Maar een auto en autorijden is ook een hobby voor sommige mensen, dat moet zo kunnen blijven, met een deel-auto gaat dat niet. Ik gebruik mijn auto voor woon-werkvervoer, maar ook af en toe voor ontspanning. Pak ik een stukje achteraf, waar niemand rijdt om even flink door te trappen of op zondag de parkeerplaats op het werk, om eventjes wat donuts te draaien en andere dingetjes te doen. Kost wel een setje banden per jaar, maar dat is het me waard.sjohie schreef: ↑03 mar 2020 08:07Maar goed, aan de klimaattafel mobiliteit is hier uitvoerig over gesproken, en de oplossing zal oa zitten in veel minder eigen autobezit, en meer deel-voertuigen. Maar Henk & Ingrid losweken van het feit dat ze geen eigen heilige koe meer kunnen bezitten, is iets waar de politiek zich tot nu toe nog niet aan heeft durven wagen.
De oplossing is in mijn ogen al lang voor handen en dat is gewoon waterstof. Er zijn verschillende auto's die dat gebruiken, maar er zijn amper tankstations waar je dat kan tanken. Ga daar eens vol op inzetten, beter voor het milieu en minder beperkingen dan elektrische auto's.