LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waar aansluiten en hoe?
waar aansluiten en hoe?
Goede middag beste mensen.
Hier gaat het op
https://www.eskeep.be/nl-nl
Mijn baas en de rest weten niet hoe we deze moeten aansluiten en waar??
Wie heeft er een idee?
Buna/Sena is al opgezegd !
Ik snap er geen pepernoot van.
Hier gaat het op
Wie heeft er een idee?
Re: waar aansluiten en hoe?
Er zal nu ook een apparaat ergens geinstalleerd zijn dat muziek voort brengt, de kans dat deze met cinch is aangesloten is vrij aannemelijk, dan is het een kwestie van oude speler weg, deze op dezelfde plek terugplaatsen.
mijn baas heeft een grote tv scherm en daar worden liedjes op afgespeeld.
Is dat een antwoord op uw vraag.
Is dat een antwoord op uw vraag.
-
Beantwoord je nu je eigen vraag, Ridder? Je bent namelijk de enige die een vraag stelt in dit topic.
Ik snap er nu ook ff geen pepernoot van. Bij mij zijn ze op, in de winkel ook.
Ik snap er nu ook ff geen pepernoot van. Bij mij zijn ze op, in de winkel ook.
Ridder777 reageert op het bericht van Berndv. Daar staat technisch gezien wel een vraag in. Maar dit apparaat heeft echt niks met TV te maken. Buma en Sena opzeggen betekent dat de TV sowieso geen muziek meer mag afspelen...
Met dit ding mag je alleen maar muziek draaien waarvoor de rechten niet bij BUMA/SENA liggen. En je TV en andere eventuele afspeelapparatuur moet de deur uit.
En dat roept gelijk de vraag op of je blij wordt van dit ding, want die eeuwigdurende muziekshuffle bevat dus alleen maar muziek waarvan de rechten niet bij BUMA/SENA liggen. Of dat is wat je wilt, is de vraag.
En zodra er tóch niet-rechtenvrije muziek aangeboden wordt door Eskeep (wat een jeuknaam trouwens) ben je als muziek-draaiende ondernemer gewoon volop de sjaak.
https://www.khn.nl/kennis/buma-sena-en- ... ije-muziek
En dat roept gelijk de vraag op of je blij wordt van dit ding, want die eeuwigdurende muziekshuffle bevat dus alleen maar muziek waarvan de rechten niet bij BUMA/SENA liggen. Of dat is wat je wilt, is de vraag.
En zodra er tóch niet-rechtenvrije muziek aangeboden wordt door Eskeep (wat een jeuknaam trouwens) ben je als muziek-draaiende ondernemer gewoon volop de sjaak.
https://www.khn.nl/kennis/buma-sena-en- ... ije-muziek
Redfloor
vindt dit leuk
-
Als de Buma Sena is opgezegd komen ze binnen een week zeker controleren. Dus maar gauw dat beeldscherm op marktplaats zetten. De opbrengst kan ook weer belegd worden.
Mijn baas zegt dat dit 300 per jaar kost en die Buma Sena is 900 per jaar dat is de reden dat ze het doen
Ja, maar dan moet je baas wel apparatuur hebben om het op af te spelen. Een versterker met luidsprekers zou een goed begin zijn.
Met het risico dat de muziek toch niet rechtenvrij is en dan betaal je € 300 én € 900 per jaar.... En zelfs als het wel goed geregeld is heb je alleen maar vage ondefinieerbare muzak in de zaak. Doe dan helemaal geen muziek!
Komkommertijd
vindt dit leuk
klopt. Heb het wel eens geleverd aan ondernemersverenigingen voor in winkelstraten of centra. Het klinkt geinig en heel herkenbaar, totdat je echt gaat luisteren, dan is het allemaal van die "lijkt op" muziek. Geen herkenbare teksten, als er al tekst in zit, meestal zijn de sims beter te verstaan.
Komkommertijd
vindt dit leuk
kweenie
, kuklos
, Erthanax
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Nee, dat zit gebeiteld.
In zand wel te verstaan.
In zand wel te verstaan.
-
Wel slim genoeg om werknemers financiële adviezen te geven maar niet slim genoeg om een elektronische ding aan te sluiten.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik zie wel een 020 telefoon nummer maar geen Amsterdam......
Belgie heeft andere tarieven en voorwaarden en volgens mijn werkte het hier niet, eerst Emigreren...
Belgie heeft andere tarieven en voorwaarden en volgens mijn werkte het hier niet, eerst Emigreren...
Ik heb 2 banen.
Bij de gemeente en bij restaurant.
Bij de gemeente en bij restaurant.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Alsjeblieft, de contactgegevens van eskeep. Als jullie het daar gekocht hebben of willen kopen moet je ook daar je vragen stellen.Ridder777 schreef: ↑27 feb 2020 13:00Goede middag beste mensen.
Hier gaat het op
Wie heeft er een idee?
Maar waarom doet je baas dit zelf niet? Is dat trouwens de baas bij de snackbar of de baas bij de gemeente?
ElleFlowers
vindt dit leuk
-
Inderdaad daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Dan ook welke baas de aankoop van crypto' s aan heeft geraden