LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spyware in Radar

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
peterp

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door peterp »

:D Als je www.hitmanpro.nl installeerd regeld het programma alles en het is gratis.

Peter

Baron

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Baron »

Verwijder Spyware en Adware van uw computer (XP) met Hitman Pro.
Gratis !!!!. Op www.hitmanpro.nl. Effectief !!!

paul 1

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door paul 1 »

Hoi

Een gratis programma kun je vinden op de site www.hitmanpro.nl dit is een shel welke alle gratis spyware removers bedient misschien hebben jullie hier wat aan.

Paul

pietemien

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door pietemien »

als je www.hitmanpro.nl download is je computer schoon en bljift hij behoorlijk beschermd. Een keer in de drie weken herhalen

spookhol

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door spookhol »

Kijk gewoon even op www.hitmanpro.nl
Dit is een geweldig programma.

Gr Erwin.

hitman

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door hitman »

Hitmanpro kan zeker problemen opleveren.
De programma's Ad-Aware en Spybot zijn ontworpen als stand-alone-programma's!
Dus kijk uit met hitmanpro!


DoubleUC

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door DoubleUC »

Hoi Ruben, Spyware en SPAM zijn niet hetzelfde hoor.
Een Spyware-programma is een programmaatje dat allerlei informatie over wat jij doet op de computer probeert te achterhalen. Dat kan zijn welke sites je op internet bezoekt of wat je creditcard nummer is o.i.d. Er zijn er heel veel van. Deze informatie wordt dan verstuurd aan degene die er interesse in heeft (de maker/betaler van het Spyware programma). Wees daarom altijd voorzichtig met welke software je installeert op je eigen computer.
SPAM is ongevraagde email. Veel van ons hebben in het verleden ons e-mail-adres ergens achtergelaten, op een forum of zo iets, of je eigen homepage! Er zijn dan mensen die gerbuiken dat email-adres om jou ongevraagde reclame te sturen over bijvoorbeeld: Namaak Rolex horloge (meldt dit bij Rolexe bijvoorbeeld), Hypotheken, ene Jack Rabbit (schijnt heel beroemd te zijn) en wat dies meer.
SPYWARE is relatief simpel tegen te houden door twee dingen:
- Goede bescherming, middels software en zelf een klein beetje nadenken. Niet elk spelletje is waard gespeeld te worden bijvoorbeeld.
- Regelmatig je systeem laten controleren met goede anti-spyware software.
SPAM is lastiger omdat je email-adres al bekend is. Je kunt natuurlijk via je provider een ander email-adres nemen, maar dan moet je al relaties op de hoogte stellen EN dat email-adres nergens meer achterlaten.

SUC6

Tommieke

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Tommieke »

:D
Ga naar www.hitmanpro.nl en download daar hitman pro, het is een combinatie van allerlei programmas die worden opgehaald, geinstalleerd en daarna weer verwijderd.
Het kost niks en verwijdert ongeveer alles.
Een nadeel, het duurt even voor het programma klaar is.
:lol:

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Inter »


Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Inter »

Dat kan zijn welke sites je op internet bezoekt of wat je creditcard nummer is o.i.d.
Het eerste klopt .Maar wat je over creditcards zegt heeft niks met spyware te maken .Dat doen Trojans waarin bijna altijd Keyloggers in zitten .

Ja kan ze wel eens in Spywareverwijderaars zoal Spybot S&D verwijderen maar die zijn niet volledig hiervoor. Beter is dan een goede Trojanverwijderaar te nemen of een Firewall die meeste bekende Trojans tegen houdt.

Ook regelmatig windows Update houden om de lekken te dichten is erg belangrijk .Als men op Windows en Internet Explorer draait.

eldel

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door eldel »

mi, het ligt aan hotmail. Neem een ander server.

Jeroen vW

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Jeroen vW »

Ik ben al tijden op zoek geweest naar de ultieme Spyware "killer". Ik heb bijna alles geprobeerd van Spysweeper tot Adaware en alles wat er tussen zit.

Ik werk nu echter met de Beta-versie van Microsoft's Antispyware programma en deze haalde bij mij (en ik was er van overtuigd dat mijn computer schoon was) een aantal essentiele "high-risk"spyware progjes uit waardoor mijn systeem véél beter ging draaien.
Dit programma scant veel dieper en kijkt in registers e.d. en verkomt na installatie dat zich nieuwe troep installeert zonder dat je het weet!!
Je kan er op de site van Microsoft alles over lezen..

Echt een aanraderklik hier!

Succes!!

Spy

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Spy »

Ik zou de berichtgeving omtrent deze eens lezen die hierover vandaag in alle kranten staat.
Microsoft bepaalt dus wat "goed" is voor de mens..... :?:

efil

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door efil »

als je veel last hebt van spy ware malware en andere dingen waar jeniet om gevraagd hebt
zoek eens een andere browser.

bijvoorbeeld mozzilla firefox
net zo snel maar bijna geen spyware
en volledig compatibel

thomas

Suzanneke
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 feb 2005 12:24

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Suzanneke »

http://www.hitmanpro.nl/

Misschien is dit iets voor jullie?

Werkt helaas alleen onder 2000 en XP

jvanderdoes

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door jvanderdoes »

ik wordt gek van die rommel ik heb er van alles aan gedaan het komt nog steeds.kan je deze mensen niet aanklagen.

met vriendelijke groet

John van der Does :evil:

Gast

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben al een tijdje aan het zoeken of ik een e-mail kan versturen naar het Tros kookproamma van Bert Kruizinga en meesterkok Ad,maar ik vind geen mail adres,en zodoende doe ik het op deze wijze.
Mijn vraag is,elke kookmiddag wordt er een gast uitgenodigd die dan altijd gelijk kan mee eten,het verbaasd mij telkens weer dat bij het serveren van de maaltijd altijd Bert Kruizinga het eerste wordt geserveerd en later pas de gast,dat gebeurd niet af en toe maar dikwijls,elke keer als ik dit programma zag was dat zo. Zou het niet fijner zijn om dit op de juiste manier te doen.dus eerst de Gast zo hoort het nou eenmaal bij het serveren van eten en drinken.
Verders vind ik het een leuk kook programma, en aan het andere stoor ik me mateloos aan.Groetjes Kees
Wat heeft dit met spyware te maken ?

Gast

Re: Spyware in Radar

Ongelezen bericht door Gast »

Ja nou weten we het wel dat we hitman pro moeten gebruiken. Maar dit programma is niet zo onschuldig als het lijkt .
Of nemen jullie ook medicijnen in als je die niet nodig hebben.

Gebruik gewoon firefox .http://www.mozbrowser.nl/ is ook al een paar keer gezegd.


Gesloten