Problemen met Quizatlas. Uiteraard waarschijnlijk stom geweest om er in te trappen en na navraag bij die lui een wazig bandje te horen gekregen, waarop zou staan dat ik er mee ingestemd zou hebben. Maar het zit me niet lekker. Wie kan mij advies geven om van die zooi af te komen?
Met dank,
Argonnen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe kom ik van Quizatkas af?
Re: Hoe kom ik van Quizatkas af?
Het zou helpen als je begint met je probleem te beschrijven. Dit is zo vaag dat er geen zinnig advies te verwachten is.
kuklos
en NeoDutchio
vinden dit leuk
Ook ik was er ingetrapt
Nadat ik de mail ontvangen had heb ik meteen (wat binnen 14 dagen moet) het herroepingsformulier in gevuld
Kreeg netjes een mail terug dat ik nog wel gebruik kon maken van de spelletjes wat dat het me niets gaat kosten
Heb verder niets meer gehoord
Nadat ik de mail ontvangen had heb ik meteen (wat binnen 14 dagen moet) het herroepingsformulier in gevuld
Kreeg netjes een mail terug dat ik nog wel gebruik kon maken van de spelletjes wat dat het me niets gaat kosten
Heb verder niets meer gehoord
-
Gewoon even een paar vraagjes:Argonnen schreef: ↑05 feb 2020 08:40Problemen met Quizatlas. Uiteraard waarschijnlijk stom geweest om er in te trappen en na navraag bij die lui een wazig bandje te horen gekregen, waarop zou staan dat ik er mee ingestemd zou hebben. Maar het zit me niet lekker. Wie kan mij advies geven om van die zooi af te komen?
Met dank,
Argonnen
*Wie of wat is Quizatlas?
*Waar bent u ingetrapt?
*Waar hebt u mee ingestemd?
*Waar wilt u van af komen?
-
Een zelfde topic is nog maar net afgelopen januari geplaatst én alweer gesloten door Radar.
Misschien heeft u iets aan de antwoorden daar?
Zoek in de zoekbalk bovenin het woord Quizatlas.
Misschien heeft u iets aan de antwoorden daar?
Zoek in de zoekbalk bovenin het woord Quizatlas.