Het is misschien een gek idee, maar zie je het zitten dat een collega onder werktijd voor iedereen de boodschappen haalt? Desnoods door alles bij de Appie klaar te laten zetten? Dat zou voor zorgmedewerkers misschien ook wel iets zijn. Hoeven ze niet na het werk nog allerlei toeren uit te halen, ze kunnen de boodschappen op kantoor oppakken, in de auto zetten, en naar huis.NeoDutchio schreef: ↑22 mar 2020 23:05Klopt, die hamsteraars waren zo sociaal dat ik deze week geen broodbeleg heb, nou ja, heb nog 1 pak vlokken kunnen bemachtigen, en naar mijn werk heb moeten rijden om daar wc papier te gaan halen. Tot 3 keer toe alleen maar lege schappen.breien schreef: ↑22 mar 2020 14:26Ik kreeg een SMS-alert dat ik vooral thuis moet blijven. Dit houdt in dat ik beter vooral mijn eerste levensbhoeften zeer ruim moet inslaan. Dan hoef ik niet meer naar buiten en zeker niet meer naar de supermarkt.
De hamsteraars waren juist zeer sociaal en weldenkend.
En anders iets voor een vrijwilliger, als het om de zorg gaat? Er moet toch wel iets te regelen zijn?