LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek voedselverspilling bij jou thuis
-
Onderzoek voedselverspilling bij jou thuis
Beste mensen,
Voor school moet ik een korte enquête van 6 meerkeuzevragen zo veel mogelijk laten invullen. De enquête bevat 6 vragen en duurt letterlijk één minuut. Elke inzending helpt me enorm. Alvast bedankt aan iedereen die me hierbij wilt helpen!
Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform
Voor school moet ik een korte enquête van 6 meerkeuzevragen zo veel mogelijk laten invullen. De enquête bevat 6 vragen en duurt letterlijk één minuut. Elke inzending helpt me enorm. Alvast bedankt aan iedereen die me hierbij wilt helpen!
Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform
Re: Onderzoek voedselverspilling bij jou thuis
Bent u bereid is zonder t.
Techneut71
en Jasper45
vinden dit leuk
Ingevuld.
Succes!
Succes!
Niet iedereen heeft een Smartphone !
Klaas Jan
vindt dit leuk
Lekker kort, lekker duidelijk. Succes!
Klaas Jan
vindt dit leuk
-
Er gaat bij mij niets over datum. de reden hiervoor is dat ik alleen producten koop waarvan ik zeker weet dat deze opgaan voor
de uiterste houdbaarheidsdatum, en dan met en papieren lijstje. ik heb geen smartfone. Doe ook nooit boodschappen online.
een kennis van mij heeft dat 1 keer gedaan.. kreeg allemaal dingen met een datum erop van nog maar 1 dag houdbaar. Toen
moest helaas dus wel een heleboel duur eten in de kliko.
de uiterste houdbaarheidsdatum, en dan met en papieren lijstje. ik heb geen smartfone. Doe ook nooit boodschappen online.
een kennis van mij heeft dat 1 keer gedaan.. kreeg allemaal dingen met een datum erop van nog maar 1 dag houdbaar. Toen
"Een kennis" en "een keer", dat vind ik niet overtuigend klinken. Mijn kinderen doen heel veel boodschappen online, wijzelf met enige onregelmaat. Nooit problemen gehad met de houdbaarheid of houdbaarheidsdatum.
-
Een heleboel dingen kun je nog gewoon eten na de houdbaarheidsdatum, zonde om dat in de kliko te gooien.peter17111962 schreef: ↑25 mar 2020 10:18Er gaat bij mij niets over datum. de reden hiervoor is dat ik alleen producten koop waarvan ik zeker weet dat deze opgaan voor
Erthanax
vindt dit leuk
Het essentiële verschil tussen THT en TGT.
Waarom zou ik ?
Als ik zo'n apparaat zou hebben dan zou ik misschien best wel genegen zijn om zo'n app. te gebruiken !
Alhoewel ik mij wel eens mag verkneuteren, terwijl ik mijn boodschappen met een papierenboodschappenbriefje in de hand doe, dat telefoongebruikers staan te klungelen al ze iets moeten pakken terwijl ze dat bel-apparaat in de hand hebben !
Laatst gewijzigd door scontra op 25 mar 2020 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt niet alles hebben, scontra. Jij hebt een telefoonboek, dat is veel exclusiever dan een smartphone.
Jablan
vindt dit leuk