HALLO
Wij hebben een WMO indicatie onderandere voor huishoudelijke hulp, de aanbieder die het nu aanbiedt daar zijn voor de zoveelste keer problemen mee. Nu willen we van aanbieder veranderen echter de WMO van de Gemeente Noard East Fryslan waar we wonen doet daar wel heel erg moeilijk over. Nu is de vraag of we over kunnen stappen van aanbieder voor de huishoudelijke hulp en hoe moeten we dat dan aanpakken
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstappen aanbieder huishoudelijke hulp met WMO-indicatie
-
Hondengeleider1963
-
Lowieze
Re: Overstappen aanbieder huishoudelijke hulp met WMO-indicatie
U bent afhankelijk van een thuiszorgorganisatie waarmee uw gemeente een contract heeft afgesloten voor dit jaar.
Vraag eens of ze dit met meerdere organisaties hebben. Of u zomaar over kunt stappen, kan ik u niet zeggen maar ik weet wel dat u bij meerdere organisaties die thuiszorg verlenen niet direct aan de beurt zult zijn. Er is namelijk een tekort aan thuiszorgverleners.
Vraag eens of ze dit met meerdere organisaties hebben. Of u zomaar over kunt stappen, kan ik u niet zeggen maar ik weet wel dat u bij meerdere organisaties die thuiszorg verlenen niet direct aan de beurt zult zijn. Er is namelijk een tekort aan thuiszorgverleners.
-
Komkommertijd
Je kunt als je niet tevreden bent het beste de verantwoordelijke WMO Wethouder vragen en daar de klacht indienen als deze aanbieder niets doet of verkeerde maatregelen neemt.
Kun je geen PGB krijgen, dan kun je zelf een hulp zoeken.
persoons gebonden budget aanvragen.kunt u zelf uitkiezen.