Via Cheaptickets hebben wij in februari tickets geboekt naar Lanzarote. We zouden 18 maart vertrekken en 22 maart weer teruggaan. We zouden vliegen met Transavia. We hebben tot het laatste moment gewacht in de hoop dat Transavia zou annuleren. Maar dat deden ze niet, terwijl in Spanje al een lockdown was (volgens een artikel in de krant van vandaag). Dus op het laatste moment wilden wij onze reis omboeken, want dat kon zonder extra kosten. Het had niet onze voorkeur, omdat we dan eind oktober uiterlijk moeten gaan. We hebben Transavia aan de lijn gekregen en toen bleek dat we alleen de heenreis om konden boeken en niet de terugreis, omdat die via Tui geboekt zou zijn. Tui zegt geen reizen om te kunnen boeken die via Cheaptickets geboekt zijn. En Cheaptickets kan alleen nog maar gemaild worden en die reageren niet op de mail. Op de site van Cheaptickets wordt je verwezen naar de vliegmaatschappij en dan is het cirkeltje weer rond.
We hebben nu een heenreis naar Lanzarote, die we niet willen en geen terugreis.
Wat kunnen we nu doen, om nog iets van ons geld terug te krijgen. Want we willen toch op z'n minst de belasting op de tickets terug.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reis naar Lanzarote omboeken: klantenservice geeft niet thuis
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 mar 2020 21:14
Reis naar Lanzarote omboeken: klantenservice geeft niet thuis
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2020 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Re: Reis naar Lanzarote omboeken: klantenservice geeft niet thuis
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... -doorgaat/
Klantenservice: Call-centers moeten elke 2e werkplek leeg laten, voor voldoende onderlinge afstand. Daarom duurt de afhandeling overal extreem lang en zijn de bedrijven slecht bereikbaar.
Klantenservice: Call-centers moeten elke 2e werkplek leeg laten, voor voldoende onderlinge afstand. Daarom duurt de afhandeling overal extreem lang en zijn de bedrijven slecht bereikbaar.
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Reis naar Lanzarote omboeken: klantenservice geeft niet thuis
Onze reis ging niet door vanwege corona, maar t lukt niet om contact te krijgen met cheaptickets. Zie op internet meerdere klachten hierover. Dus hoezo geld terug of voucher als je niet eens in contact kunt komen met ze. Al 3,5 week bezig. 1 telefoontje naar de vliegmaatschappij lukte wel, maar ja, die kunnen niks doen omdat boeking via cheaptickets is gedaan. En nu maar hopen dat er ooit iets gaat gebeuren? Wat te doen?
Re: Reis naar Lanzarote omboeken: klantenservice geeft niet thuis
Het is niet vervelend bedoeld, maar ik kan u de volgende tip geven. Adem in, adem uit, en wacht rustig af. Ik ben er van overtuigd dat het opgelost gaat worden voor u, maar niet nu, niet direct, misschien niet binnen een week, maar het zal ook voor u opgelost worden.
NeoDutchio
vindt dit leuk