![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Huiskamer
Re: Huiskamer
Voorlopig is de coronacrisis goed voor mijn conditie. Ik heb de klanten van mijn winkel in mijn woonplaats de mogelijkheid van gratis thuisbezorgen aangeboden en daar wordt aardig gebruik van gemaakt. En die bezorg ik dan weer op het fietsje. Van de week was het net echt: aan de ene kant van de straat een GLS bezorger, aan de andere kant van de straat een DHL bus en ik in het midden ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Theotrucker
, Moneyman
, Lowieze
en moederslink
vinden dit leuk
-
Hi Gosewijn!
Fijn om je weer eens te zien!
Hoe gaat het met je en met jouw vrouw? Ben je gewoon thuis?
Fijn om je weer eens te zien!
Hoe gaat het met je en met jouw vrouw? Ben je gewoon thuis?
Mij interesseert het allemaal niet en boeit me voor geen meter wat iemand in zijn verleden heeft uitgespookt. Ik zal er ook nooit naar spitten, ik laat het verleden achter me een kijk altijd in de toekomst. Liefst een stapje vooruit, schaken doe ik dan ook graag en behoorlijk goed.
Persoonlijke dingen zeggen op een forum kan leuk en knus klinken, maar kan ook als een boemerang terug komen. Dat heb ik hier wel geleerd, dus ik leer ook iedere dag en wie eigenlijk niet.
Eigenlijk had ik gehoopt hier wat mede buitenlanders aan te treffen maar dat zit er niet in, is wel gebleken. Niet om een blok te vormen, maar om dagelijkse beslommeringen te ventileren. Ik kan dat gewoon niet doen met deze groep forumleden omdat ik merk dat de interesse er niet is. Eerder merk ik grote weerstand en dat wekt bij mij irritatie`s op, is niet goed ..dus ik moet daarin ook een keuze maken.
Mijn beknopte belevenis op dit forum, degene die het wel leuk vinden kunnen altijd een PB-tje sturen, of als ik uit de lucht ben via Moederslink of Theo.
Persoonlijke dingen zeggen op een forum kan leuk en knus klinken, maar kan ook als een boemerang terug komen. Dat heb ik hier wel geleerd, dus ik leer ook iedere dag en wie eigenlijk niet.
Eigenlijk had ik gehoopt hier wat mede buitenlanders aan te treffen maar dat zit er niet in, is wel gebleken. Niet om een blok te vormen, maar om dagelijkse beslommeringen te ventileren. Ik kan dat gewoon niet doen met deze groep forumleden omdat ik merk dat de interesse er niet is. Eerder merk ik grote weerstand en dat wekt bij mij irritatie`s op, is niet goed ..dus ik moet daarin ook een keuze maken.
Mijn beknopte belevenis op dit forum, degene die het wel leuk vinden kunnen altijd een PB-tje sturen, of als ik uit de lucht ben via Moederslink of Theo.
Jablan
vindt dit leuk
-
Waarom zou iemand uit de lucht zijn? Dat kan alleen wanneer iemand een ( tijdelijke) ban heeft.
En zolang eenieder zich ' gewoon ' aan de ( huis) regels houdt hoeft niemand een ban te krijgen, toch?
Liever niets per PB , alleen wanneer het noodzakelijk is of wanneer je er behoefte aan hebt.
Ik gebruik mijn PB écht maar zéér zelden tot nooit.
Sorrie Moederslink dat ik niet heb geantwoord op jouw pm. Heb regelmatig een flinke dip, is normaal na zo n operatie volgend de artsen.
Heb een onbekend bacterie in mijn lijf die ze nog niet hebben gevonden dus ook geen medicijn voor . Krijg nu 3 maal thuis via infuus antibiotica . ! nier is zwaar beschadigd door de aorta die wil nog niet genezen, komt waarschijnlijk door de bacterie .Helder en duidelij kantwoord gekregen van de artsen . Kan een jaar duren maar ook 10 jaar.In een van mijn armen is trombose die heel langzaam verdwijnt. Heb geen kracht in mijn benen door het lange liggen in ziekenhuis en veel pijn dus lopen gaat bijna niet .De nier geeft bij geringe inspanning bloedingen en daardoor ook stuwingen.
Maak mij zorgen om mijn vrouw ,ze houd zich flink ,maar regelmatig zie ik dat ze er door heen zit . Zit nu 3 maanden binnen , mag geen kontakt hebben met anderen , valt goed tegen .
Maar ik klaag niet ,ik ben er nog . Verder gaat het goed .
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Heb een onbekend bacterie in mijn lijf die ze nog niet hebben gevonden dus ook geen medicijn voor . Krijg nu 3 maal thuis via infuus antibiotica . ! nier is zwaar beschadigd door de aorta die wil nog niet genezen, komt waarschijnlijk door de bacterie .Helder en duidelij kantwoord gekregen van de artsen . Kan een jaar duren maar ook 10 jaar.In een van mijn armen is trombose die heel langzaam verdwijnt. Heb geen kracht in mijn benen door het lange liggen in ziekenhuis en veel pijn dus lopen gaat bijna niet .De nier geeft bij geringe inspanning bloedingen en daardoor ook stuwingen.
Maak mij zorgen om mijn vrouw ,ze houd zich flink ,maar regelmatig zie ik dat ze er door heen zit . Zit nu 3 maanden binnen , mag geen kontakt hebben met anderen , valt goed tegen .
Maar ik klaag niet ,ik ben er nog . Verder gaat het goed .
Lady1234
, moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
Waarom een PB via iemand anders?moederslink schreef: ↑30 mar 2020 16:25Waarom zou iemand uit de lucht zijn? Dat kan alleen wanneer iemand een ( tijdelijke) ban heeft.
En zolang eenieder zich ' gewoon ' aan de ( huis) regels houdt hoeft niemand een ban te krijgen, toch?
Liever niets per PB , alleen wanneer het noodzakelijk is of wanneer je er behoefte aan hebt.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Heel veel respect voor jouw instelling Gosewijn! Als meer mensen die hadden, zou het hier op het forum een stuk rustiger zijn met klachten. Ik wens je van harte beterschap en sterkte in deze moeilijk tijd voor jou en je vrouw. Stay Safe!
gosewijn
, moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Je mag best klagen hoor Gosewijn, dit is niet niks zeg!
Ik hoop van harte dat je overeind blijft en jouw vrouw ook!
Komen jullie wel aan boodschappen?
Ik wens jullie alle kracht en beterschap en sterkte !
Applaus voor jezelf![👏](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f44f.svg)
![👏](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f44f.svg)
![👍](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f44d.svg)
Ik hoop van harte dat je overeind blijft en jouw vrouw ook!
Komen jullie wel aan boodschappen?
Ik wens jullie alle kracht en beterschap en sterkte !
Applaus voor jezelf
-
Edit....laat maar ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Die hebben mijn privè mail adressen.Lady1234 schreef: ↑30 mar 2020 16:36Waarom een PB via iemand anders?moederslink schreef: ↑30 mar 2020 16:25Waarom zou iemand uit de lucht zijn? Dat kan alleen wanneer iemand een ( tijdelijke) ban heeft.
Moederslink en Theo hebben dus mijn e-mail adres en nog eentje, maar die begrijpt het wel dat ik zijn naam niet noem. Zoals eerder gezegd en als schaker, een stapje vooruit denkend. Als het van lady1234 mag tenminste.
Als dat Bobo.Monteiro niet is. ![😀](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f600.svg)
![😀](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f600.svg)
Bobo Monteiro
vindt dit leuk
-
Zijn er nog meer mensen die meedoen met de berenjacht? Of is dat alleen in het zonnige zuiden?
Jazeker
Met veel plezier, mag ik wel zeggen. Zorgt voor heel wat sociale contacten. Veilig, uiteraard![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Met veel plezier, mag ik wel zeggen. Zorgt voor heel wat sociale contacten. Veilig, uiteraard
-
Drie groepen hebben er lol in, de kinderen in de eerste plaats, de ouders hebben tenminste een alternatief zonder de speeltuin, maar vooral de gastouders van de beren genieten in volle teugen.
Toch maar even een angeltje uit dit topic verwijderd. ^FG
witte angora
en moederslink
vinden dit leuk
Veel beren hier voor de ramen maar weinig wandelende kinderen. Ik vind het tijdens het uitlaten van de honden wel leuk om beren te spotten. Ik zie er elke dag meer.
Hier helaas geen berenjacht
. We wonen ook niet echt op een gunstige plek, maar degene die het bedacht heeft verdient een lintje. Mag ik de minister-president citeren? Vast wel: Supergaaf!
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Ik zag geen beren voor de ramen, maar ik zag ook geen beren op de weg. Geen nare dag vandaag. Wel nog even met mijn tante gebeld, die zit dus ook in haar uppie in huis. Het is even niet anders. Komt ook wel weer goed.
Erthanax
vindt dit leuk
Bij ons in de gemeente hebben ze de bierenjacht bedacht voor de volwassen wandelaars. Zie je van die huizen met een speciaalbiertje voor de raam, meestal in combinatie met een beer.
Erthanax
, Jablan
, Theotrucker
en sjohie
vinden dit leuk