Kees2850 schreef: ↑26 mar 2020 13:53
@jablan mijn vragen waren in eerste instantie gewoon oprecht. Maar je antwoorden doen mij twijfelen. Vragen stellen is niet beschuldigen toch? Ik ben als oud journalist gewend vragen te stellen als iets mij opvalt. In het onderwerp: vlucht gemist door springer had je ook al een bericht dat veel mensen in twijfel trokken. Ook daar heb je nooit echt antwoord opgegeven. Maar goed ik wens je alle goeds verder. PS. Ik behoor zelf tot de risicogroep door mijn leeftijd en ziektegeschiedenis.
Ik weet, dat hier een groep forummers lijdt aan chronisch wantrouwen, maar wat jij hier flikt, gaat gewoon te ver. Als je zo nieuwsgierig bent, zorg ervoor dat je met de PB-functie overweg kunt, dan kun je alles vragen wat je wilt.
Kees2850 schreef:Wanneer en hoe hebben jullie die scholing opgedaan? Opgesloten in jullie huisje?
Dit komt absoluut beschuldigend over. Als oud-journalist weet jij dat ook, dus niet terugkrabbelen en de vermoorde onschuld spelen. Ben ik jou verantwoording schuldig? Nee. Heb jij het recht om op een openbaar forum eindeloos ver door te vragen in iemands privé leven? Nee. Het antwoord heb ik allang gegeven overigens. We hebben eerst geprobeerd hier de huisarts te bereiken, maar de assistente reageerde volgens protocol, daarna contact gelegd met onze artsen in Kroatië, die wel de goede diagnose stelden en de goede instructies gaven. (Geven de artsen in Nederland inmiddels ook toe) En als jij toch oud-journalist bent, probeer nog wat bij te verdienen met een goed, gefundeerd artikel over die dikke muur om de Nederlandse gezondheidszorg, waardoor je eerst pas in beeld komt, als het bijna te laat is, met extra hoge kosten en zorgmijders als gevolg.
Kees2850 schreef:Ergens anders schrijf je dat verpleegkundigen staande aan de rand van jullie tuin bloed afnamen bij jullie zoon die in bed lag. En daar heeft geen enkele krant of radiostation melding van gemaakt? Dat lijkt me een gebeurtenis die zeker aandacht en toeschouwers trekt. Toch?
Ook hier ben je alleen maar aan het insinueren, want je verdraait bewust wat ik heb gemeld. Zo ontstaan geruchten, vals nieuws. Ten eerste heb ik hier iemand met een speciale achtergrond, zijn identiteit schermen wij af en daarmee is het verder niet interessant voor media. Ten tweede wonen wij zo, dat alles onopvallend bezorgd kan worden. Ook de GGD is achterom op bezoek gekomen, zodat ze
niet zouden opvallen en er geen onrust in de buurt zou ontstaan.
Het enige wat jou past, is toegeven dat jij ernaast zit en je excuses maken.
16again schreef: ↑26 mar 2020 14:17
Wordt het geen tijd , dat de dierenartsen gaan bijspringen?
ik dacht eerder aan arbo- en uwv-artsen.