Kees2850 schreef: ↑27 apr 2020 19:18
Nijogeth schreef: ↑27 apr 2020 19:13
Maar over welke bijdragen heb je het nu dan? Beetje concreet mag wel.
Wat heeft klappen op een balkon voor een moderator van een consumentenforum nog te maken met feedback op het forum bv.
Gunst, nu zou ik toch bijna vergeten op deze zeer terechte vraag te reageren. De feedback op het forum bestaat erin dat het een blijk is van waardering voor de moderatie van het forum. Weliswaar in een humoristische vorm en daarom ook voor de zekerheid ingeleid met de woorden "Iets minder serieus:".
Ik wil er ook maar even op wijze dat dit licht-humoristische gedeelte van 17 woorden werd voorafgegaan door een zeer serieus bedoeld stukje feedback naar het forum toe van 38 woorden.
Vind u dit nou écht het beste voorbeeld is van een off-topic reactie in dit feedbacktopic? Dan heeft u slecht gelezen en het niet begrepen.
Tegen het strenger handhaven van forumregels heb ik natuurlijk geen enkel bezwaar. Dubbele forumnamen, op de man spelen, openbaarmaken van persoonlijke gegevens van anderen (ook al zijn ze van weer anderen

), het is allemaal niet toegestaan, zoals u weet. Vindt u dat daar ook streng op moet worden gehandhaafd, of bent u op die gebieden niet zo streng in de leer?