Nijogeth schreef: ↑11 apr 2020 16:33
En nu weer on topic. Ik zag dat bij de supermarkt hier de Corona helemaal op was. Zou het dan toch op zijn retour zijn?
Hier was van de week het water helemaal op.
De XXL-zakdoekjes van de Trekpleister zijn inmiddels weer enigszins verkrijgbaar. In ieder geval wel in het buurdorp, hier is het wat meer verstopt. Net als de navulverpakking van de handzeep. Ook weer leverbaar, maar wel met maxima van 2 per persoon. Vind ik prima, ik zou niet weten wat ik met meer als 2 van die verpakkingen zou moeten.
Niettemin blijven rijst, pasta, tomaten in blik en dat soort dingen lastig. De sojamelk wordt intussen ook weer wat aangevuld. Bij de Aldi wordt de biologische jam nog steeds niet aangevuld. Komt, volgens een medewerker, omdat er minder vraag naar is. Omdat het nogal een gekkenhuis is geweest worden de producten die sneller gaan als eerste uitgeleverd, de rest kan wachten.
En volgende week is de koffie bij de Appie weer in de bonus. Wel een beetje snel achter elkaar, dezelfde aanbieding, het lijkt wel of ze van de voorraad af moeten. En dat is raar, want het is maar de vraag wat de prijs van koffie volgend jaar gaat doen, juist vanwege Corona.