LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reclamepost BankGiroLoterij houdt niet op
Reclamepost BankGiroLoterij houdt niet op
Hallo allemaal, ik krijg het laatste jaar minimaal 1 keer week reclamepost van de BankGiroLoterij. Heb er al eens een mail naar toe gestuurd dat ik dit niet meer wil, maar er wordt klaarblijkelijk niets mee gedaan. Als ik om mij heen kijk en luister, zijn er veel meer mensen die dood gegooid worden met deze onzinnige post. In de tijd dat iedereen zich zorgen maakt over het milieu is deze goede doelenclub juist bezig om onzinnig veel afval te produceren. Zou het fijn vinden wanneer we met zijn allen hier wat aan zouden kunnen doen.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jan 2020 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
Re: Reclamepost BankGiroLoterij houdt niet op
heeft u www.postfilter.nl al geprobeerd?
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
Bedankt, heb het inmiddels aangegeven op postfilter.nl. Hopen dat we eraf zijn, maar zou beter zijn dat ze er helemaal mee stopten.
gewoon retour afzender en weer terug in de ptt bus.
En je kunt je laten uitschrijven via de goede doelen site waar alle loterijen op staan.
En je kunt je laten uitschrijven via de goede doelen site waar alle loterijen op staan.
Op die sites kun je je niet uitschrijven voor reclame in je brievenbus, wel voor het opzeggen van je abonnement en beëindigen van een nieuwsbrief.
-
Allemaal de bankgiroloterij opzeggen. Ik krijg ook regelmatig post en doe niet meer aan loterijen. De kans is te klein en als je wint krijg je veel te veel. Onzinnig gedoe. En inderdaad niet reageren op afmelding.
-
Terug sturen heb ik heel veel gedaan met de melding dat ze mij uit hun bestand moeten halen zonder succes.
Later heb ik een brief gestuurd een voorbeeld daarvan kan de opzoeken die heet Modelbrief-verzoek-om-vergetelheid.
Die heb ik verstuurd en sinds die tijd krijg ik geen post meer van de Bankgiro loterij.
Later heb ik een brief gestuurd een voorbeeld daarvan kan de opzoeken die heet Modelbrief-verzoek-om-vergetelheid.
Die heb ik verstuurd en sinds die tijd krijg ik geen post meer van de Bankgiro loterij.
Gewoon bellen of mail sturen naar die loterijen en aangeven "recht van verzet".
Dan wordt uw adres er tussen uit gehaald.
Zelf ook gedaan, werkt prima.
Dan wordt uw adres er tussen uit gehaald.
Zelf ook gedaan, werkt prima.