De enkele keren dat ik als honden vakantie oppas heb gefungeerd, had ik die uitschuifriem altijd kort. Volgens mij kan je een hond beter (makkelijker) corrigeren als hij kort aangelijnd is. Bovendien breken voorbijgangers daar hun nek niet over.
Huiskamer
Re: Huiskamer
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Vrouwen en toiletpapier. https://www.telegraaf.nl/video/23379349 ... -wc-papier
-
OML! Volledig vd pot gerukt
-
Goed van je!
Natuurlijk mag je morgen een pizza , geniet ervan!
Natuurlijk mag je morgen een pizza , geniet ervan!
-
Nu voor de liefhebbers: op NPO 3 van Kooten en de Bie !!
Bob Schurkjens
en witte angora
vinden dit leuk
-
@ Breien, neem een Poedeltje, die maakte meerdere kleine stapjes en geef die deze teller.
Ben je veel eerder aan de 100.000 dan jou 60.000 stappen.
Wel graag normale korte lijn voor uitlaten want op pag 276 schreef ik dat de dunne rol draad niet zichtbaar is voor een automobilist!
Bij mijn werkte de stappen teller niet, Skeelers zijn meer snelheid, iets zwaarder maar minder vermoeiend zolang je niet recht tegen harde wind in moet!
Ben je veel eerder aan de 100.000 dan jou 60.000 stappen.
Wel graag normale korte lijn voor uitlaten want op pag 276 schreef ik dat de dunne rol draad niet zichtbaar is voor een automobilist!
Bij mijn werkte de stappen teller niet, Skeelers zijn meer snelheid, iets zwaarder maar minder vermoeiend zolang je niet recht tegen harde wind in moet!
-
Tot je een stof-allergie hebt.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik ben op zoek naar een nummer dat is denk ik Latijn, het is een geestelijk nummer wat in een kerk wordt gezongen en dat was jaren geleden een hit.
het was een soort remix house. Het waren allemaal mannen die het nummer zongen.
Wie kan mij op weg helpen?
Ik kan het wel zingen hier maar niemand die het hoort.
het was een soort remix house. Het waren allemaal mannen die het nummer zongen.
Wie kan mij op weg helpen?
Ik kan het wel zingen hier maar niemand die het hoort.
Deze? https://youtu.be/vQ6oTVUmws0breien schreef: ↑08 mar 2020 14:46De nabestaanden van de componist hebben de houseversie verboden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carmina_Burana_(Orff)
-
Bizar.... dat Coronavirus wereldwijd .
Zover ik het kan zien.... alleen op Groenland en Alaska en Siberië nog niet één besmetting, maar ja die reizen wellicht niet of nauwelijks en er wonen amper mensen.
Is dit een Apocalyps of " de toorn van God " ?
Zover ik het kan zien.... alleen op Groenland en Alaska en Siberië nog niet één besmetting, maar ja die reizen wellicht niet of nauwelijks en er wonen amper mensen.
-
Een apocalyps of de toorn van God is het niet. Er zouden volgens de bijbel ingrijpende gebeurtenissen zijn, in de laatste periode voordat er een nieuw begin en een nieuwe maatschappij worden gemaakt. Of dit er één van is?
Het is sowieso een gevolg van de levenswijze van de mens: iedereen leeft, woont en werkt hutje-mudje, en reist tegelijk de hele wereld over. Daardoor kunnen besmettelijke ziektes zich zo snel verspreiden. Het is m.i. een gevolg van een manier van leven.
Het is sowieso een gevolg van de levenswijze van de mens: iedereen leeft, woont en werkt hutje-mudje, en reist tegelijk de hele wereld over. Daardoor kunnen besmettelijke ziektes zich zo snel verspreiden. Het is m.i. een gevolg van een manier van leven.
moederslink
vindt dit leuk
Een interessant artikel over wat de hele wereld in de loop der eeuwen al geteisterd heeft https://www.historischnieuwsblad.nl/nl/ ... ekten.html.moederslink schreef: ↑08 mar 2020 15:05Bizar.... dat Coronavirus wereldwijd .
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Zeeland en de Waddeneilanden ook nog.
-
@Ridder Salva mea van Faithless?
Zeeland helaas niet. Volgens de PZC is een vrouw uit Scharendijke besmet met het coronavirus COVID-19. Dat heeft de GGD Zeeland vrijdagavond bekendgemaakt. De vrouw is in Noord-Italië geweest. Ze zit in thuisisolatie en maakt het naar omstandigheden goed.
-
O, dat wist ik dus nog niet.
Maar ik lees ook dat Nederlanders die nú nog in Noord Italië zijn wordt aangeraden om zsm naar Nederland terug te reizen . Kunnen deze mensen misschien niet juist dáár beter blijven?
Maar ik lees ook dat Nederlanders die nú nog in Noord Italië zijn wordt aangeraden om zsm naar Nederland terug te reizen . Kunnen deze mensen misschien niet juist dáár beter blijven?
-
Met veertien dagen incubatietijd geeft dit geen garantie of dit werkelijk zo is. .
Mijn bovenbuurman komt van de week terug uit Noord-Italië en is horeca ondernemer. Zonder griepverschijnselen kan hij zonder enige controle zo weer aan het werk en zowel zijn gasten als personeel opzadelen met dit virus.
Ik mag van mijn werkgever voorlopig niet werken zolang ik nog koorts heb. Persoonlijk vind ik het jammer, had best willen werken.
-
Jij bent al een tijdje ziek, toch? En je had 4 dagen Carnaval gevierd als ik mij goed herinner.
Weet je inmiddels of je besmet met het Coronavirus bent , dat zou ik rot vinden voor je .
Weet je inmiddels of je besmet met het Coronavirus bent , dat zou ik rot vinden voor je .