Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax
Berichten: 9731
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ach, Joseph Luns is ook nooit lid geweest, dat was toch ook zijn broer, nietwaar.

Nu weer schipper in Streefkerk, eerder al eens "flight engineer" (op een toestel zonder BWK, nota bene), hovenier, door broer van Nederland naar Kaapverdië gehaald worden (waarom eigenlijk, u woonde toch in "Africa"?), kennelijk niet op een toeristenvisum van 30 dagen, en dan ook nog binnen de kortste keren goede vrienden zijn met artsen in de ziekenhuizen op de verschillende eilanden, iedereen kennen op alle eilanden, inclusief met stenen beukende en orenafbijtende randfiguren, wonen op een onbewoonde berg van 3000 meter die op dat mooie eiland Santo Antão niet bestaat... Ik vind het allemaal geweldig. De amusementswaarde van het forum neemt wel af, zonder Obelix1 (welke eigenschappen heeft de stripfiguur Obelix eigenlijk, afgezien van die welke aan de toverdrank kunnen worden toegeschreven?). We moeten Atlas1302 ook al missen, en Blont007, die ook in Kaapverdië woonde; was dat ook een broer van u?
Hoe dan ook, ik zal uw doorgaans vermakelijke bijdragen missen en wens u, alsmede uw familie in Nederland, als altijd alle goeds en een goede gezondheid.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Mooie woorden van Erthanax waar ik mij van harte bij aansluit. Het ga u goed Obelix!

witte angora
Berichten: 30909
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach ja, Obelix, we zien vanzelf wel weer een nieuwe broer of zus van je op het forum verschijnen, nietwaar? Die het met een jaartje ook wel weer voor gezien houdt. Is scharrelschipper toevallig ook een broer van je?

Good luck, geniet van de zon daar, of waar je ook bent.

scharrelschipper
Berichten: 1834
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Oeps!!
Straks loopt het forum leeg,en dat is dan mijn schuld :)
En,oke,die zin van mij over geen of negatieve respons,was,nu ik het nog eens overlees,wel een beetje dom .
Mijn excuses daarvoor.

Moneyman
Berichten: 30225
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
14 apr 2020 07:12
Ach ja, Obelix, we zien vanzelf wel weer een nieuwe broer of zus van je op het forum verschijnen, nietwaar? Die het met een jaartje ook wel weer voor gezien houdt. Is scharrelschipper toevallig ook een broer van je?

Good luck, geniet van de zon daar, of waar je ook bent.
Sluit ik me bij aan. Ben wel benieuwd of er door Bobby.monteiro en/of Bobby monteiro - zonder punt- nu nog veel te liken valt :wink:

Jablan
Berichten: 6185
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

@Scharrelschipper: Geeft niets.

Bij sommige forumers is het heel interessant om te zien, dat wat via de ogen het hoofd ingaat, er compleet verdraaid via de vingers weer uitkomt. Plus de stokpaardjes van sommigen. De één wil doorlopend bij een rechter op schoot, de ander promoot een natuurvoedingswinkel en een derde leeft op bij invulvensters op digitale formulieren. Kan mij wel voorstellen, dat je daar op een gegeven moment genoeg van hebt. Zelf ben ik hier ook bij vlagen actief, sommige periodes meer, meestal minder. Het draaideuridee ;-)

Lady1234
Berichten: 27203
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@scharrelschipper

Maakt u zich geen zorgen. Obelix heeft al diverse malen aangekondigd te stoppen, maar ja, lijkt een beetje op Heintje Davids.

witte angora
Berichten: 30909
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

scharrelschipper schreef:
14 apr 2020 08:52
En,oke,die zin van mij over geen of negatieve respons,was,nu ik het nog eens overlees,wel een beetje dom .
Ach, dat laatste werd ook tegen de andere WA gezegd. Door zijn eigen vrouw nota bene. Of was het toen nog zijn verloofde?

Erthanax
Berichten: 9731
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Puzzelen is erg populair tegenwoordig. Nu begrijp ik waarom.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Erthanax schreef:
14 apr 2020 09:49
Puzzelen is erg populair tegenwoordig. Nu begrijp ik waarom.
Vroeg me al af waarom mijn vrouw weer aan het puzzelen was geslagen. :shock: En ze keek mij wat meewarig aan toen ik, midlifecrisis a gogo, een doos technisch lego bestelde. Was verder wel gezellige 2e paasdag zo samen aan de achtertafel. Beetje Bruce Springsteen erbij, best te doen. :D

Nijogeth
Berichten: 10054
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Obelix1 schreef:
13 apr 2020 23:29
Over en uit, ingerukt mars!
Jammer, ik vond de discussie die je af en toe had met anderen op het forum vaak best wel vermakelijk. Ook het stug volhouden van sommigen dat je Atlas was en dat je in Kaapverdië woont, vond ik altijd wel een mooie. Het ga je goed in Gambia (ja, ik denk nog steeds dat je er woont, alles wijst erop, ook al heb je nooit antwoord gegeven op mijn vraag via een privébericht en ik zou nog steeds graag weten of ik het goed heb).

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

scharrelschipper schreef:
13 apr 2020 21:29
Wat betreft de "afzondering",daar zijn wij wel aan gewend,we zijn regelmatig weken of maanden op ons "eilandje" met z`n tweetjes .
die volle kar kan van iemand zijn die voor twee weken inkopen doet voor vier mensen
Zit u daar nu met z.n tweetjes of met z.n vieren :?.
Aha ! Ik snap het....of u hamstert of u heeft 2 verstekelingen aan boord..of u bedoelt iemand anders :D

Lady1234
Berichten: 27203
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien zit er een matrozenechtpaar aan boord in hun eigen kleine woning in het vooronder? Want het zal wel een spits zijn waarop gevaren wordt.

scharrelschipper
Berichten: 1834
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Wat betreft de "afzondering",daar zijn wij wel aan gewend,we zijn regelmatig weken of maanden op ons "eilandje" met z`n tweetjes .
die volle kar kan van iemand zijn die voor twee weken inkopen doet voor vier mensen
[/quote]
Zit u daar nu met z.n tweetjes of met z.n vieren :?.
Aha ! Ik snap het....of u hamstert of u heeft 2 verstekelingen aan boord..of u bedoelt iemand anders :D
[/quote]
Die "volle kar" was niet voor ons maar als voorbeeld voor de grotere schepen waar 4a6 of soms nog meer mensen werkzaam zijn.
Maar ik ga toch eens kijken of er geen ongenode gasten aan boord zijn :)

scharrelschipper
Berichten: 1834
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
14 apr 2020 16:00
Misschien zit er een matrozenechtpaar aan boord in hun eigen kleine woning in het vooronder? Want het zal wel een spits zijn waarop gevaren wordt.
Op dat soort kleine scheepjes kun je er geen matroos op na houden hoor :wink:

witte angora
Berichten: 30909
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nijogeth schreef:
14 apr 2020 13:30
Obelix1 schreef:
13 apr 2020 23:29
Over en uit, ingerukt mars!
Jammer, ik vond de discussie die je af en toe had met anderen op het forum vaak best wel vermakelijk. Ook het stug volhouden van sommigen dat je Atlas was en dat je in Kaapverdië woont, vond ik altijd wel een mooie. Het ga je goed in Gambia (ja, ik denk nog steeds dat je er woont, alles wijst erop, ook al heb je nooit antwoord gegeven op mijn vraag via een privébericht en ik zou nog steeds graag weten of ik het goed heb).
Ah, dan hebben we hier dus de 'boodschappenjongen'. Kan het zo gauw niet meer terug vinden, ook niet van wie je een boodschappenjongen zou moeten zijn.

Lady1234
Berichten: 27203
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nee, dat weet ik, maar soms zie je ze toch wel, of een kind wat meevaart in de vakantie.

scharrelschipper
Berichten: 1834
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Weet er zelfs een die een b&b heeft,daar zou dan tijdelijk wel wat meer volk aan boord kunnen zijn.

scharrelschipper
Berichten: 1834
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

En, nu ik er over nadenk,door de sluiting van de scholen zitten alle schipperskinderen dus aan boord.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Aan boord lijkt me veel leuker dan een flatje op de 16de of zo.

Plaats reactie