Dat heeft Corendon vanaf het begin zo gecommuniceerd: de voucher wordt toegevoegd aan je account.
Nu de ACM iets over de vouchers heeft opgemerkt, zal Corendon de regeling wel daarop aanpassen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat heeft Corendon vanaf het begin zo gecommuniceerd: de voucher wordt toegevoegd aan je account.
Dat snap ik al helemaal niet, je moet gewoon een betwisting in kunnen dienen.Theotrucker schreef: ↑05 apr 2020 09:50Volgens iemand op de chat heeft de creditcard maatschappij zich al ervan gedistancieerd.
ik schat de kans op succes nagenoeg nihil.alfatrion schreef: ↑07 apr 2020 09:20Dat is een casus waarmee je bij de rechter kunt proberen om 100% uitbetaald te krijgen. Wat je doet is twee vorderingen in stellen:
1. Primair eis je de volledige betaling. Je stelt dat op 17 maart alsl duidelijk was dat je reis niet zou worden uitgevoerd en wijst op de situatie in China. Immers, daar duurde het maanden voor het beter ging.
2. Secundair eis je het restant giraal.
De rechter zal nu een van de twee vorderingen toewijzen en daarom Corendon veroordelen in de proceskosten. Bij de kantonrechter kun je terecht zonder jurist.
En dat is eis 2, en omdat die wordt toegewezen, is de kans op succes 100%tttlocke schreef: ↑07 apr 2020 10:32ik schat de kans op succes nagenoeg nihil.alfatrion schreef: ↑07 apr 2020 09:20Dat is een casus waarmee je bij de rechter kunt proberen om 100% uitbetaald te krijgen. Wat je doet is twee vorderingen in stellen:
1. Primair eis je de volledige betaling. Je stelt dat op 17 maart alsl duidelijk was dat je reis niet zou worden uitgevoerd en wijst op de situatie in China. Immers, daar duurde het maanden voor het beter ging.
2. Secundair eis je het restant giraal.
De rechter zal nu een van de twee vorderingen toewijzen en daarom Corendon veroordelen in de proceskosten. Bij de kantonrechter kun je terecht zonder jurist.
Maar het geld waar je recht op hebt moet je natuurlijk krijgen: geen voucher dus.
Dat heb ik wel meermalen gelezen, en elke keer hadden ze het erover dat het 'besluit van de directie' is.