Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Overheen gelezen
moederslink
vindt dit leuk
-
Dubbelpost kli k hier
Eerlijk gezegd maak ik me een beetje zorgen. Of zou hij toch gewoon met vakantie zijn?
moederslink
vindt dit leuk
Het is natuurlijk wel mooi weer voor zijn Doerak, maar het is wel verontrustend.
moederslink
vindt dit leuk
-
Als we het de moderatie vragen krijgen we hoogstwaarschijnlijk tóch geen antwoord, maar ook ik word ongerust.
KKT kan normaliter toch wel reageren ook al is ie op vakantie denk ik.
KKT kan normaliter toch wel reageren ook al is ie op vakantie denk ik.
Positief blijven. Zijn dochter was toch eind mei uitgerekend? Wellicht helpt hij daar en heeft hij helemaal geen tijd voor hier
-
Misschien is hij toch naar Siberië? Zoals in zijn profiel staat?
-
Of hij is de hele dag bezig de augurkjes rijles te geven op zijn eigen terrein. Wie weet bouwt hij van die asbestplaten wel een circuit omdat het beloofde Zandvoort ook al niet door gaat. Met een flinke fles Wodka in de hand krijg je mooie bochten, wist je dat? Dan heeft hij het erg druk inderdaad.
-
Nee, ik vrees dat hij óf ziek is of een ( tijdelijke ) ban heeft .
Dat heb ik al járen nietjuliomariner schreef: ↑02 apr 2020 17:00Heeft stofzuiger het komkommermozaiekvirus of zo? Heb al een paar dagen geen waardevolle bijdrage van hem gelezen.
juliomariner
en kweenie
vinden dit leuk
-
Als antwoord op moederslink (mm kroop er net tussen)
Ik denk eerlijk gezegd het laatste.
Voor het eerste geldt: onkruid vergaat niet. ( ik weet misschien een onsmakelijke opmerking maar die zou de stofzuigert ook maken)
Ik denk eerlijk gezegd het laatste.
Voor het eerste geldt: onkruid vergaat niet. ( ik weet misschien een onsmakelijke opmerking maar die zou de stofzuigert ook maken)
Ik heb geen bijdrage van hem gelezen die een tijdelijke ban rechtvaardigt. Gezien zijn (normale) bijdragen.moederslink schreef: ↑02 apr 2020 20:31Nee, ik vrees dat hij óf ziek is of een ( tijdelijke ) ban heeft .
Erthanax
en Bobo Monteiro
vinden dit leuk
-
@mm was ook een ietswat sarcastische opmerking
-
-
Het is een feit dat die man alles, maar dan ook werkelijk alles heeft meegemaakt. Het zou me niks verbazen als hij over een paar weken terug komt met hele verhalen hoe het was op de IC, dat hij nog steeds niet snapt dat zijn dochter zwanger was toen hij naar de IC ging en de volgende dag een kind van 8 weken oud had, dat de ziekenhuisjenever wel erg waterig smaakt, en dat hij hoogstpersoonlijk oorkapjes voor alle verplegers heeft gemaakt, inclusief een voor meneer van Boxtel. Want die man wordt ongetwijfeld ongesteld van alle protesten van mensen die in zijn oor schreeuwen omdat ze niet met de trein mogen.moederslink schreef: ↑02 apr 2020 20:31Nee, ik vrees dat hij óf ziek is of een ( tijdelijke ) ban heeft .
Resumerend: hoewel mijn fantasie groot is, is er maar één komkommer, slechts één die het kan brengen zoals hij.
juliomariner
, Moneyman
, Erthanax
, Meiklokje
, Meiklokje
, tttlocke
, moederslink
en v.d.Heyden
vinden dit leuk
-
@W.A. alleen al het feit dat uw opmerking wel leesbaar is maakt duidelijk dat u geen komkommer bent
-
Ik mag KKT wel. Hij post iets en verwacht vlg mij niet eens een reactie.
Hij vertelt zn verhalen gewoon.
Hij komt wel weer terug als pindanootje of zo óf hij is werkelijk ziek en dat zou ik erg betreuren!
Hij vertelt zn verhalen gewoon.
Hij komt wel weer terug als pindanootje of zo óf hij is werkelijk ziek en dat zou ik erg betreuren!
Jablan
vindt dit leuk
Van stofzuiger naar komkommer naar pindanootje? Je brengt mensen op ideeën, mevrouw
En zodra de minderheid onder elkaar is, komen er weer grappen over de meerderheid.
Het was smakeloos, maar als je dit al discriminerend vindt, dan heb je erg lange tenen of je mag antwoorden in het onderwerp met ggz-ervaringen. Niemand is heilig en over elke minderheid worden grappen gemaakt. Het is maar hoe je ermee omgaat.juliomariner schreef: ↑02 apr 2020 21:10Zijn opmerking over homo's getuigde op zich zachts gezegd niet echt van goede smaak en als je het anders leest was deze gewoon discriminerend.
En zodra de minderheid onder elkaar is, komen er weer grappen over de meerderheid.
-
"Zegt die ene hetero tegen die andere hetero:...."
Dat soort werk.
Dat soort werk.
Erthanax
vindt dit leuk