Bij mijn weten hooguit bijstand, geen wwreggie2 schreef: ↑15 mar 2020 17:57….ZZPér krijgen wel een uitkering.Kees2850 schreef: ↑15 mar 2020 17:44.
De prijs wordt hoger en hoger. Ben benieuwd wanneer het kantelpunt komt. Wiebes stelt al dat ZZP'ers niet moeten rekenen op compensatie. Valt toch een groep mensen ( 1 miljoen) weg die beslist een hoge prijs gaan betalen voor al die maatregelen. En onder de ZZP'ers is er toch al geen grote rijkdom. Ben benieuwd hoe lang mensen het zullen volhouden dat gezondheid het belangrijkste is in het leven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic
Re: Coronavirus - algemeen topic
Waarom wil je in godsnaam nog ergens wat gaan eten of drinken. Hoe onverantwoord wil je zijn Witte Angora ?witte angora schreef: ↑15 mar 2020 19:26Maar goed, hotels zijn nog wel open. Misschien dat ik die nog tegenkom.
-
Daar ben ik blij mee, dank je wel!
Ik heb morgen een afspraak , afgebroken kiesje , geen pijn, geen last , wordt wel beschouwd als een spoedje.
Ik bel ze morgen vroeg wel even.
Ik heb morgen een afspraak , afgebroken kiesje , geen pijn, geen last , wordt wel beschouwd als een spoedje.
Ik bel ze morgen vroeg wel even.
En waarom nog met de trein gaan als het niet echt nodig is?BL2 schreef: ↑15 mar 2020 19:57Waarom wil je in godsnaam nog ergens wat gaan eten of drinken. Hoe onverantwoord wil je zijn Witte Angora ?witte angora schreef: ↑15 mar 2020 19:26Maar goed, hotels zijn nog wel open. Misschien dat ik die nog tegenkom.
BL2
vindt dit leuk
-
Na 20 kilometer lopen heb je toch wel zin in een bakkie. Al is het coffee-to-go, dat is ook wat je in de trein drinkt. Maar het wordt nu dus koffie zelf meenemen dus. Kan ook.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Als je enkele dagen van te voren de route hier aangeeft kunnen mede forum leden hun Expresso machine beschikbaar stellen of het Toilet... iets eerder of later is geen probleem...
Het meenemen van Thermosfles kan wel maar word vooral voor ouderen vrij zwaar, en niet elke fles bleef heet genoeg!
Nog de lekkende en ja, mijn Kampeerauto is verse mogelijk maar lopende heb je dat niet.
Dus open maar een Wandel topic en vraag naar tussenstop plaatsen!
Dat je dan soms door een Vinex wijk in plaats van Rivierlandschap of zo moet lopen, het is niet anders.
Het meenemen van Thermosfles kan wel maar word vooral voor ouderen vrij zwaar, en niet elke fles bleef heet genoeg!
Nog de lekkende en ja, mijn Kampeerauto is verse mogelijk maar lopende heb je dat niet.
Dat je dan soms door een Vinex wijk in plaats van Rivierlandschap of zo moet lopen, het is niet anders.
-
Wandelgroepen zijn er genoeg, op feestboek. Ook voor het pad waar ik al een paar maanden mee bezig ben. Daar is dit weekend trouwens flink op gewandeld, zag ik.Komkommertijd schreef: ↑15 mar 2020 20:16Als je enkele dagen van te voren de route hier aangeeft kunnen mede forum leden hun Expresso machine beschikbaar stellen of het Toilet... iets eerder of later is geen probleem...
-
- Contacteer:
Je zei goed, ik steun je.witte angora schreef: ↑15 mar 2020 20:13Na 20 kilometer lopen heb je toch wel zin in een bakkie. Al is het coffee-to-go, dat is ook wat je in de trein drinkt. Maar het wordt nu dus koffie zelf meenemen dus. Kan ook.
-
Afijn, voor een simpele gebitscontrole hoef je de komende weken ook niet meer naar de bekkentrekker.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... andelingen
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... andelingen
-
Als er zoveel wandelen... moeten de thuis blijvers aan de route maar opgeroepen worden.
Dat word voor mijn wel erg veel Cappuccino maken, of Espresso, maar helaas, ik woon vermoedelijk buiten de route!
Dan moeten jullie alle ietsje omlopen!![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Dat word voor mijn wel erg veel Cappuccino maken, of Espresso, maar helaas, ik woon vermoedelijk buiten de route!
Dan moeten jullie alle ietsje omlopen!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
Artis en Blijdorp gaan nu dus ook dicht, omdat ze bang zijn dat er vanwege de sluiting teveel mensen gaan komen.
(Ach, koffie kon je er toch al niet meer krijgen)
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... len-rivm-3
(Ach, koffie kon je er toch al niet meer krijgen)
Wat is er mis met thuis?
Lowieze
vindt dit leuk
-
Fakenews of echt? Kan dit voorspeld worden? Ik weet het niet. En als er alleen al in GB zoveel mensen aan de gevolgen van dit virus sterven, hoe zit het dan wereldwijd? Voor de beeldvorming: GB heeft een bevolking van 66,44 miljoen. 80% is dus zo'n 50 miljoen.
Geheim document Groot-Brittannië: coronacrisis duurt tot en met voorjaar 2021
In Groot-Brittannië verwachten medische experts dat de coronacrisis tot en met volgend voorjaar duurt. Ook zouden maar liefst 7,9 miljoen Britten in het ziekenhuis kunnen belanden. Dat blijkt uit een geheim document, een briefing voor de Britse regering, dat is ingezien door de krant The Guardian.
De experts vrezen een enorme druk op de gezondheidszorg. "De verwachting is dat tot wel 80 procent van de bevolking geïnfecteerd raakt met Covid-19 in de komende twaalf maanden."
Als de verwachting uitkomt, schatten de experts in dat alleen al in Groot-Brittannië tussen de 318.660 en 531.100 mensen sterven aan de gevolgen van het coronavirus.
-
Restaurants mogen dan wel op slot zijn, maar iets afhalen is in ieder geval bij de McDonald's en zijn concullega's nog wel mogelijk.
McDrive van McDonald's en Drive Thru's van Burger King blijven wel open
Er ontstonden vanmiddag lange rijen bij de McDonald's langs de A1 bij Amersfoort. Door het besluit van Bruno Bruins om alle horecagelegenheden te sluiten, dachten veel mensen dat dit hun laatste hamburger zou zijn in drie weken tijd.
Maar de McDonald's heeft zojuist laten weten dat hun 1800 McDrives vanaf morgen weer gewoon open zijn. Ook Burger King schrijft in een bericht op Facebook dat hun Drive Thru's openblijven. De restaurants gaan wel dicht.
-
De gedachte dat je besmet raakt door junkfood te halen is onverteerbaar.
Je hoeft geen expert te zijn, om te voorspellen dat dit lang gaat duren met de huidige aanpak.witte angora schreef: ↑15 mar 2020 22:35Fakenews of echt? Kan dit voorspeld worden? Ik weet het niet. En als er alleen al in GB zoveel mensen aan de gevolgen van dit virus sterven, hoe zit het dan wereldwijd? Voor de beeldvorming: GB heeft een bevolking van 66,44 miljoen. 80% is dus zo'n 50 miljoen.
Geheim document Groot-Brittannië: coronacrisis duurt tot en met voorjaar 2021
In Groot-Brittannië verwachten medische experts dat de coronacrisis tot en met volgend voorjaar duurt.......
Dat is waarom ik eerder vandaag een radicaal andere aanpak suggereerde.
Neem een boterham en een bak koffie thuis. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Lowieze
vindt dit leuk
-
Het is niet voor niks dat in Engeland de 70+ers 4 maanden, 4 maanden, in quarantaine moeten gaan.