Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Denken we nog aan de eikenprocessierups ?
Ik lees vandaag in de krant dat deze rupsen in topconditie zijn .....zij wel
Ongeveer half mei wordt de eerste jeuk verwacht.
Ik lees vandaag in de krant dat deze rupsen in topconditie zijn .....zij wel
Ongeveer half mei wordt de eerste jeuk verwacht.
Oh, ik dacht Steak and Blowjob Day...breien schreef: ↑14 mar 2020 14:24Van harte gefeliciteetd cirkeltjes. Het is vandaag Pi-dag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pi_(wiskunde)
-
Afgelopen vrijdag de 13e was een geweldige dag! De Nationale Trollen dag! 1e vrijdag de 13e dus!
Deze trollen dag is zeer geslaagd, zelfs Mark Rutte klaagde over de trollen die een Hamsteractie bij AH hielden en rond 8.00 uur Toilet papier gingen hamsteren.... we doen alleen maar wat AH in de reclame riep!
Een gewone vrijdag die 2 tot 4x meer omzet opleverde dan een gemiddelde Zaterdag!
Geheel 't land ontregeld en met 14 trollen en de media opzoeken met lege vakken en volle karren en vele die ons volgde zonder te weten waarom...
Dat ze ook Pasta & Afbak broodjes en blikvoer gingen Hamsteren... een geslaagde dag!
Weet alleen niet hoe ze nu bij de Lidl kwamen, is AH te duur?
Nu blijkt dat half Nederland een maand Toilet papier heeft en de rest zonder zit....!
Luister dus vooral naar mijn mede forum leden hier en negeer altijd mijn oproepen!
Het enige wat 14 mensen hebben gedaan is kar overvol met Toilet papier laden en iedereen uitleggen wat elders gebeurde en op je Smartphone laten zien, zodat ze jou gaan nadoen.
Achteraf slechts 1 Groot Voordeelpak van Extra Zacht & Sterk van 16 rollen gekocht... 't huismerk dus!
De rest snel terug gelegd in geplunderde rek want meer kan ik niet kwijt achter op de E bike....
Na terug leggen waren er nog slechts 12 pakken over... 7 in winkel en 5 uit mijn kar!
Daarom mijn oproep; als AH ooit weer Hamsterweken heeft?
Graag het voordeel pak met 16 rollen Extra Zacht & Sterk kopen, en als je met de auto bent, graag meerdere en vooral die als eerste pakken en rondje maken.. Ook Mark Rutte wil dat we nooit meer doen wat er in Reclame geroepen word!
Deze trollen dag is zeer geslaagd, zelfs Mark Rutte klaagde over de trollen die een Hamsteractie bij AH hielden en rond 8.00 uur Toilet papier gingen hamsteren.... we doen alleen maar wat AH in de reclame riep!
Een gewone vrijdag die 2 tot 4x meer omzet opleverde dan een gemiddelde Zaterdag!
Geheel 't land ontregeld en met 14 trollen en de media opzoeken met lege vakken en volle karren en vele die ons volgde zonder te weten waarom...
Dat ze ook Pasta & Afbak broodjes en blikvoer gingen Hamsteren... een geslaagde dag!
Weet alleen niet hoe ze nu bij de Lidl kwamen, is AH te duur?
Nu blijkt dat half Nederland een maand Toilet papier heeft en de rest zonder zit....!
Luister dus vooral naar mijn mede forum leden hier en negeer altijd mijn oproepen!
Het enige wat 14 mensen hebben gedaan is kar overvol met Toilet papier laden en iedereen uitleggen wat elders gebeurde en op je Smartphone laten zien, zodat ze jou gaan nadoen.
Achteraf slechts 1 Groot Voordeelpak van Extra Zacht & Sterk van 16 rollen gekocht... 't huismerk dus!
De rest snel terug gelegd in geplunderde rek want meer kan ik niet kwijt achter op de E bike....
Na terug leggen waren er nog slechts 12 pakken over... 7 in winkel en 5 uit mijn kar!
Daarom mijn oproep; als AH ooit weer Hamsterweken heeft?
Graag het voordeel pak met 16 rollen Extra Zacht & Sterk kopen, en als je met de auto bent, graag meerdere en vooral die als eerste pakken en rondje maken.. Ook Mark Rutte wil dat we nooit meer doen wat er in Reclame geroepen word!
Vandaag is het ook trollendag, als ik diverse, al dan niet gesloten topics op het forum lees.Komkommertijd schreef: ↑15 mar 2020 10:00Afgelopen vrijdag de 13e was een geweldige dag! De Nationale Trollen dag! 1e vrijdag de 13e dus!
(...)
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Een tip voor wie zonder toiletpapier zit maar nog wel keukenrol in huis heeft:
Scheur een vel af en draai het vel een kwartslag. Je kan het dan perfect in tweeën scheuren. Zonder een kwartslag te draaien lukt dit niet. Dat komt door de vezelrichting van het papier.
Scheur een vel af en draai het vel een kwartslag. Je kan het dan perfect in tweeën scheuren. Zonder een kwartslag te draaien lukt dit niet. Dat komt door de vezelrichting van het papier.
-
Een schaar werkt ook
Wat dacht je van de overgebleven kerstservetten , ook goed bruikbaar vooral de rode en groene.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Nee dank je, daar krijg je een groene of rode * van
gosewijn
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Altijd gezelliger dan zwarte * van de krant.
juliomariner
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Ach, broek omhoog en je ziet er geen r... van.
Komkommertijd
en ZeerPrivé
vinden dit leuk
-
De soep is klaar. Het werden in totaal 10 porties van bijna een halve liter. De bakjes zijn gevuld, nog even af laten koelen, en dan kan het de vriezer in. Twee maanden soep. En als ik naar mijn vader ga krijg ik ook altijd een bak soep mee.
Heeft niks met hamsteren te maken, maar zo is het nu eenmaal het makkelijkste. Je bent er toch zo'n 3 uur mee bezig.
Helaas zijn nu de bakjes allemaal vol, dus waar ik eind van de week de hutspot in moet stoppen?
Heeft niks met hamsteren te maken, maar zo is het nu eenmaal het makkelijkste. Je bent er toch zo'n 3 uur mee bezig.
Helaas zijn nu de bakjes allemaal vol, dus waar ik eind van de week de hutspot in moet stoppen?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Nieuwe bakjes van de Action WA, die worden nog niet gehamsterd... nog niet....
Na de nationale trollen dat van vrijdag de 13e durf ik hier geen absoluut betrouwbare antwoorden meer te geven.....!
Na de nationale trollen dat van vrijdag de 13e durf ik hier geen absoluut betrouwbare antwoorden meer te geven.....!
De Action heeft prima bakjes voor weinig geld. Stukken goedkoper dan die dure Curver.Helaas zijn nu de bakjes allemaal vol, dus waar ik eind van de week de hutspot in moet stoppen?
-
Kneus.Komkommertijd schreef: ↑15 mar 2020 19:49Nieuwe bakjes van de Action WA, die worden nog niet gehamsterd... nog niet....
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Zou voor het eerst zijn dat kkt absoluut betrouwbare antwoorden zou posten.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
De Horeca zit nu dicht, ik zag enkele kratten bier in laden dus de zuip keten vanavond?
Na de boze Belgen die hier kwamen en nu zelfs de Koffie Shops dicht moeten?
Nergens meer wiet en Zuip keten zijn jarenlang gedoogd, en zelden gesloten mits ze geen overlast veroorzaken.
Dit worden meer privé feesten.... want geen Horeca, dan maar thuis een flink feest geven als je 12½ , 25, 40 of 50 jaren het hebt uitgehouden met dezelfde partner!
Is dit een betrouwbaar bericht?
Graag Uw mening!
Na de boze Belgen die hier kwamen en nu zelfs de Koffie Shops dicht moeten?
Nergens meer wiet en Zuip keten zijn jarenlang gedoogd, en zelden gesloten mits ze geen overlast veroorzaken.
Dit worden meer privé feesten.... want geen Horeca, dan maar thuis een flink feest geven als je 12½ , 25, 40 of 50 jaren het hebt uitgehouden met dezelfde partner!
Is dit een betrouwbaar bericht?
Graag Uw mening!
-
Onleesbaar in ieder geval wel
-
Ik ken ze, heb er een gehad voor de kattensnoepjes, met zo'n kliksluiting. Daar zit nu vogeltjesvoer in. Inderdaad erg goedkoop. De soepbakjes had ik van de Hema of zo, 5 voor 3 euro, ook niet eens zo duur. Maar ik meen dat de Action ook andere bakjes heeft, met een donkerblauw deksel? Stuk of 4, 5 in één verpakking? Daar heb ik er ook een paar van, prima spul.
-
Horeca Dicht.......
Koffie Shop dicht........
Zuipketen die blijven open en zonder enige vergunning of controle overheid?
Ook thuis feesten krijgen we nu weer.
Als je 12½, 25, 40 of 50 jaren getrouwd bent toevallig in deze tijd en de Horeca mag niets meer doen, dan krijg je een overvol huis met extra gehuurde klapstoelen, thuis is geen 100 personen grens en ook geen controle.
Daarom ben ik tegen de sluiting Horeca en Koffieshops, dit werkte de zwarthandel in de hand helaas.
Koffie Shop dicht........
Zuipketen die blijven open en zonder enige vergunning of controle overheid?
Ook thuis feesten krijgen we nu weer.
Als je 12½, 25, 40 of 50 jaren getrouwd bent toevallig in deze tijd en de Horeca mag niets meer doen, dan krijg je een overvol huis met extra gehuurde klapstoelen, thuis is geen 100 personen grens en ook geen controle.
Daarom ben ik tegen de sluiting Horeca en Koffieshops, dit werkte de zwarthandel in de hand helaas.
-
Witte Angora kattenvoer bakjes?
De Action is leuk maar als een deksel sneuvelde zit je met helft... en vaak na jaartje weer andere in de winkel....
Ikea heeft al jarenlang prima doorkijk bakjes met Corona gele deksels...
Die zijn volop leverbaar, sluiten goed en in meerdere maten, de kleinste gaan prima voor vleeswaren of kaas... Puffen als Tupperware... die duurder en nauwelijks beter en gewoon te koop dus niet maand op Avondje en eindelijk leveren te wachten met gezeur als je niets wilde later....
De Action is leuk maar als een deksel sneuvelde zit je met helft... en vaak na jaartje weer andere in de winkel....
Ikea heeft al jarenlang prima doorkijk bakjes met Corona gele deksels...
Die zijn volop leverbaar, sluiten goed en in meerdere maten, de kleinste gaan prima voor vleeswaren of kaas... Puffen als Tupperware... die duurder en nauwelijks beter en gewoon te koop dus niet maand op Avondje en eindelijk leveren te wachten met gezeur als je niets wilde later....