Nou moe, dat hele IZA topic is niet alleen op slot gegaan, maar zelfs helemaal verdwenen en de TS Anthony is ook helemaal pleite .
Dat laatste verbaast me niet
Mij ook niet echt, maar dan zou je hem nog wel moeten kunnen tegenkomen als je zijn naam in de zoekbalk typt , maar daar krijg je dus ook nul op het rekest.
En we krijgen dus de reactie vd Ombudsman ook niet te lezen.
Het zou wel zo fijn en fair zijn om de toelichting vd moderatie hierover te lezen .
Het topic over Saldo dipje is voor de tweede keer verwijderd, als ik het goed zie. Waarom eigenlijk? De topics van ClaimConcept blijven toch ook gewoon staan?
Ik las dat SF het niet kosteloos doet. Als dat klopt, vind ik het terecht dat het topic verwijderd wordt. Dan kan iedere elektricien, loodgieter enz. hier ook wel zijn diensten gaan aanbieden.
Maar dat geldt dan ook voor het Ferratum topic. Niet dat het voor mij weg moet.
En voorzover ik weet is Claimconcept ook niet gratis.
Dat is het ook niet, volgens hun eigen website.
Van mij mogen die topics gewoon blijven staan, maar ik begrijp niet waarom die over Saldo Dipje "weggejorist" zijn.
Ik vind het argument "het is niet gratis" geen goede reden om het te verwijderen. Wat ik veel belangrijker vindt is of mensen met een post of topic zijn geholpen. Volgens mij is dat met dit topic het geval.
Ik vind het argument "het is niet gratis" geen goede reden om het te verwijderen. Wat ik veel belangrijker vindt is of mensen met een post of topic zijn geholpen. Volgens mij is dat met dit topic het geval.
Mogelijk dat dit de reden is dat het Saldo dipje topic weg is. Bij Ferratum waren er daadwerkelijk mensen die daar geleend hadden, bij Saldo dipje (nog) niet. Dat topic startte eigenlijk als 'werf' topic van SF, het Ferratum topic daarentegen niet.
Er zijn genoeg andere wegen waar SF zijn klanten kan zoeken. SF is beroepsmatig bezig, maakt voor mij dan geen verschil met dakdekkers, loodgieters enz.
Hij kan ook een SD klant vragen hier een topic te openen, problem solved.