LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hschut
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2010 08:14

online.nl

Ongelezen bericht door hschut »

Zijn er meer mensen die klachten hebben over online.nl?
ik heb veel storingen en uiteindelijk is er in januari een nieuw modem geplaatst en leken de problemen over te zijn maar helaas wederom vele keren zonder tv en internet.
op 12 februari weer alles mis geen tv geen telefoon en geen internet
op advies van helpdesk modem gereset en nog een aantal keren maar niets hielp dus stuurden ze weer een monteur.
deze kwam pas op 17 februari en bij binnenkomt kreeg ik te horen waarom hij besteld was en dat ze het bij de helpdesk moesten oplossen.
Na vele pogingen om de boel weer aan de praat te krijgen lukte het uiteindelijk wel. Hij probeerde alles af te schuiven om mijn situatie oa het gebruik van een switch boven ipv van 4 kabels te trekken zou volgens hem wel eens de oorzaak kunnen zijn terwijl dit al jaren zonder probleem draait.
Daarna begon hij over mijn camerasysteem dat zou dan de oorzaak zijn terwijl dit ook al jaren gewoon draait.
vanmorgen zag ik opeens dat ze de kosten ad € 45,00 gewoon doodleuk doorberekend hebben zonder dit aan te kondigen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Beste antwoord
Gekozen door hschut

Re: online.nl

door Bob Schurkjens » 23 feb 2020 12:23

U kunt Online.nl vragen om kosteloze ontbinding. Als ze dat weigeren kunt u naar de geschillencommissie www.sgc.nl
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: online.nl

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

U kunt Online.nl vragen om kosteloze ontbinding. Als ze dat weigeren kunt u naar de geschillencommissie www.sgc.nl

hschut
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2010 08:14

Re: online.nl

Ongelezen bericht door hschut »

ik ben ook zeker van plan om het contract op te zeggen en bedankt voor je reactie

Lady1234
Berichten: 27279
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: online.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar alles doet het nu toch?

hschut
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2010 08:14

Re: online.nl

Ongelezen bericht door hschut »

nou ik heb inmiddels al 2 keer het modem moeten resetten omdat ik wederom geen tv verbinding had erg vervelend
wil je voetbal kijken en 5 minuten voor de wedstrijd begint valt de tv verbinding weer uit

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: online.nl

Ongelezen bericht door berndv »

hschut schreef:
23 feb 2020 17:31
nou ik heb inmiddels al 2 keer het modem moeten resetten omdat ik wederom geen tv verbinding had erg vervelend
wil je voetbal kijken en 5 minuten voor de wedstrijd begint valt de tv verbinding weer uit
en als u dat camerabeveiligingssysteem en switch naar boven er uit haalt, hoe lang blijft de verbinding dan stabiel?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: online.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Bob Schurkjens schreef:
23 feb 2020 12:23
U kunt Online.nl vragen om kosteloze ontbinding. Als ze dat weigeren kunt u naar de geschillencommissie www.sgc.nl
Let wel naar de geschillencommissie gaan kost je EUR 50,00 welke je kwijt bent als Online kan aantonen dat het probleem bij u binnenhuis ligt en online dit kan aantonen door bijvoorbeeld het verslag van de monteur.

U stelt namelijk dat de monteur het heeft opgelost, als hij hierbij het modem niet heeft vervangen dan is het vrijwel zeker dat het probleem in uw eigen netwerk ligt.

Dat het al jaren zonder problemen draait is altijd z'n kul argument. Switchen kunnen defect gaan en apparatuur aangesloten op het netwerk kunnen opeens problemen veroorzaken.

Gesloten