LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CONTRIBUTIE PAYBACK 2005
CONTRIBUTIE PAYBACK 2005
Payback vraagt om de contributie voor 2005 wie weet hoe deze club ervoor staat ?????
groetjes Harry
groetjes Harry
Re: CONTRIBUTIE PAYBACK 2005
Harry,
Alive and Kicking.
Mvg
Pieter
Alive and Kicking.
Mvg
Pieter
Beste Harry,
Als lid van de vereniging hebt u evenals alle leden het recht op inzage in de financiële verwerking en de financiële toestand van de vereniging.
Deze gegevens hebt u als lid in november 2004 toegezonden gekregen, bij de uitnodiging van de Algemene Ledenvergadering.
Indien u vreest dat deze positieve resultaten inmiddels zijn gewijzigd, kunt u natuurlijk ten allen tijde de penningmeester van de vereniging vragen om de actuele gegevens.
Met vriendelijke groeten,
Stefan.
Als lid van de vereniging hebt u evenals alle leden het recht op inzage in de financiële verwerking en de financiële toestand van de vereniging.
Deze gegevens hebt u als lid in november 2004 toegezonden gekregen, bij de uitnodiging van de Algemene Ledenvergadering.
Indien u vreest dat deze positieve resultaten inmiddels zijn gewijzigd, kunt u natuurlijk ten allen tijde de penningmeester van de vereniging vragen om de actuele gegevens.
Met vriendelijke groeten,
Stefan.
Laatst gewijzigd door hari op 07 feb 2005 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Positieve resultaten? Er was toch voor 40 duizend euro aan computer voorzieningen over de balk gesmeten?
Avondrood slaat door, Albert is overal van op de hoogte en gebruikt zijn frustratie om iedereen neer te halen.
Ja als je lid bent van Payback anne natuurlijk weet jouw Albert Hardeman dan van alles, tenzij je aan de drugs bent en wartaal uitkraamt.
Misschien is het zinniger om zelf eens iets te doen aan je persoonlijkheid. Erg hoor dat de Dexia ellende je huwelijk kapot maakt.
Er zijn ook voor jou nog mogelijkheden hoor. Al hoewel
Misschien is het zinniger om zelf eens iets te doen aan je persoonlijkheid. Erg hoor dat de Dexia ellende je huwelijk kapot maakt.
Er zijn ook voor jou nog mogelijkheden hoor. Al hoewel

Hou nou eens op man. Wat heeft dit voor zin? Anne heeft een prima huwelijk. Een man die geen Albert heet. Het is een integere intelligente vrouw. Hou op zo op de man/vrouw te spelen. Wat heeft dat voor zin?
Gelukkig zijn ze bij Payback niet achterlijk en weten donders goed dat Albert mijn man niet is, moet er niet denken. Maar goed ga zo door dan heb je straks nog een proces aan je broek.
Ik heb niets tegen jouw aliassen Piapa of anne of hoe jij je zelf ook noemt. Misschien ben je Schonewille wel.
Zo snel ben ik niet cc! En anne en pipa en loes en janny en janneke en weet ik veel wie. Nee dat lukt me niet.
Als ik schonewille was, las en schreef ik hier niet. Dat liet ik dan doen!
Als ik schonewille was, las en schreef ik hier niet. Dat liet ik dan doen!

anne ben je wel een vrouw Pipa ???????????
Anne wel. Pipa niet! 
Pipa is niet Anne en Anne is niet Pipa.
Groet
Ilse

Pipa is niet Anne en Anne is niet Pipa.
Groet
Ilse
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 07 feb 2005 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
CC
Raar gefrustreert mens.
Eerst wil je dingen weten over de man van Anne.
Nu of iemand wel een vrouw is.
Heb je zekerheid over je eigen gesl.....
Kan dat mogelijk de oorzaak zijn van je gefrustreertheid?
Raar gefrustreert mens.
Eerst wil je dingen weten over de man van Anne.
Nu of iemand wel een vrouw is.
Heb je zekerheid over je eigen gesl.....
Kan dat mogelijk de oorzaak zijn van je gefrustreertheid?
Pipa wel anne niet.

Dat ben ik zeker ook?
-
ben ik me niet van bewust pipia
Hallo mensen, gaat het hier nog ergens over? 

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie