Oude kosten kunnen niet verrekend worden? Ik heb van vorig jaar nog via ferratum een lening staan die oude kosten kan ik wel verhalen op hun toch? Heb nog nooit via daldodioje geleend, btw heb een mail gestuurd met het teniet verklaren en het verekenen ervan maar nooit wat gehoord van ze meer
Je kan alleen verrekenen bij dezelfde aanbieder. Als jij dus 5 keer bij aanbieder A geleend hebt met garantkosten kan je die verrekenen.
Als jij 4x bij aanbieder A geleend hebt, 1x bij aanbieder B dan kun je alleen de leningen bij aanbieder A verrekenen met elkaar. De lening bij B kan niet verrekend worden.
Nee idd ik heb altijd bij dezelfde geleend , alleen krijg totaal 0 reactie hierop, en kan eigenlijk nergens vinden dat het niet mag want hun rekenen 13,99% rente en die garantstel kosten schijnen niet onder de rente te vallen en daarbij dat ze niet in nl zijn gevestigd zegt het afn dat hun dat ook niet precies weten , had ze gebeld , beetje vastlopperij is het voor mij , denk dat ik gewoon het geleende bedrag maar betaal plus garantstel kosten en nooit meer leen bij dit zooitje
Mag een moeder bedrijf 4 eerdere leningen afwijzen als andere firma?
Als ik met een Skoda, Seat, Audi & Porsche kom zijn dat ook 4 Ben Pon merken!
En die claimen op de nieuwste VW E Up?
Vooral als je weet dat vele merken nu bij 1 dealer zijn gekomen....
Ferratum groep, mag je leningen met garantstelling van Dochter bedrijven op nieuwe lening claimen of niet?
Is een lening van Saldo Dipje verrekenbaar met de eerdere Ferratum & Dochters?
Wellicht omdat het nieuwe topic een herhaling van zetten werd. En dat is logisch: Op de naam van het bedrijf na (Ferratum - Saldodipje) is verder alles vrijwel identiek.
Maar alleen die nieuwe naam is wat mij betreft voldoende reden voor een eigen thread.
sacredfour schreef:Ik help op het ogenblik zo'n 30 Ferratum gedupeerden en doe dit via de stichting Xwiljoenen juridisch Advies.
Stuur mij een PB als ik moet helpen.
Zet er dan ook even bij dat je geld vraagt. Is wel zo netjes.
Ik had het verschil terug betaald aan Ferratum, ongeveer 40€ bleef over na het aftrekken van eerder gemaakte garantkosten. Alleen blijven ze me mails sturen met herinneringen en verhogingen. Moet ik hier op blijven reageren of kan ik deze nu links laten liggen? Daarnaast wordt ik ook gemiddeld 2 keer per dag nog steeds gebeld
Zie e-mail
Ondanks eerder verstuurde herinneringen is er tot op heden geen (volledige) betaling van uw lening bij Ferratum UK Ltd. en uw garantiestelling van Global Finance Guarantee Management OÜ ontvangen.
Indien u geen gehoor geeft en wederom in gebreke blijft zal één van de gevolgen voor u zijn dat u in de toekomst geen gebruik meer kunt maken van de diensten van Ferratum UK Ltd. Daarnaas tmaken wij u er op attent dat uw garantsteller het openstaande bedrag reeds met € 40,00 herinneringskosten heeft verhoogd. Betaal nu uw lening bij Ferratum UK Ltd. en u behoudtuw kredietwaardigheid! Hieronder geven wij u een overzicht van de factuur.
Referentienummer:12201863
Vervaldatum:01.01.2020
Openstaand bedrag Ferratum UK Ltd. en de garantsteller:€ 530.32