LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sms
sms
Sinds een week ongeveer krijgt mijn vriendin erotische smsjes van 9911. Toen wij op onderzoek gingen op internet scheen het bij via via in de rubriek erotiek bij advertenties te staan van "vrouw zoekt man". Bijna alle advertenties verwijzen door naar dit sms nummer: zo van sms LINDA naar 9911. Puur zo een waardeloze sms dienst. Nu vraag ik me af hoe ze bij haar telefoon nummer komen (heeft abonnement). Zeheeft zich er niet voor aangemeld. En als je er vanaf wil moet je 2x "off"sturen naar de sms dienst a 1,10 per bericht. Zijn er meer mensen met soortgelijke gevallen?????????????
-
Re: sms
Ach, ik kreeg een nieuwe telefoon met nieuw nummer en ik had meteen een sms-dienst erbij... Volgends mij zijn er online sites waar je je aan kan melden, dus hoeft niet door jou gedaan te zijn of zo?
Klinkt uiterst dubieus, misschien een vorm van oplichting? zomaar iemand aanmelden om vervolgens geld te ontvangen voor het afmelden?
Klinkt uiterst dubieus, misschien een vorm van oplichting? zomaar iemand aanmelden om vervolgens geld te ontvangen voor het afmelden?