Waarschuwing voor de RABObank-spaarders op het forum. De oude sok is niet eens zo'n gek idee, maar dan moet men wel op grote voet leven.
Ook Rabobank laat rijke spaarders straks rente betalen - https://nos.nl/l/2322491
Ik zou graag in de omstandigheid verkeren zodat ik de negatieve rente zou mogen betalen !
Helaas kom ik daarvoor net een paar euro's tekort en daarom levert mijn saldo toch altijd nog "iets" op, al zijn die cijfers eigenlijk weg te cijferen.
Klein vraagje
Volgende week bij de kaakchirurg worden kies 24 en 26 verwijderd.
Wat gaat mij dit kosten?
Ik reken op 400E.
wie kan mij dat vertellen ik vind niks op internet.
De basisverzekering dekt dit niet zondermeer.
Ben je doorgestuurd door je tandarts ?
Heb je toestemming van je zorgverzekeraar ?
Gaat het om je verstandskiezen ?
Ik weet dat het van mijn eigen Risico wordt afgetrokken.
Ik ben doorverwezen door ACTA.
of ik toestemming heb weet ik niet.
het gaat om kies 24 en 26
zie ik met 400E goed?
hahahahahah hoe veel is die ik heb een eigen risico van 885
Normaal gesproken heb je eerst een intakegesprek bij de kaakchirurg en worden er foto’s gemaakt. Daarna kom je terug voor de behandeling.
Reken dan maar op een heel groot deel van je eigen risico, in jouw geval 885 euro.
Een kennis van mij zag een declaratie van in totaal 600 euro op “mijn zorgverzekering”.
De basisverzekering dekt dit niet zondermeer.
Ben je doorgestuurd door je tandarts ?
Heb je toestemming van je zorgverzekeraar ?
Gaat het om je verstandskiezen ?
Je hebt geen toestemming nodig van je zorgverzekeraar, alleen een verwijsbrief van je tandarts. Dan valt het gewoon onder je basisverzekering.
Daar valt nu nog geen zinnig woord over te zeggen , je kaak was ook gebroken dus het zal niet alleen het simpel trekken van deze 2 kiezen zijn. Er zal voorzichtig gemanoeuvreerd moeten worden.
Ook je zorgverzekeraar zal dit niet op voorhand kunnen inschatten.
Reken op een langdurig verhaal waarbij je mogelijk je gehele ER opsoepeert.
hahahahahah hoe veel is die ik heb een eigen risico van 885
Lekker goedkoop en winstgevend hé die extra premiekorting, voor die knieperigheid wordt je nu al in de tweede maand van het jaar afgestraft.
Dag winst, dag spaarcenten, dan misschien toch maar je belegde eurootjes aanspreken !
En heus, dan hahahahahah je niet meer !
Niet dus als je het niet aangevraagd hebt en als je geen toestemming hebt gevraagd, dan wordt het (gedeeltelijk) 'rekening man'.
Daar een prijskaartje aanhangen is hetzelfde als gokken en ook nog eens mede afhankelijk van de naweeën die de behandeling kan hebben.
Laatst gewijzigd door scontra op 12 feb 2020 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet dus als je het niet aangevraagd hebt en als je geen toestemming hebt gevraagd, dan wordt het 'rekening man'.
Daar een prijskaartje aanhangen is hetzelfde als gokken en ook nog eens mede afhankelijk van de naweeën die de behandeling kan hebben.
Doe ik ook niet, als de tandarts zelf geen kiezen trekt en alleen daarvoor doorverwijst, dan is er wel toestemming nodig om het eventueel vergoed te krijgen.
Maar @ridder777 doet, met z'n tot het max. verhoogde eigen risico, zo laconiek over het eventuele kostenplaatje dat niemand zich zorgen over de eindafrekening hoeft te maken.
Wel verbaast het mij dat @ridder777 deze vraag in de 'huiskamer'' plaatst en geen hier geen topic over opent !