LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Informatie en raad gevraagd.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Bram56
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2005 21:33

Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door Bram56 »

Van tijd tot tijd volg ik de berichten betreffende Dexia. Ik merk dat de stemming steeds optimistischer wordt. Zelf heb ik het Dexia aanbod afgewezen en mijn restschuld onder protest betaalt aan Dexia. Ben ingeschreven bij Eegalease en Leaseverlies. Tevens heb ik stuitingbrieven verstuurt en mijn ega een vernietingsbrief. Deze brieven zijn beantwoordt door Dexia. Een bekend juridisch verhaal.
Ik zit nu te dubben moet ik afwachten of moet ik zelf nu ook actie gaan ondernemen? Zijn er meer van de gedupeerden in de zelfde positie met deze vragen?

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door villa_cees »

Heb je al incassoburoos achter je aan gehad. En kom je in aanmerking voor toevoeging?

vr.gr. Cees

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

doen ze dat ook nog als alles betaald is villa_cees?

In jouw geval Bram56, als je alles volgens de Eegalease adviezen hebt gedaan, dan is het waarschijnlijk het beste nu geen grote kosten meer te maken maar af te wachten tot de uitspraak van de Hoge Raad en dan kun je waarschijnlijk veel sneller en veel goedkoper je geld terugkrijgen.
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 01 feb 2005 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door croosjes »

Allemaal, Dit wordt aan geboden door de vereniging schadeloosstelling en advocatenkantoor Meijer en geldt voor iedereen zowel gehuwd of ongehuwd.


Aandelenleaseproces kanton of civielerecht totaal 1000 euro inclusief kosten advocaat ""per persoon"“ eerste aanleg Dus hogereberoep niet meegerekend . Bij groepsvoormatie gaan de kosten naar beneden bij gelijkwaardig product
Dit bedrag mag in vijf maandelijksbedragen betaald worden aan de advocaat van de vereniging schadeloosstelling

Omdat er geen verenigingcontributie bestaat wordt er wel gevraagd uw eigen telefoon factuur via de sponsor te laten behandelen zolang het proces duurt.

DIT GELDT DUS VOOR ALLE AANDELENLEASE PRODUCTEN.


U kunt u eigen aanmelden via WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

zie inschrijfformulier op de site.

Dit aanbod is geen MLM.


Mvrgr.Vereniging Schadeloosstelling

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door villa_cees »

Nee, sorry.
Even niet opgelet.

vr.gr.Cees

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door villa_cees »

Bram,
Neem even contact op met Piet Koremans van PAL.
Kijk uit voor die Croosjes!!!!! (let even op de taal- en spelfouten, dan weet je het wel) :evil:

vr.gr.Cees
Laatst gewijzigd door villa_cees op 01 feb 2005 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

In jouw geval Bram56, als je alles volgens de Eegalease adviezen hebt gedaan, dan is het waarschijnlijk het beste nu geen grote kosten meer te maken maar af te wachten tot de uitspraak van de Hoge Raad en dan kun je waarschijnlijk veel sneller en veel goedkoper je geld terugkrijgen.
Ga gerust even kijken op die site van die telefoonclub van croosjes, dan weet je genoeg over dat heerschap.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door croosjes »

Impact luister ik zal het zo zeggen als een gedupeerde hulp zoekt en kiest één van de mogelijkheden en hier zit geen verenigingsactiviteit aan verbonden en deze groep(en) zich zelf de verantwoording op zich nemen. Dit houd weer in dat de groep buiten de vereniging wordt geplaatst en dan één gedupeerde die gekozen is in die groep overlegd met de vereniging schadeloosstelling welke koers bepaald wordt om hun doelstelling te bereiken. Deze groep zal alleen opgezet worden bij een aantal minimaal 150 (met dezelfde product) gedupeerden, als deze groep volledig is gaan we om de tafel zitten met een advocaat en de vereniging. Op deze manier is geen oversluiting telefoon nodig, maar deze groep zal wel een contributie gaan betalen voor de administratie activiteiten in hun eigen groep. Op deze manier zal de vereniging schadeloosstelling zijn ondersteuning geven. Impact organiseert deze groep op korte termijn met de steun van de vereniging schadeloosstelling hierin maar niet de fin.verantwoordelijkheid.

Mvrgr.Andre

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door croosjes »

Impact, je dwong(je stelde 3x de vraag op een dwingende manier) en was zo belangstellend naar de uitkomst of gedupeerden zich in alle gevallen moesten oversluiten per telefoon, wat zo en zo zeer zeker niet moet. Want je kiest vrijwillig voor de aansluiting bij de vereniging schadeloosstelling daarom dacht de vereniging dat jij dit graag zou willen doen en aan jouw bewoordingen te lezen dus niet even ""goede vrienden"". Verder er kunnen altijd groepsvorming gevormd worden die op een andere manier hun doelstelling gaan halen dan waarvoor de vereniging open staat, dat is de creatieve kant van de vereniging niets mis mee. Maar als jij graag advocaatje wilt gaan laten op spellen graag hoor dan kunnen we gelijk alle beschuldigingen ook gelijk meenemen die impact verbind aan de vereniging schadeloosstelling zonder echte bewijzen zoals in jouw laatst bericht.""WEET JE NOG IETS ZEGGEN OF DOEN DAT ZIJN TWEE VERSCHILLENDE DINGEN""


Vrgr.Andre

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Croosjes
Hopelijk hebben je advocaten meer verstand van teksten en taalgebruik

groepsvoormatie = groepsformatie

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door croosjes »

JOOST1,dat is de creatieve kant van een gedupeerde van dexia.


vrgr.Andre

speeds
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 apr 2004 12:24

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door speeds »

Hoi bram,

Ik wil hem ook in lossen.
Kun je mij helpen aan protest brieven en vernietigings brieven??

alvast bedankt

Bram56
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2005 21:33

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door Bram56 »

Speeds,

Het lijkt mij verstandig om je aan te sluiten bij één van stichtingen http://www.leaseverlies.nl en/of http://www.eegalease.nl. Lees eerst op deze sites meer informatie hierover! Ook op http://www.platformaandelenlease.nl kun je veel info vinden. Succes.

Bram

stompy
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2005 19:58

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door stompy »

ik heb net als bram 56 alles vernietigt via eegalease en lease verlies.
maar toch wil ik niet afwachten dat is mij te duur daar ik alle maandelijkse termijnen nog betaal.
graag wil ik alles overnemen via een hypt lening en alles in eigen beheer houden.
ik prefereer overname i.p.v afkoop beeindiging.
de ham vraag :
kan dit met behoud van alle rechten voortvloeiend uit de rechtspraak.?

stompy

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Informatie en raad gevraagd.

Ongelezen bericht door aert0001 »

O.K. nog maar eens, hoe kun je nu maandelijkse betalingen doen voor iets dat er niet ( meer ) is?

Ton

Gesloten