LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic
Re: Coronavirus - algemeen topic
Die MMS is al jaren bekend als gevaarlijke kwakzalverij. Een kleine greep:
uit 2008 op kwakzalverij.nl
uit 2015 op kloptdatwel.nl
uit 2008 op kwakzalverij.nl
uit 2015 op kloptdatwel.nl
Laatst gewijzigd door Erthanax op 29 apr 2020 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Theotrucker
vindt dit leuk
Ziekenhuisbezoek is noodzakelijk vervoer en al helemaal voor iemand met een essentieel beroep.
Theotrucker
, tttlocke
en marnix
vinden dit leuk
-
Daarom, ik zou me daar niet druk om maken. Gewoon gaan. Uiteraard niet in een wandelbroek en een zonnehoedje of iets dergelijks, maar gewoon zoals je bent: een patiënt die voor onderzoek naar het ziekenhuis moet.
Inmiddels heb ik wat wandelroutes op een andere manier uitgestippeld: door een andere planning kan het prima zonder OV. En het wordt misschien nog wel leuker ook als de oorspronkelijke planning. Soms moet je gewoon een beetje creatief zijn, en dan blijken er soms flinke verrassingen uit te rollen.
Inmiddels heb ik wat wandelroutes op een andere manier uitgestippeld: door een andere planning kan het prima zonder OV. En het wordt misschien nog wel leuker ook als de oorspronkelijke planning. Soms moet je gewoon een beetje creatief zijn, en dan blijken er soms flinke verrassingen uit te rollen.
Theotrucker
en Jablan
vinden dit leuk
Dan had er weinig mis kunnen gaan. Wellicht zijn er idioten die het advies gevolgd hebben waarvan anderen (media, politici) zeiden dat Trump het gegeven had. Dergelijke berichtgeving is inderdaad niet verantwoord.
-
Maar zo of zo, zulke reclames vind ik hier ook gevaarlijk. Als ze Trump na-apen kan het ook met Radar gebeuren. En dan stapels lijken, zeg je dat het sarcastisch bedoeld was.
Kees2850,
Kunt u aangeven welk onderzoek van de TUD niet representatief zou zijn vanwege de gemiddelde leeftijd van de respondenten van 65 jaar?
Kunt u aangeven welk onderzoek van de TUD niet representatief zou zijn vanwege de gemiddelde leeftijd van de respondenten van 65 jaar?
Ik heb het Trump niet zelf horen zeggen, mocht het onjuist zijn, sorry dan.
En de stapels lijken waren een reactie op de reactie van @16again van 19.32.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 29 apr 2020 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zijn juist de idioten op dit forum die wél in kwakmiddelen geloven
Kan iemand anders misschien aan Kees2850 vragen welk onderzoek dat nou is met die gemiddelde leeftijd van 65 jaar? Misschien komt er dan wel antwoord.
Kan iemand anders misschien aan Kees2850 vragen welk onderzoek dat nou is met die gemiddelde leeftijd van 65 jaar? Misschien komt er dan wel antwoord.
Ik denk niet dat er dan wel een antwoord volgt.
Erthanax
vindt dit leuk
Ik denk het eigenlijk ook niet, maar dan is het duidelijk dat Kees2850 gewoon geen argumenten heeft.
Iemand met weliswaar meer geld dan ik , maar hij plaatst evengoed vraagtekens bij de route die nu gevolgd wordt, met RIVM als wegwijzer:
https://www.quotenet.nl/nieuws/a3218170 ... en-beleid/
Dus dit was een vergissing? Onderzoek bestaat niet of verkeerd geïnterpreteerd?Kees2850 schreef: ↑29 apr 2020 17:47Gemiddelde leeftijd van laatste onderzoek in die reeks was 65 jaar. Niet echt representatief lijkt mij.Lady1234 schreef: ↑29 apr 2020 14:16Maar ze gaan het maar aan 10.000 man vragen.Erthanax schreef: ↑29 apr 2020 12:55De TU Delft gaat onderzoek doen naar de voorkeuren van Nederlanders voor een exitstrategie. Op deze pagina is vanaf 14.00 uur het onderzoek beschikbaar.
Grijpt allen uw kans om uw uitgebreide kennis en diepgaand inzicht in te zetten voor vorst, volk en vaderland!
Ja, ze komen aan zijn portemonnee. Dat kunnen we niet hebben.16again schreef: ↑29 apr 2020 22:30Iemand met weliswaar meer geld dan ik , maar hij plaatst evengoed vraagtekens bij de route die nu gevolgd wordt, met RIVM als wegwijzer:
Hummetje komt maar zelf in opstand.
En hij zegt dit:
De overheid kan sterfte niet voorkomen bij oude mensen die sowieso een korte levensverwachting hebben en daarbij ernstige gezondheidsklachten. Het is niet meer dan een vertraging en weinig effectief in extra levensjaren en wellicht ook niet in levensvreugde als je wordt geïsoleerd van je familie op het einde van je leven.
Dus kort gezegd, laat die oudjes maar kreperen. Ik hoop niet dat Hummel nog ouders heeft die dit lezen. En wat is de levensverwachting van Hummel eigenlijk? Hij is ook geen 18 meer.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 29 apr 2020 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Lady1234
vindt dit leuk
Een vastgoedondernemer die oproept tot opstand? Gesteund door een Chinese 5e kolonne? Het is maar goed dat de AIVD hier meeleest.
-
Iemand die veel heeft kan veel verliezen. Van heel hoog vallen doet veel pijn.
Nee, dat heet bewuste misleiding, nepnieuws. China is daar heel druk mee, om zijn coronablazoen op te poetsen.
Laatst gewijzigd door Erthanax op 29 apr 2020 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dus iedereen die niet in kwakzalverij gelooft is volgens jou een idioot? Vandaar dat je vragen niet beantwoord. Immers, waarom zul je met idioten een discussie aangaan? Dat heeft toch geen nut?Kees2850 schreef: ↑29 apr 2020 21:59De idioten hier op dit forum zullen het niet nemen denk ik. Die geloven niet in kwakzalver middeltjes.Theotrucker schreef: ↑29 apr 2020 21:50Maar zo of zo, zulke reclames vind ik hier ook gevaarlijk. Als ze Trump na-apen kan het ook met Radar gebeuren. En dan stapels lijken, zeg je dat het sarcastisch bedoeld was.
Denk je niet dat je jezelf een beetje uitgerangeerd hebt?
Erthanax
vindt dit leuk
Hebben jullie het stuk wel gelezen? Hij gebruikt alleen cijfers vanuit officiële instanties en legt zo eigenlijk exact de vinger op de zere plek. Daarbij ook nog eens het feit dat helemaal niet duidelijk is hoe lang maatregelen nodig zijn. Het idee van groepsimmuniteit heeft de regering ook maar laten varen en nu is men overgestapt op uitzingen tot er misschien een vaccin is. Dat gaan we inderdaad niet volhouden op deze manier.
Jablan
vindt dit leuk
Besef je dat menig ZZP-er meer pijn in z'n portemonnee voelt , dan Klaas Hummel ?Lady1234 schreef: ↑29 apr 2020 22:45Ja, ze komen aan zijn portemonnee. Dat kunnen we niet hebben.16again schreef: ↑29 apr 2020 22:30Iemand met weliswaar meer geld dan ik , maar hij plaatst evengoed vraagtekens bij de route die nu gevolgd wordt, met RIVM als wegwijzer:
Hoe wil je de huidige behandeling in de verpleeghuizen dan noemen?Lady1234 schreef: ↑29 apr 2020 22:45En hij zegt dit:
De overheid kan sterfte niet voorkomen bij oude mensen die sowieso een korte levensverwachting hebben en daarbij ernstige gezondheidsklachten. Het is niet meer dan een vertraging en weinig effectief in extra levensjaren en wellicht ook niet in levensvreugde als je wordt geïsoleerd van je familie op het einde van je leven.
Dus kort gezegd, laat die oudjes maar kreperen.