LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Kikker2020
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2020 15:37

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door Kikker2020 »

Ik lees hier verhalen over een voucher, maar wordt er bij Landal wel een voucher verstrekt?
Ik zie op andere sites (kassa/klacht.nl) dat als mensen überhaupt contact krijgen met Landal ze voor het blok gezet worden.
Je moet maar direct een keuze doorgeven voor een omboeking, die dan vaak ook nog eens veel duurder uitvalt.
Ook wij hebbben op korte termijn een verblijf bij Landal op de agenda staan, maar dit zorgt nu voor erg veel zorgen.
Wij komen al jaren bij verschillende Landal parken, maar als het zo moet dan hoeft het voor mij in elk geval even niet meer..
Landal stelt zich in deze blijkbaar niet erg gastvriendelijk op.. dat moet toch beter kunnen.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

Frison schreef:
19 mar 2020 10:00
NeoDutchio schreef:
18 mar 2020 18:11
Heel Nederland is aan het bellen geslagen en dankzij Corona heeft elk bedrijf bezettingsproblemen. Het park is gewoon open, dus daar is geen reden voor om te annuleren. Dat omboeken mogelijk is is zeer netjes te noemen. En ja, natuurlijk moet u bijbetalen als het later in het jaar duurder is.
Op een vakantiepark zijn geen musea, theater of casino, dus het park is ook niet verantwoordelijk voor de sluiting van derden. Dit staat geheel los van de boeking.

100% kosteloos annuleren gaat niet lukken. Tenzij er een complete lockdown komt en vakanties, Zoals in Duitsland, verboden worden. Als de vakantie precies in die periode valt, dan hebt u recht op 100% restitutie.
Ja, leuk, maar als je een nieuwe auto besteld, en er wordt doodleuk gezegd dat die niet leverbaar is, ga je dan ook akkoord met een latere levering, ander model en kleur en een veel hogere prijs? Niet dus.
Maar goed, voorlopig maar om laten zetten naar eind november tegen een fors hoger bedrag. Definitief annuleren kan altijd nog want nu zijn we ook ons geld kwijt.
dan zou ik als ik je was maar eens een kontrakt nakijken van zo een nieuwe auto, dit soort dingen staan er namelijk gewoon in!!!

BL2
Berichten: 5111
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door BL2 »

Frison schreef:
19 mar 2020 10:00
om laten zetten naar eind november tegen een fors hoger bedrag. Definitief annuleren kan altijd nog want nu zijn we ook ons geld kwijt.
Alleen bent u dan een veel hoger bedrag kwijt, als je als nog annuleert.

JKoning
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2021 20:06

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door JKoning »

Wij hadden afgelopen weekend een verblijf met 3 gezinnen in puur Exloo. Dit park is recent overgenomen door Landal. Erg jammer want het contact met Puur Exloo was voor de overname goed. Omdat wij met 3 gezinnen 1 accommodatie hadden geboekt mochten wij hier niet naar toe. Wij wilden het liefste omboeken naar een latere datum. Zonder enige toelichting op ons verzoek hebben wij een annulering ontvangen op 9 maart en daarin staat aangegeven dat wij een bedrag terug ontvangen van Landal met daarbij een verwijzing naar de algemene voorwaarden. Het bedrag is tot op heden niet retour gestort en er is geen enkele mogelijkheid om contact op te nemen met Landal. De telefoon wordt niet opgenomen, de chatfunctie staat uit en op mails wordt niet gereageerd. Heel frustrerend en klantonvriendelijk dit.

teagankia
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jul 2020 12:33

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door teagankia »

Ook wij hebbben op korte termijn een verblijf bij Landal op de agenda staan, maar dit zorgt nu voor erg veel zorgen.

BL2
Berichten: 5111
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door BL2 »

teagankia schreef:
23 mar 2021 19:01
Ook wij hebbben op korte termijn een verblijf bij Landal op de agenda staan, maar dit zorgt nu voor erg veel zorgen.
Wij maken ons meer zorgen over je Chinese horloge, is dat al ontvangen ?

teagankia
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jul 2020 12:33

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door teagankia »

teagankia schreef:
23 mar 2021 19:01
Ook wij hebbben op korte termijn een verblijf bij Landal op de agenda staan, maar dit zorgt nu voor erg veel zorgen.
maar als het zo moet dan hoeft het voor mij in elk geval even niet meer..
Landal stelt zich in deze blijkbaar niet erg gastvriendelijk op

[De verborgen link in dit bericht werd weggehaald door de mod.]

Moneyman
Berichten: 31701
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik heb je bericht gemeld. Er zit een verborgen spamlink in.

Het komt ook wel wat vreemd over dat "het van jou niet meer hoeft", terwijl er met jou en jouw boeking nog helemaal niets aan de hand is...

Jaqueline2021
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2021 11:26

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door Jaqueline2021 »

In december hebben wij een vakantie geboekt. Deze hebben wij geannuleerd ivm de lockdown. De klantenservice was heel vriendelijk en we kregen een voucher die ze na een jaar (bij geen boeking) terug zouden betalen.
In april toch nog een weekend weg geweest bij Landal. Krijgen we na een week een nieuwe voucher met het rest bedrag en de datum van de boeking van de laatste keer. De voucher is nu een half jaar langer geldig en we krijgen dus het restbedrag pas na een half jaar terug.
Inmiddels heb ik ze gesproken. Een heel vriendelijke vrouw, ging alles uitzoeken en zou mij later terugbellen of mailen.
Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder, maar ik heb nog niets gehoord.
Telefonisch is de klantenservice niet te bereiken. Soms kom je in de wacht en soms is dat niet eens het geval. Als je naar het hoofdkantoor belt, krijg je de administratie. Zij heeft mij ook doorverbonden. Nadat ik 53 minuten in de wacht had gestaan, heb ik toch maar opgehangen. Heel slecht geregeld en heel apart dat ze in eens je voucher mogen/kunnen verlengen, omdat je een deel gebruikt hebt.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Toch juist fijn dat die voucher langer geldig is? Dus maar boeken als het u schikt.

Seinhuis
Berichten: 2398
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het lastige van vouchers is dat het iets nieuws is. Ik heb niet eerder een situatie gezien waarbij mensen hun voucher gedeeltelijk hebben gebruikt. Het is een beetje gissen

Maar ik denk dat wat Landal doet niet mag. Reis (corona) vouchers mogen niet meer uitgegeven worden. Tevens mag verlenen niet.

Echter vraag ik mij af wat je kunt doen (als je geen rechtsbijstandverzekering hebt).

Je zou een rechtzaak kunnen aanspannen bij de kantonrechter, echter ga je dit een hoop geld kosten, en misschien dat de rechtzaak later plaats vind dan die 6 maanden.

Mijn advies is om het te accepteren (en dat zeg ik niet snel), mocht je het na die half jaar (ik denk september?) je geld niet terug krijgen dan kan je alsnog naar een deurwaarder gaan.

Jasper45
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2015 07:46

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door Jasper45 »

Een maand geleden een paar dagen Landal Stroombroek genoten 👍👍

Gesloten