld voor hem open. :wink:

vr.gr. Cees

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

Idaho,als je daarmee zit bel ze op hier is de Website:


http://www.meijeradvocaten.nl/


Natuurlijk zijn ze op de hoogte dat ik hier hun naam noem,alleen alles moet via de vereniging schadeloosstelling verlopen en alles wordt overlegd met dit advocatenkantoor of een andere.


Geen één uitspraak,informatie of aantal bellers zal naar buiten worden gebracht uit bescherming naar de leden toe en dit houdt de vereniging zo.


vrgr.Andre

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes bedoelt hier natuurlijk "ter bescherming van Croosjes zelf" en ook om geen gegevens over de omzet van Croosjes-telecom naar buiten te brengen!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 01 nov 2005 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten