Net de buurvrouw aan de deur. Als ik een van de katten mis, dan klopt dat, die is doodgereden. Ok dan. Ook al was het niet mijn kat, het doet me toch wel iets, dat die knuffelkont er niet meer is.
Overigens: katten schijnen gevoelig te zijn voor dit virus, nu is tóch een 2e kat besmet.
1 in België dus en nu 1 in Hongkong.
Zij besmetten vooralsnog niet de mens.
Ook fretten schijnen gevoelig voor dit virus te zijn.
Allemaal familie van de civetkat. Iedereen heeft het wel over vleermuizen, maar de kans is net zo groot dat dit virus van 1 van de civetkatten op de markt in Wuhan komt. Die veroorzaakten ook SARS en staan er om bekend deze coronavirussen te dragen. Misschien ligt daar ook wel een kans op een vaccin.
Net de buurvrouw aan de deur. Als ik een van de katten mis, dan klopt dat, die is doodgereden. Ok dan. Ook al was het niet mijn kat, het doet me toch wel iets, dat die knuffelkont er niet meer is.
Ach, wat zielig. Hier in de buurt loopt ook zo'n lieve poes rond, die we onderling dan ook Lieve Poes noemen. Als ze je ziet, komt ze op je af, gaat voor je voeten over de grond rollen en wil ze aangehaald worden. Ze is aanhaliger dan onze eigen kat!
(Is het een idee om de huiskamer corona-vrij te houden?)
Ik was er zelf bijna ook ingestonken, maar ik wilde de "meer informatie" wel zien. Daar werd ik echt helemaal niets wijzer, waarna het langzaam begon te dagen. Ik vind het een briljante grap.
Als we het de moderatie vragen krijgen we hoogstwaarschijnlijk tóch geen antwoord, maar ook ik word ongerust.
KKT kan normaliter toch wel reageren ook al is ie op vakantie denk ik.