Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Of hij is de hele dag bezig de augurkjes rijles te geven op zijn eigen terrein. Wie weet bouwt hij van die asbestplaten wel een circuit omdat het beloofde Zandvoort ook al niet door gaat. Met een flinke fles Wodka in de hand krijg je mooie bochten, wist je dat? Dan heeft hij het erg druk inderdaad.
-
Nee, ik vrees dat hij óf ziek is of een ( tijdelijke ) ban heeft .![😥](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f625.svg)
Dat heb ik al járen nietjuliomariner schreef: ↑02 apr 2020 17:00Heeft stofzuiger het komkommermozaiekvirus of zo? Heb al een paar dagen geen waardevolle bijdrage van hem gelezen.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
juliomariner
en kweenie
vinden dit leuk
-
Als antwoord op moederslink (mm kroop er net tussen)
Ik denk eerlijk gezegd het laatste.
Voor het eerste geldt: onkruid vergaat niet. ( ik weet misschien een onsmakelijke opmerking maar die zou de stofzuigert ook maken)
Ik denk eerlijk gezegd het laatste.
Voor het eerste geldt: onkruid vergaat niet. ( ik weet misschien een onsmakelijke opmerking maar die zou de stofzuigert ook maken)
Ik heb geen bijdrage van hem gelezen die een tijdelijke ban rechtvaardigt. Gezien zijn (normale) bijdragen.moederslink schreef: ↑02 apr 2020 20:31Nee, ik vrees dat hij óf ziek is of een ( tijdelijke ) ban heeft .![]()
Erthanax
en Bobo Monteiro
vinden dit leuk
-
@mm was ook een ietswat sarcastische opmerking
-
-
Het is een feit dat die man alles, maar dan ook werkelijk alles heeft meegemaakt. Het zou me niks verbazen als hij over een paar weken terug komt met hele verhalen hoe het was op de IC, dat hij nog steeds niet snapt dat zijn dochter zwanger was toen hij naar de IC ging en de volgende dag een kind van 8 weken oud had, dat de ziekenhuisjenever wel erg waterig smaakt, en dat hij hoogstpersoonlijk oorkapjes voor alle verplegers heeft gemaakt, inclusief een voor meneer van Boxtel. Want die man wordt ongetwijfeld ongesteld van alle protesten van mensen die in zijn oor schreeuwen omdat ze niet met de trein mogen.moederslink schreef: ↑02 apr 2020 20:31Nee, ik vrees dat hij óf ziek is of een ( tijdelijke ) ban heeft .![]()
Resumerend: hoewel mijn fantasie groot is, is er maar één komkommer, slechts één die het kan brengen zoals hij.
juliomariner
, Moneyman
, Erthanax
, Meiklokje
, Meiklokje
, tttlocke
, moederslink
en v.d.Heyden
vinden dit leuk
-
@W.A. alleen al het feit dat uw opmerking wel leesbaar is maakt duidelijk dat u geen komkommer bent
-
Ik mag KKT wel. Hij post iets en verwacht vlg mij niet eens een reactie.
Hij vertelt zn verhalen gewoon.
Hij komt wel weer terug als pindanootje of zo óf hij is werkelijk ziek en dat zou ik erg betreuren!
Hij vertelt zn verhalen gewoon.
Hij komt wel weer terug als pindanootje of zo óf hij is werkelijk ziek en dat zou ik erg betreuren!
Jablan
vindt dit leuk
Van stofzuiger naar komkommer naar pindanootje? Je brengt mensen op ideeën, mevrouw
En zodra de minderheid onder elkaar is, komen er weer grappen over de meerderheid.![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het was smakeloos, maar als je dit al discriminerend vindt, dan heb je erg lange tenen of je mag antwoorden in het onderwerp met ggz-ervaringen. Niemand is heilig en over elke minderheid worden grappen gemaakt. Het is maar hoe je ermee omgaat.juliomariner schreef: ↑02 apr 2020 21:10Zijn opmerking over homo's getuigde op zich zachts gezegd niet echt van goede smaak en als je het anders leest was deze gewoon discriminerend.
En zodra de minderheid onder elkaar is, komen er weer grappen over de meerderheid.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
"Zegt die ene hetero tegen die andere hetero:...."
Dat soort werk.
Dat soort werk.
Erthanax
vindt dit leuk
Vannacht samen met een vriend op zijn balkon sterrensissers af staan steken, die hij ergens in een la had gevonden. Dan weet je dat je last hebt van verveling.
Jablan
vindt dit leuk
Geen idee wat sterrensissers zijn, maar zal vast een kinderlijke bezigheid geweest zijn, Maar men moet wat.
Bobo Monteiro
vindt dit leuk
Ja, dat was wel ongeveer het niveau dat we op dat moment hadden. Maar gelachen hebben we wel. Van binnen is elke man af en toe nog een jochie van 12, toch?
Moneyman
en moederslink
vinden dit leuk
Straks worden die sterretjes ook nog verboden met Oudjaar.
Bobo Monteiro
vindt dit leuk
Wat is de grap dan? Waarom zou je een hoop moeite doen met het opzetten van een website e.d. terwijl er geen enkele vorm van humor, ironie of voor de gek houderij te bekennen is? Als het een 1 april grap is, wat is er dan zo briljant aan?
juliomariner
vindt dit leuk
Wat is er leuk aan welke 1 aprilgrap dan ook? De reacties van de slachtoffers natuurlijk.
Geen gevoel voor humor? Ik zie de humor er wel van in.
Geen ironie? Een starterswoning voor een of twee personen met als keuzemogelijkheden 125 m² of meer, garage, dakterras, kelder, enz, dat vind ik nogal ironisch.
Veel werk? Als je de hele dag thuiszit en je kunt gratis een enquêtewebsiteje maken, dan valt het reuze mee.
Wat roepen veel stamgasten altijd als een nieuw forumlid klaagt over een webwinkel? Vage url, geen contactgegevens, onduidelijke dit, ontbrekende dat. En bij enquêtes of onderzoekjes is het vaak helemaal prijsschieten. "Eens kijken of ze hier invliegen," zal Jop321 gedacht hebben. Ja dus.
Hoe langer ik erover nadenk, hoe beter ik de grap vind.
Geen gevoel voor humor? Ik zie de humor er wel van in.
Geen ironie? Een starterswoning voor een of twee personen met als keuzemogelijkheden 125 m² of meer, garage, dakterras, kelder, enz, dat vind ik nogal ironisch.
Veel werk? Als je de hele dag thuiszit en je kunt gratis een enquêtewebsiteje maken, dan valt het reuze mee.
Wat roepen veel stamgasten altijd als een nieuw forumlid klaagt over een webwinkel? Vage url, geen contactgegevens, onduidelijke dit, ontbrekende dat. En bij enquêtes of onderzoekjes is het vaak helemaal prijsschieten. "Eens kijken of ze hier invliegen," zal Jop321 gedacht hebben. Ja dus.
Hoe langer ik erover nadenk, hoe beter ik de grap vind.